لنکاوی مقصدی ایده آل برای سفر با کودکان

جاذبه‌های گردشگری لنکاوی
لنکاوی مقصدی ایده آل برای سفر با کودکان

اگر قصد دارید در آسیا سفر کنید، مقاصد گردشگری شگفت‌انگیزی در انتظار شما هستند، می‌توانید سری به ترکیه و امارات متحده عربی بزنید، یا راهی کشور پهناور هند شوید و یا کمی پای‌تان را دورتر بگذارید و کشورهای آسیای جنوب شرقی را انتخاب کنید. یکی از بهترین کشورهایی که می‌توانید برای یک تعطیلات خانوادگی با کودکان روی آن حساب باز کنید، جزایر زیبا و شهرهای رنگین کمانی کشور مالزی است.

حتی اگر به این نتیجه رسیده باشید که برای تعطیلات تابستانی خود، با  تور مالزی سفر کنید، هنوز هم گزینه‌های زیادی در انتظار شما هستند. یکی از مناسب‌ترین مقاصد برای سفر خانوادگی و سفر با کودکان، جزیره ناب و زیبای لنکاوی است.

جزیره لنکاوی پس از آنکه از دزدان دریایی آندامان جانِ سالم به در برد، حالا به عنوان یکی از زیباترین و منحصر به فردترین جزایر گردشگری جهان شناخته می‌شود. یک محل امن و آرام برای خانواد‌هایی که ترجیح می‌دهند به جای سفر به شهرهای مدرن و شلوغ، در یک محیط طبیعی استراحت و تفریح کنند.

اگر عازم لنکاوی می‌شوید، باید خودتان را برای یک تفریح و هیجان تکرار نشدنی آماده کنید. در این سفر می‌توانید بدون آنکه نگرانی زیادی درباره فرزندان خود داشته باشید، در سواحل بکر و آرام قدم بزنید و یا هنگام تماشای غروب خورشید یک لیوان کوکتل میوه‌ای نوش جان کنید. اما چگونه؟ چرا هنوز هم لنکاوی به عنوان یک مقصد برای سفرهای خانوادگی با کودکان، یک گزینه ایده‌آل است؟

 

  •  سفر آسان و ارزان

سفرهای خانوادگی، به خصوص اگر با کودکان همراه شده باشید، سفرهایی نسبتا پر خرج خواهند بود. به همین دلیل هم بهتر است هنگام اننتخاب مقصد، مراقب بودجه خانواده باشید، به خصوص اگر این نخستین تجربه سفر خانوادگی شماست. هزینه‌های پیش‌بینی نشده، هزینه‌های بیشتر تفریحی و خوراکی و هزینه‌های رفت و آمد بیشتری در انتظار شما هستند که باید برای آن‌ها آمادگی داشته باشید.

 

 لنکاوی، مقصدی برای آن‌ها که عاشق طبیعت ‌گردی‌اند

 

 لنکاوی

 

 

لنکاوی در مقایسه با مقاصد گردشگری دیگری که به اندازه اینجا زیبا، آرام، ایمن و اعجاب انگیز هستند، یک سفر نسبتا ارزان و آسان است. کافی است از یک آژانس هواپیمایی معتبر راهنمایی بگیرید و سپس با توجه به سلیقه و نیازهای خودتان یکی از بسته‌های پیشنهادی تورهای مالزی و لنکاوی را انتخاب کنید.

 

 

  •  سواحل بکر، تمیز و ایمن

شاید هنگامی که راهی سفرهای دوستانه هستید، بتوانید کمی از استانداردهای خود کاهش بدهید اما اگر یک مسافر کوچک همراهی‌تان می‌کند، بهتر است قید این کار را بزنید. سواحل بکر، تمیز و البته ایمن از ملزومات یک سفر جزیره‌ای با کودکان هستند و شما بدون نگرانی از این موضوع می‌توانید عازم لنکاوی شوید.

علاوه بر این، با این انتخاب به فرزندان خود فرصت می‌دهید تا با گونه‌های جانوری که ساکن دریا و سواحل هستند، آشنا شوند؛ مثلا یک بعدازظهر را به تماشا و حتی بازی با ژله ماهی‌ها بگذرانند و یا از شن بازی در ساحل لذت ببرند، درست زمانی که شما در نزدیکی آن‌ها در حال آفتاب گرفتن یا آب تنی هستید.

 

 ۵ ساحل خصوصی در لنکاوی

 

 لنکاوی

 

 

در بیشتر مجموعه‌های اقامتی برای شنا و آب‌تنی کودکان استخرهای جداگانه‌ای در نظر گرفته شده است، با این حال اگر دوست دارید یک شنای خانوادگی در دریای واقعی را تجربه کنید، می‌توانید با اطمینان خاطر فرزندان‌تان را همراه ببرید. در سراسر این ساحل، غریق نجات‌های آموزش دیده، مراقب سلامت و ایمنی همه کسانی هستند که برای شنا و خوش‌گذرانی به ساحل آمده‌اند.

 

 

  •  ورزش، سرگرمی و ماجراجویی

اگر به دنبال یک سفر مسالمت آمیز هستید، بهتر است که به فکر سرگرمی‌های مورد نیاز کودکان هم باشید.  در جزیره لنکاوی، ورزش‎های آبی جذابی در دسترس شما خواهد بود که نه تنها می‌توانند برای کودکان و نوجوانان هیجان‌انگیز باشند، بلکه شما را هم به یک هیجان تکرار نشدنی دعوت خواهند کرد.

 

 معرفی ۴ رستوران‌ برتر لنکاوی برای خوردن خوش‌طعم‌ترین غذاهای محلی در سفر 

 

 لنکاوی

 

 

طبیعی است که حتی اگر با فرزندان خود سفر کرده باشید، احتمالا بازهم دوست دارید ساعت‌هایی از سفر را به خودتان اختصاص دهید بدون آنکه نگران سرگرمی بچه‌ها باشید. مثلا شاید دل‌تان بخواهد ساعتی را در سونا بگذرانید، با همسر خود عازم خرید شوید، یک نوشیدنی اختصاصی بنوشید و شاید هم سری به سینما بزنید. در این مدت زمان می‌توانید فرزندان خود را به خدمات ویژه نگهداری از کودکان بسپارید که تقریبا در تمام هتل‌ها ارائه می‌شوند.

 

 پارک‌های دریایی لنکاوی؛ جزیره‌ی رازها و رمزها و جادوها

 

 لنکاوی

 

 

علاوه بر این برای یک ماجراجویی خانوادگی می‌توانید برای بازدید از حیات وحش فیل‌ها، مزرعه‌های برنج، اسکی، تماشای زندگی بوفالوهای بومی، قایق سواری، بازدید از آکواریوم و پارک‌های آبی برنامه‌ریزی کنید.

 

 

  •  تنوع غذاهای خوشمزه و با کیفیت

تجربه غذاهای محلی و سنتی مالزیایی یکی از بخش‌هایی است که نمی‌توانید از آن صرف نظر کنید؛ اما اگر خودتان را در شرایطی قرار داده باشید که فقط به غذاهای محلی دسترسی داشته باشید، احتمالا دچار مشکل خواهید شد. از یک سو ممکن است این غذاها با ذائقه فرزندان شما هماهنگی نداشته باشند و از سوی دیگر برای تجربه‌های جدید غذایی کودکان باید مراقب حساسیت‌های غذایی هم باشید.

 

 بهترین غذاهای مالایی که باید در لنکاوی امتحان کنید 

 

 لنکاوی

 

 

به همه این‌ها، ضرورت اطمینان خاطر از سلامت و کیفیت غذاها و آب نوشیدنی را هم اضافه کنید. لنکاوی یک مقصد گردشگری است که در همه جای آن، چه در هتل‌ها و سواحل و چه در مراکز تفریحی و مال‌های خرید، رستوران‌های بین‌المللی غذاهای با کیفیت و مناسبی را به شما ارائه خواهند کرد و این یعنی بدون نگرانی از تغییر رژیم غذایی فرزندان خود می‌توانید از این سفر خانوادگی لذت ببرید.

۰۹ مرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران