۱۶ تصویر از لنکاوی بهشت روی زمین (بخش دوم)

جاذبه‌های گردشگری لنکاوی
۱۶ تصویر از لنکاوی بهشت روی زمین (بخش دوم)

از زیبایی‌های لنکاوی هرچه بگوییم کم گفته‌ایم. جزیره‌ای مانند مروارید، پنهان شده در صدف جنگل‌های گرمسیری. جزیره‌ای بکر با سواحلی جذاب. جزیره‌ای که اگر خانوادگی به آن بروید برای شما انواع سرگرمی‌ها فراهم آمده است و اگر مجردی بروید انواع تفریحات تدارک دیده شده است. اگر بخش اول این مطلب را خوانده‌اید و می‌خواهید لنکاوی را بیشتر و بهتر بشناسید در این مطلب همراه ما باشید.


۹- فانوس دریایی

اگر تا به حال یک فانوس دریایی را از نزدیک ندیده‌اید، اگر تا به حال از داخل فانوس دریایی به ساحل و زیبایی‌های دور و اطرافش نگاه نکرده‌اید باید خدمتتان بگوییم فانوس دریایی Teluk burau در ساحل خلیج burau این امکان را برای شما فراهم می‌آورد. فانوسی که شب‌ها با چراغ‌های روشنش راهنمای صیادان و دریانوردان است و برای بازدیدکنندگان لنکاوی یک سازه شگفت‌انگیز جهت دیدن زیبایی‌های دریایی و ساحلی. تماشای رخت بستن خورشید از آسمان، هنگامیکه داخل این فانوس هستید از تصاویر بی‌نظیری است که هیچگاه از خاطرتان پاک نمی‌شود.

 

 بهترین زمان سفر به جزیره‌ی لنکاوی 

فانوس دریایی


۱۰- پارک KILIM

میراث‌های جهانی سازمان یونسکو در تمام جهان نقاط بی‌نظیری هستند که بدون شک تلاقی دو امر زیبا و جذاب محسوب می‌شوند. این پارک در لنکاوی نیز این چنین است. پارکی که برای دیدنش باید سوار قایق شوید و در مسیر رسیدن به آن زیبایی‌های فوق‌العاده‎‌ای می‌بینید. پارکی واقع شده در قلب‌ آب‌های این جزیره که زیستگاه پرندگان است. پارکی که صخره‌های آهکی در خود دارد. همنشینی صخره‌ها، پرواز پرندگان، قایقی که پارو زده می‌شود، درخت‌هایی که باد لای برگ‌هایشان می‌پیچد و آبی که نرم موج برمی‌دارد همگی یک تابلوی بی‌نظیر برای دیدن خلق می‌کنند.

 

 پارک KILIM


۱۱- تماشای آب‌های تیره

برای دیدن پارک KILIM باید سوار قایق شوید. قایقی که روی آب‌های تیره شناور است. چرا که سایه‌ی درختان انبوه روی آن افتاده است. برای رسیدن به این پارک شما باید از سایه‌ها عبور کنید تا به روشنی‌ها برسید. مسیر رسیدن به این پارک یعنی تماشای آب‌های تیره وقتی سرتان پایین است، تماشای درختان سر به فلک کشیده وقتی سرتان بالاست و تماشای پرندگانی که در آسمان بال می‌زنند وقتی سرتان رو به آسمان است.

 

 اقامتی ارزان در ۶ هاستل معروف لنکاوی

 پارک KILIM


۱۲- تماشای آب و آبشار

آبشارها از زیبایی‌های انکار ناپذیر طبیعت هستند. آبشارهایی که برخی خروشان و بی‌رحم هستند و برخی‌های دیگر آرام و صبور. آبشارهایی که زیرشان برکه‌های آب درست می‌شود و شما گاها می‌توانید در آن برکه‌ها تنی به آب بزنید. در لنکاوی شما می‌توانید به کوه Mat Cincan بروید و پس از پیاده‌روی از دل جنگل‌های سبز و باران خورده خودتان را به یکی از جذاب‌ترین آبشارهای مالزی برسانید.

 

 ۴ تفریح ورزشی ویژه در سفر به لنکاوی 

لنکاوی


۱۳- صید و صیادی

تماشای قایق‌های صیادی که در خود تور دارند، تماشای صیادانی که از گرفتن ماهی خوشحال هستند و سرحال و تصاویر ماهی‌هایی که به دام افتاده‌اند، همگی یک ترکیب بصری خاص نه تنها برای دیدن که برای عکاسی کردن هستند. اگر علاقه‌مند به دیدن این تصاویر و گرفتن بی‌نظیرترین عکس‌ها برای شبکه‌های مجازی هستید باید بدانید خلیج لنکاوی این تصاویر را به شما ارائه می‌کند.

 

 لنکاوی


۱۴- تماشای دریایی بی‌کران

خورشید در حال غروب کردن است و شما در ساحل چشم‌هایتان روی هم بسته است. حالا کم‌کم آن را باز می‌کنید و می‌بینید تا جاییکه چشم کار می‌کند آب است و دریا و آن دورها آبی دریا با آبی آسمان پیوند خورده و یکی شده است. نه قایقی، نه پرنده‌ای و نه حتی یک تکه ابری سپید در آسمان نیست. هرچه هست آبی رنگ است که خورشید نارنجی بر آن می‌تابد و دارد رنگ می‌بازد. این تصویر، تصویری سواحل لنکاوی به وقت غروب است که باید از آنها دیدن کنید.

 

 ۵ ساحل خصوصی در لنکاوی

لنکاوی


۱‍۵- پرواز بر آشیانه جنگل‌های گرمسیری

لنکاوی صاحب یکی از بهترین تله‌کابین‌های جهان است. تله کابینی که شما را به پل کابلی این شهر در ارتفاع ۷۰۰ متری از دریا می‌برد. تله کابینی که از لابه‌لای درختان انبوه عبور می‌کند و تصاویر زیبایی از این جزیره وقتی در ارتفاع هستید و دائم دارید اوج می‌گیرید بهتان ارائه می‌دهد. اگر از ارتفاع نمی‌ترسید و از آن به هیجان نیز می‌آیید به شما توصیه می‌کنیم سوار تله‌کابین این شهر بشوید و درحالیکه نقاط بکر لنکاوی را می‌بینید با دوربین‌هایتان عکس‌های خاص بیندازید. جنگل‌هایی که منتهی به پل کابلی این جزیره می‌شوند جزو جنگل‌هایی به حساب می‌آیند که یا پا نخورده‌اند و یا اگر خورده‌اند قدم‌های دزدان دریایی بوده‌اند. بنابراین تردید نکنید که چنین نقاطی بسیار جذاب و خواستنی هستند.

 

لنکاوی


۱۶- کافه‌های ساحلی

یکی از نقاط خاص جزیره‌ی لنکاوی کافه‌های آن هستند. کافه‌هایی که شب و روز نمی‌شناسند و همواره بستری برای انواع دورهمی‌های دوستانه فراهم می‌آورند. کافه‌هایی که بهترین نوشیدنی‌ها و غذاهای این جزیره را به مهمانان‌شان ارائه می‌کنند و تصاویری از دورهمی‌ برای شما می‌سازند که هیچگاه از خاطرتان فراموش نمی‌شود.

۲۶ آذر ۱۳۹۸ (به‌روز رسانی شده در: 20 شهریور 1399)

نظرات کاربران