ده اقامتگاه با رتبه برتر در لنکاوی، بخش اول

جاذبه‌های گردشگری لنکاوی
ده اقامتگاه با رتبه برتر در لنکاوی، بخش اول

لنکاوی با جنگل‌های بارانی و باستانی، سواحل زیبا و استراحتگاه‌های لوکس در سطح جهانی، یک مقصد تفریحی محبوب در سفر با تور مالزی است. مقصدی که همه چیز دارد. از سواحل استوایی با آب‌های نیلگون گرفته تا ژئوپارک‌ها و ذخایر طبیعی مملو از گیاهان و جانوران محافظت شده. این محبوبیت به این معنی است که شما نمایندگانی از تمام برندهای اصلی هتل‌های لوکس بین‌المللی از جمله Four Seasons، Ritz-Carlton، و St. Regis را خواهید دید. شما همچنین برترین ریزورت‌ها و استراحتگاه‌های مجلل مستقلی مانند Danna Langkawi Resort & Beach Villas و Casa del Mar را می‌بینید که خدمات شخصی بیشتری را به شما ارائه می‌دهند. به همین منظور برخی از مهمانان اقامت در این ریزورت‌ها را ترجیح می‌دهند. ما در این لیست بهترین ریزورت‌ها و استراحتگاه‌های ساحلی لنکاوی را به شما معرفی می‌کنیم تا برای ماجراجویی‌های خود در سفر برنامه‌ریزی کنید.

 

۱.ریزورت و ویلاهای ساحلی دانا لنکاوی، عضوی از هتل‌های لوکس کوچک جهان

(The Danna Langkawi Resort & Beach Villas - A Member of Small Luxury Hotels of the World)

این تفرجگاه ساحلی لوکس با الهام از دریای زیبای مدیترانه در مرکز پارک بندرگاه تلاگا قرار دارد و گشت و گذار در این منطقه را آسان می‌کند. می‌توانید برای شنا در بزرگترین استخر سه طبقه جزیره بروید یا غواصی را در آب زلال و گرم کنار ساحل خصوصی استراحتگاه امتحان کنید. انواع اتاق‌ها و سوئیت‌ها در دانا لنکاوی، با منظره کوه یا دریا موجود است. اقامتگاه‌ها سبک مدرن دارند اما نسبت به اتاق‌های ریتز کارلتون یا چهار فصل لوکس‌تر هستند. آنها دارای تخت‌های کینگ با چهار پوستر، بالکن‌های مبله خصوصی بزرگ، دوش‌های عالی، وان‌های غوطه‌ور از آب دلپذیر و امکانات رفاهی ممتاز هستند. برای کسانی که می‌خواهند بودجه بیشتری اختصاص دهند و یا خانواده بزرگ‌تری دارند، ویلاهای ساحلی یک و دو خوابه نیز در دسترس هستند. اینها واحدهای بزرگ و مسکونی مانند با استخر خصوصی خود هستند. همچنین مهمانان انتخاب گسترده‌ای برای فعالیت‌های داخل هتل دارند. اینجا دارای باشگاه بچه‌هاست. یک آبگرم کوچک دارد. مرکز تناسب اندام و سرگرمی‌های گروهی مانند کلاس‌های یوگا، پیاده‌روی، کایاک‌سواری، دوچرخه‌سواری و آشپزی از دیگر کارهایی است که می‌توانید در اوقات فراغت خود انجام دهید.

غذا خوردن در ریزورت و ویلاهای ساحلی دانا لنکاوی Danna Langkawi در پنج مکان مختلف امکان‌پذیر است. تراس نام رستوران ایتالیایی است که یک غذاخوری عالی به شمار می‌آید. یک اسنک بار ساحلی و پلانترز که تمام روز امکان غذاخوری دارد. همچنین می‌توانید یک وعده خود را از کافه یا اغذیه‌فروشی تهیه کنید. پس از آن استراحت کرده و دوباره در سالن لابی یک میان وعده میل کنید.

 

راهنمای سفر به لنکاوی برای ماه عسل

۲. ریزورت داتای لنکاوی (The Datai Langkawi)

این استراحتگاه لوکس بزرگ که در خلیج داتای در شمال غربی جزیره واقع شده، بهترین مکان برای اقامت در لنکاوی برای دوستداران گلف است. جدا از اتاق‌ها، سوئیت‌ها و ویلاهای مجلل، بخشی از Els Club Teluk Datai است، یک زمین گلف قهرمانی که توسط Ernie Els طراحی شده است. این یکی از تنها زمین‌های گلف در جنگل‌های بارانی در جهان است و حدود ده دقیقه با این استراحتگاه فاصله دارد. ساحل داتای خیلی دیدنی است. آنقدر دیدنی که خلیج داتای اغلب به عنوان یکی از برترین سواحل جهان شناخته می‌شود. ۱۲۱ اقامتگاه Datai در سراسر جنگل وجود دارد که شامل ۱۴ ویلای ساحلی بر روی شن و ماسه‌ها هم می‌شود. اتاق‌های کانوپی کلکسیون در سطح بالایی ساختمان اصلی با چشم‌انداز جنگل‌های بارانی قرار دارند. این اتاق‌های بیشتر شبیه سوئیت‌های جونیور، با تزئینات عالی و مجلل با حسی باشکوه هستند. ویلاهای Rainforest Collection حریم خصوصی زیادی را به مهمانان ارائه می‌دهند، زیرا توسط جنگل‌های بارانی احاطه شده‌اند.

ویلاهای ساحلی یک و دو خوابه کالکشن بیچ بهترین اقامتگاه برای عاشقان ساحل، واحدهای مجزا با استخرها و باغ‌های خصوصی منتهی به ساحل هستند. اینها همچنین با خدمات پیشخدمت و امکانات رفاهی عالی ارائه می‌شوند. ویلا داتای استیت با مساحت ۳۵۰۰ فوت مربع با پنج اتاق خواب یکی از بزرگترین ویلاهای تفریحی لوکس در آسیا به شمار می‌رود. علاوه بر این، غذا بخشی کلیدی از اخلاق داتای است و چندین محیط غذاخوری در دسترس مهمانان قرار می‌گیرد. ممکن است بخواهید یک غذای سنتی مالزیایی را در خانه گولای یا یک غذای سنتی تایلندی را در فاصله صد فوتی در هوا در The Pavilion که در سایه‌بان جنگل‌های بارانی قرار دارد، تجربه کنید. اتاق ناهارخوری کافه کنار استخر توچال است که صبحانه بوفه، ناهار معمولی و یک شام ناهار خوب سرو می‌کند. همچنین کلاب ساحلی تمام روز بر روی شن و ماسه خوراکی و نوشیدنی ارائه می‌دهد و چندین مکان کوچکتر هم هستند که غذا سرو می‌کنند. این ریزورت همچنین یک شام بسیار رمانتیک با نور شمع در ساحل برای شما سرو خواهد کرد.

از دیگر امکانات ریزورت داتای لنکاوی می‌توان به اسپا اشاره کرد که در داخل جنگل بارانی قرار دارد. دیوارهای باز آن به شما این امکان را می‌دهد که بوها و صداهای آن را با درمان‌هایی که از گیاهان شفابخش همان جنگل‌های بارانی گرفته شده، تجربه کنید. به جز این می‌توانید در کلاس یوگا و پیلاتس هم شرکت کنید.

۳. ریتز کارلتون، لنکاوی (The Ritz-Carlton, Langkawi)

لنکاوی در یک جنگل بارانی باستانی، ریتز-کارلتون، با موفقیت تجملات و طبیعت را در هم می‌آمیزد. این استراحتگاه بزرگ مکانی عالی برای اقامت خانواده‌ها در لنکاوی است. زیرا آنها طیف گسترده‌ای از انواع اقامتگاه‌ها در اندازه‌های مختلف را همراه با منویی بی‌نظیر و بی‌پایان از فعالیت‌ها و ماجراجویی‌ها برای مهمانان تور مالزی ارائه می‌دهد. اتاق‌ها، سوئیت‌های جونیور و ویلا در دسترس هستند. همه آنها دارای منظره جنگل‌های بارانی هستند. حمام‌های آبگرم بزرگ از مرمر با طراحی زیبا شما را ترغیب به آرامش می‌کند. بچه‌ها کارهای زیادی برای انجام دادن در ریتز کارلتون لنکاوی دارند. جدای از تفریح در ساحل یا استخر، یک کلوپ بچه‌ها با فعالیت‌های سازمان یافته وجود دارد. کودکان به استخر شنای خود به همراه مناطق بازی سرپوشیده و روباز دسترسی دارند که خیال شما را از آنها راحت می‌کند.

تنها آبگرم روی آب در جزیره، اسپا ریتز کارلتون لنکاوی، منوی کاملی از درمان‌های الهام‌گرفته از شمن‌ها و آیین‌های بومی باستانی مالزی را ارائه می‌دهد. این درمان‌ها در شش غلاف روی آب انجام می‌شوند و به شما این امکان را می‌دهند که در حین دریافت درمان خود بر روی دریای آندامان شناور شوید. همچنین غذا یک موضوع مهم در این استراحتگاه لوکس لنکاوی به شمار می‌رود و شما چهار گزینه متفاوت برای رستوران خواهید داشت. یک رستوران چینی بسیار عالی که غذاها را با منظره‌های فوق‌العاده اقیانوس برجسته برای شما سرو می‌کند. آشپزخانه لنکاوی نسخه ریتز کارلتون از یک بوفه است، با آشپزخانه‌های باز و چندین ایستگاه آشپزی زنده. منوی پان آسیایی (مالایی، چینی، هندی) است. علاوه بر این، Horizon Lounge  یک سالن غذاخوری مخصوص بزرگسالان است و The Beach Grill برای غذاهای دریایی تازه صید عالی به نظر می‌رسد. مجموعه‌ای از تجربه‌های ناهارخوری خصوصی نیز در دسترس است و همچنین غذاهای خصوصی به رهبری سرآشپز که می‌توانید به تهیه غذا کمک کنید و تجربه‌ای به یاد ماندنی در تور مالزی کسب کنید.

 

۱۶ تصویر برای سفر به لنکاوی بهشت روی زمین (بخش اول)

۴. استراحتگاه چهار فصل لنکاوی، مالزی (Four Seasons Resort Langkawi, Malaysia)

هتل برتر Four Seasons Resort Langkawi در یک منطقه ژئوپارک جهانی یونسکو در یک بخش مایل از ساحل خصوصی رو به دریای زیبای آندامان قرار دارد. این هتل همانند یک دهکده مجلل در کنار ساحل است. با فضای سرسبز استوایی که توسط مسیرهایی که به آلاچیق‌ها و ویلاهای خیره کننده منتهی می‌شوند، تقسیم شده است. محل اقامت در Four Seasons به صورت آلاچیق و اتاق‌هایی همچون سوئیت یا ویلاهای انفرادی در دسترس است. آلاچیق‌ها معمولا رو به باغ یا دریا هستند و در سطح بالایی یا پایینی در یک ساختمان بزرگتر قرار دارند. ویلاها فوق‌العاده مجلل هستند و در باغ یا ساحل، روی شن و ماسه واقع شده‌اند. ویلاهای یک، دو و سه خوابه مانند ویلای پنج خوابه باورنکردنی امپریال، یکی از بزرگترین و گرانترین گزینه‌های اقامتی در جزیره نیز برای مهمانان ویژه در دسترس هستند. گردشگران به تجهیزات ورزش‌های آبی بدون موتور رایگان که شامل کایاک، تخته پارویی ایستاده و تجهیزات غواصی است دسترسی دارند. اسباب‌بازی‌های برقی مانند جت اسکی و WaveRunners را می‌توان اجاره کرد. همچنین تجربیات فرهنگی مانند بازدید از روستا، کلاس‌های آشپزی و سخنرانی‌های هنری وجود دارد.

این تفرجگاه دارای باشگاه کودکان لوتونگ است. برنامه‌ای گسترده از فعالیت‌های سرگرم‌کننده و آموزشی مانند پیاده‌روی در طبیعت و کلاس‌های آشپزی برای کودکان که می‌تواند برای آنها بسیار مفید باشد. اسپا ژئو اسپای Four Seasons Resort Langkawi دارای انواع ماساژ، درمان‌های بدن و پوست از جمله منوی مخصوص کودکان است. ماساژ زوج‌های راجا و راتو، شاه و ملکه آنها بسیار محبوب است. علاوه بر این، چهار محیط مختلف غذاخوری با منوهایی از جمله غذاهای مالایی، مدرن آسیایی و غذاهای غربی در انتظار شما هستند. البته همیشه می‌توانید به رستوران ویلا هم بروید.

۵. کاسا دل مار لنکاوی (Casa Del Mar, Langkawi)

ریزورت و استراحتگاه لوکس بوتیک کازا دل مار در ساحل پانتای سنانگ واقع شده است. شما می‌توانید فرودگاه لنکاوی را ترک کرده و در عرض پانزده دقیقه در ساحل خصوصی استراحتگاه باشید. همچنین برای کسانی که می‌خواهند بیرون بروند و کاوش کنند، به منطقه کوآه نزدیک است. اگرچه از بچه‌ها در کازا دل مار استقبال می‌شود، اما این استراحتگاه در لنکاوی بیشتر برای اقامت مسافران انفرادی یا زوج‌هایی که به دنبال یک استراحت رمانتیک هستند، مناسب است. کاسا دل مار تنها با ۳۴ اتاق و سوئیت، می‌تواند توجه هر مهمانی را به خود جلب کند. آنها همچنین بر ایجاد یک تجربه شخصی برای هر گردشگر، از فعالیت‌ها گرفته تا ناهارخوری و رستوران‌ها تمرکز می‌کنند. ممکن است بخواهید فقط در ویلای زیبای خود با استخر خصوصی به خواب زمستانی بروید و از خدمات اتاق لذت ببرید. یا اینکه بخواهید روز خود را به انجام کارهایی بگذرانید که بیشتر بهتان خوش بگذرد. از بازی در اقیانوس گرفته تا کلاس آشپزی با سرآشپز و ماساژ در اسپا.

در کاسا دل مار لنکاوی اتاق‌ها و سوئیت‌ها رو به دریا یا در کنار ساحل در دسترس هستند. به سراغ یکی از سوئیت‌های ساحلی بروید که دارای حیاط خصوصی هستند که مستقیماً روی شن‌ها باز می‌شوند تا از چشم‌انداز بی‌نظیرش لذت ببرید. مهمانان کاسا دل مار به انواع ورزش‌های آبی در لنکاوی و به همراه دوچرخه، کلاس‌های آشپزی و گشت‌وگذارهای جزیره‌ای به جزایر غیرمسکونی دسترسی دارند. اجاره جت اسکی و قایق موزی از دست فروشان در کنار ساحل نیز از دیگر فعالیت‌هایی است که می‌توانید در این مکان انجام دهید. La Luna تجربه شام ​​منحصر به فرد کاسا دل مار لنکاوی روی شن است که هر شب فقط به یک میز محدود می‌شود. رستوران La Sal غذاهای مدرن آسیایی و غربی را در سه وعده صبحانه، ناهار و شام در یک فضای عالی سرو می‌کند. حتی قسمت بار استخر نیز غذا سرو می‌کند و گارسون به صندلی‌تان می‌رسد. پس اصلا نگران خوراک و نوشیدنی مورد علاقه نباشید.

 

۶ سوغاتی که از سفر به لنکاوی می‌توانید هدیه ببرید

با ما همراه باشید تا در قسمت دوم این مقاله، اقامتگاه‌های برتر دیگر لنکاوی را به شما معرفی کنیم.

 

منبع

 

۰۸ آذر ۱۴۰۱ (به‌روز رسانی شده در: 29 بهمن 1401)

نظرات کاربران