ده اقامتگاه با رتبه برتر در لنکاوی، بخش دوم

جاذبه‌های گردشگری لنکاوی
ده اقامتگاه با رتبه برتر در لنکاوی، بخش دوم

زوج‌هایی که به دنبال یک استراحت رمانتیک در تور مالزی هستند، ممکن است صمیمیت و انزوا در یک ریزورت بوتیک مانند Rebak Island Resort & Marina  در یک جزیره خصوصی را دوست داشته باشند. خانواده‌هایی که با کودکان از لنکاوی دیدن می‌کنند احتمالاً در یکی از استراحتگاه‌های بزرگ مانند Pelangi Beach Resort & Spa با فعالیت‌های بی‌پایان و مکان‌های غذاخوری متعدد، لذت بیشتری خواهند برد. بسته به سلیقه و نیازی که دارید، می‌توانید یکی از برترین اقامتگاه‌های لنکاوی را برای سفرتان انتخاب کنید. پنج ریزورت عالی را از لیست ده اقامتگاه با رتبه برتر در لنکاوی در قسمت اول به شما معرفی کردیم. در این مقاله می‌خواهیم دیگر ریزورت‌های ساحلی و برتر این جزیره را نام ببریم تا به راحتی تصمیم بگیرید که در کدام یک از آنها می‌خواهید اقامت کنید.

 

۶. هتل رجیس لنکاوی (St. Regis Langkawi)

شاید بیش از هر استراحتگاه دیگری در لنکاوی، St. Regis Langkawi یک هتل مجلل پنج ستاره و تجربه استراحتگاهی عالی باشد که بین جنگل‌های بارانی مالزی و دریای آندامان واقع شده است. فضاهای عمومی و اتاق‌ها به زیبایی و با بهترین مواد موجود طراحی و ساخته شده‌اند. سالن‌ها و اتاق‌ها بسیار مدرن و شیک هستند. اینجا واقعاً یک هتل مجلل در یک جنگل بارانی ایده‌آل است. حتی کم‌هزینه‌ترین اتاق‌ها، با منظره جنگل‌های بارانی هم بزرگ و دارای تراس‌های مبله به عرض اتاق هستند. تراس‌ها دارای میز و صندلی راحتی و تخت خواب مانند یک فضای نشیمن اضافی هستند. این هتل حمام‌هایی مجلل با دیوارها و کف‌های مرمر، وان‌های بزرگ و دوش‌های باران مجزا دارد. اتاق‌ها و سوئیت‌ها با منظره دریا، چشم‌انداز زیبای اقیانوس شما را شگفت‌زده می‌کند. سوئیت‌ها فضای نشیمن بزرگی هم دارند و همه اقامتگاه‌ها دارای خدمات پیشخدمت خاص سنت رجیس هستند. این هتل برخی از اقامتگاه‌های نمادین لنکاوی را به شکل خانه‌های ییلاقی روی آب ارائه می‌کند. با پنجره‌های کف تا سقف و استخرهای خصوصی خود مورد حسادت فالورهایتان در اینستاگرام و تیک تاک باشید.

وقتی برای تفریح ​​آماده شدید، فقط با ساقی خود تماس بگیرید، آنها همه چیز را ترتیب می‌دهند. از صندلی‌های آفتابگیر در ساحل گرفته تا تور کایاک در جنگل‌های حرا، تقریباً همه چیز برای شما مهیا می‌شود. این استراحتگاه دارای یک استخر تماشایی در کنار اقیانوس است که به نظر می‌رسد درست تا دریا امتداد دارد. علاوه بر این، یک استخر کودکان نیز وجود دارد. اسپای مجلل ایریدیوم توچال، برنامه‌های شخصی از جمله ماساژ، درمان‌های بدن و پوست را برای هر مهمان برگزار می‌کند. باشگاه ورزشی  St. Regis، یک فضای بزرگ و مدرن با تجهیزات پیشرفته دارد. صرف غذا در سه رستوران با منوهای مختلف یا در اغذیه‌فروشی‌های این استراحتگاه امکان‌پذیر است. همچنین بار سنت رجیس دارای منوی محبوب تاپاس است و البته می‌توانید غذای خود را سفارش داده و در اتاق میل کنید. سرویس چای هم بعد از ظهر هر روز در بار انجام می‌شود.

 

۷. پلنگی بیچ ریزورت و اسپا، لنکاوی (Pelangi Beach Resort & Spa, Langkawi)

پلنگی بیچ یک استراحتگاه ساحلی بزرگ با چهارصد اتاق و سوئیت در مساحتی در حدود ۳۵ هکتار است که به طور مداوم یک تجربه تعطیلات فوق‌العاده را به گردشگران ارائه می‌دهد و جز هتل‌های بی‌نظیر لنکاوی است. این تفرجگاه که به شکل یک روستای سنتی مالایی طراحی شده ، از نوع تفریحگاهی است که چیزهای زیادی برای دیدن، انجام دادن و خوردن دارد. پس از ورود، هرگز دلتان نمی‌خواهد تعطیلات تمام شود تا مجبور شوید آنجا را ترک کنید. تنوع گسترده اقامتگاه‌ها به این معنی است که این مکان عالی برای اقامت در لنکاوی برای زوج‌ها، مسافران مجرد یا خانواده‌های دارای فرزند است. تصور کنید ۵۱ ساختمان در اطراف یک استخر بزرگ به سبک تالاب و یک استخر مجزا با محوطه بازی پارک آبی قرار گرفته باشند. علاوه بر این بخش خصوصی ساحل Cenang وجود دارد که بسیار تمیز نگه داشته می‌شود. در این مجموعه انواع ورزش‌های آبی موجود است. بیشتر آنها برای مهمانان رایگان هستند. اسپای پلنگی یک اسپای جمع و جور و در عین حال مجلل است که مجموعه‌ای از درمان‌های تحت تاثیر مالایی را در محیطی الهام گرفته از آنجا ارائه می‌شود. همچنین یک مرکز تناسب اندام بزرگ با تجهیزات Technogym وجود دارد. پلنگی بیچ ۳۵۵ اتاق، سوئیت‌های جونیور و سوئیت‌ها مدرن دارد. کفپوش‌های چوبی و حمام‌های مرمری با وان‌های بزرگ غوطه‌ور از آب به تجربه لوکس آن می‌افزایند. اتاق‌های خانوادگی برای چهار نفر در دسترس است. اتاق‌های تراس استخر دارای یک تراس خصوصی هستند که به محوطه استخر باز می‌شود و اتاق‌های کنار ساحل دارای تراسی هستند که مستقیماً به ماسه منتهی می‌شود.

رستوران محبوب Pelangi Beach Resort & Spa با منوی مدرن غذاهای مالزیایی در لنکاوی آماده سرویس‌دهی به میهمانان است. رستورانی دیگر با سالن استراحت شیک کنار ساحل، منوی ترکیبی آسیایی دارد. می‌توانید در بار استخر Cascade که مجموعه‌ای از همبرگرها و سایر موارد از گریل را در خود جای داده است، در آب غذا بخورید. فراموش نکنید که این کار خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

۸. ریزورت و اسپا وستین لنکاوی (The Westin Langkawi Resort & Spa)

این تفرجگاه ساحلی مجلل در ساحلی خصوصی درست نزدیک جتی پوینت قرار دارد. موقعیت مرکزی در ساحل به این معنی است که کارهایی مانند Eagle Square یا Lagenda Park تنها پانزده دقیقه پیاده با تفرجگاه فاصله دارند. در اینجا شما یک هتل بسیار خوب و با مدیریت خوب را خواهید دید. همچنین می توانید از امتیازات Marriott Bonvoy استفاده یا امتیاز کسب کنید. اعضای Silver Elite و Ambassador Elite Bonvoy  به یک سالن VIP خصوصی در فرودگاه لنکاوی (LGK) و همچنین مهمانان سوئیت و ویلا دسترسی دارند. اتاق‌ها و سوئیت‌ها در وستین لنکاوی ریزورت و اسپا شیک و مدرن هستند و در سایه‌های سفید و خرمایی با لهجه‌های رنگارنگ طراحی شده‌اند. می‌توانید منظره باغ یا اقیانوس را ببینید. ویلاها به شما استخرها و تراس‌های خصوصی می‌دهند و برخی از آنها دسترسی مستقیم به ساحل دارند. همه اقامتگاه‌های Westin Langkawi دارای حمام‌های مجلل مانند اسپا هستند و دارای تخت محبوب Heavenly Bed این برند هستند. این استراحتگاه محل اسپا Heavenly by Westin است، یک اسپای لوکس با مارک خاص و تنها در آسیا. آنها انواع ماساژ، درمان های صورت و بدن را دارند. کلاس های یوگای ساحلی روزانه برگزار می شود. باشگاه کودکان خانواده Westin دارای فعالیت‌ها و ماجراجویی‌هایی برای کودکان است.

پنج رستوران مختلف برای انتخاب با منوهای مختلف و سطوح مختلف رسمی دارید. برای غذاخوری در اتاق، ۲۴ ساعت شبانه روز امکان‌پذیر است. جالب است که بدانید این ریزورت حتی جعبه‌های پیک‌نیک را هم برای شما آماده می‌کند تا در ماجراجویی‌ها همراه با خود ببرید.

۹. ریزورت ریباک آیلند لنکاوی (Rebak Island Resort & Marina, Langkawi)

اگر به دنبال آرامش و خلوت هستید، ریزورت ریباک آیلند بهترین مکان برای اقامت در لنکاوی است. زیرا در جزیره خصوصی ۳۹۰ هکتاری خود قرار دارد. برای رسیدن به آنجا باید سوار قایق شوید. در تمام طول روز قایق‌های شاتل رایگان به اسکله Cenang وجود دارد. اگر به دنبال بیرون رفتن هر شب و گشت و گذار در منطقه هستید، اینجا بهترین مکان برای اقامت نیست. معمولا افرادی به این ریزورت می‌روند که می‌خواهند مدتی استراحت و ریلکس کنند. در ریباک آیلند اتاق و سوئیت‌ها با چوب‌های محلی ساخته شده‌اند و سبک مدرن مالایی دارند. یک اتاق ممتاز با دید دریا با بالکن بزرگ با منظره مستقیم اقیانوس را انتخاب کنید.

در ریزورت ریباک آیلند لنکاوی دو مکان برای ناهار‌خوری وجود دارد: رستوران سناری با منظره دریا که منوی مالایی و قاره‌ای سرو می‌کند و دیگری، بار ساحلی با غذای دریایی گریل شبانه. آنها بشقاب‌های کوچک و سایر اقلام طعم دهنده داخل منو را سرو می‌کنند. اگر سفارش غذا در این رستوران و بار را دوست نداشتید، تجربه‌های غذاخوری جایگزین هم در دسترس است. جاهایی مانند یک میز خصوصی در ساحل یا قایق بادبانی! بی‌شک تجربه چنین چیزی شگفت‌انگیز خواهد بود. درباره فعالیت‌های جزیره هم می‌توان گفت که امکان پیاده‌روی در جنگل‌های بارانی، گشت حرا در رودخانه محلی، و شرکت کلاس‌های باتیک‌سازی را دارید. اگر مسافر تور مالزی هستید، می‌توانید از آبگرم که دارای درمان‌هایی برای ذهن، بدن و روح است، لذت ببرید.

۱۰. ریزورت برجایا لنکاوی (Berjaya Langkawi Resort)

این ریزورت و استراحتگاه لوکس لنکاوی در خلیج بوراو قرار دارد و ترکیبی از اقامتگاه‌های مرتفع و بالای آب را به شما ارائه می‌دهد. استودیوها، کلبه‌هایی با دید جنگل‌های بارانی و کلبه‌های خانوادگی دو اتاقه در دسترس هستند. کلبه‌های با منظره دریا در میان درختان رو به دریا نشسته‌اند. جذابیت بزرگ اینجا کلبه یا سوئیت برتر روی آب است که دارای یک یا دو اتاق خواب است. این فضاهای مجلل بر روی آب، روی شمع‌های بتنی ساخته شده‌اند و دارای وان گرداب نیمه باز خصوصی خود هستند. در استراحتگاه برجایا لنکاوی کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد که از استخر بزرگ مردابی و ساحل خصوصی شروع می‌شود. مجموعه‌ای از ورزش‌های آبی در دسترس است و بیشتر آنها برای مهمانان رایگان است. استراحتگاه می‌تواند سفرهای ماهیگیری، ماجراجویی‌های حرا و دیگر سفرها را برای کاوش در جنگل‌های بارانی محلی و منطقه کلی ترتیب دهد. برجایا یک آبگرم کوچک و یک مرکز تناسب اندام دارد. همچنین چهار محیط ناهارخوری منحصر به فرد در انتظار شماست. ممکن است بخواهید یک تجربه غذاخوری خوب تایلندی در Pahn-Thai یا برخی غذاهای عالی ژاپنی یا چینی که در Oriental Pearl سرو می شود، داشته باشید. علاوه بر این، یک سالن لابی، بار ورزشی، بار استخر  و بار ساحلی همگی غذا سرو می‌کنند. پس در هر کجای ریزورت برجایای لنکاوی که باشید، می‌توانید غذای موردعلاقه خود را سفارش داده و نوش جان کنید.

 

منبع

 

۲۸ بهمن ۱۴۰۱

نظرات کاربران