Casa del Mar، جواهری پنهان در میان اقامتگاه‌های لنکاوی

جاذبه‌های گردشگری لنکاوی
Casa del Mar، جواهری پنهان در میان اقامتگاه‌های لنکاوی

سفر با تور مالزی به لنکاوی ویژگی‌هایی دارد که اگر از همه‌ی آن‌ها بهره ببرید، این شهر سفری بی‌مثال را برایتان می‌سازد. یکی از آن‌ها هتل‌ها و اقامتگاه‌های بسیار خوبش است و دیگری مردمی که مهمان نوازند و به خوبی از شما پذیرایی می‌کنند. Casa del Mar نمونه‌ی بارز از انتخابی عالی در میان اقامتگاه‌های لنکاوی خواهد بود و به شما احساس بودن در خانه‌ای جدید را می‌دهد . جایی با فضایی گرم و دوست داشتنی و محلی‌هایی که بعد از یک روز، با آن‌ها واقعا راحت خواهید بود.

 


اتاق‌ها در Casa del Mar


این بوتیک هتل ۴ ستاره‌ی خوش‌قیمت، دارای ۳۴ اتاق رو به دریای زیبا با نمای چشم‌نواز از اقیانوس و ساحل است. دکور بندی اتاق‌ها رنگارنگ با استایل مدیترانه‌ای ساخته شده که بخش زیادی از آن با چوب کار شده است. تخت‌های بزرگ و راحت، کف‌پوش چوبی، امکانات رفاهی بسیار خوب، حیات با جای نشستن و حمام عالی از دیگر امکانات اتاق‌های این مکان به حساب می‌آید.

 

راهنمای گردش خلیج داتای، تفرجگاهی سبز در قلب لنکاوی

 

 

Casa del Mar

 


تنوع اتاق‌ها تنها از نظر ظاهری متفاوت است و همه‌ی آن‌ها امکانات کامل همچون چیزهایی که گفتیم در کنار اینترنت رایگان، تلوزیون به همراه کانال‌های ماهواره‌ای و همچنین سیستم تهویه هوا هستند. شما می‌توانید صبحنه را در اتاق خود میل کنید و همچنین همه‌ی کسانی که در Casa del Mar سکونت دارند، امکان استفاده رایگان از استخر و دیگر مراکز هتل را دارا خواهند بود.

 


امکانات و فعالیتها


Casa del Mar امکانات رفاهی و تفریحی متعددی دارد که باعث می‌شود زمان بودنتان در این هتل، به هیچ وجه حوصله سر بر نباشد. یک اسپای عالی با ماساژ‌های مختلف، روزی آرامش بخش را برایتان خواهد ساخت، مخصوصا اینکه به راحتی در تمام نقاط هتل، امکان سفارش نوشیدنی را خواهید داشت.یک استخر عالی و ساحل اختصاصی باعث شده تا به هیچ وجه مشکلی در رابطه با تفریحات آبی نداشته باشید. کسانی هم که بخواهند به ورزش خود در طول سفر بپردازند، امکان استفاده از باشگاه ورزشی اختصاصی و مجهز Casa del Mar را خواهند داشت.

 

 

Casa del Mar

 


از نکات جالب هتل، دارا بودن یک کتابخانه اختصاصی برای خود است که در ان کتاب‌هایی به زبان‌های مختلف پیدا خواهید کرد. اگر هم اهل کتاب خوانی نیستید، می‌توانید از دوچرخه‌هایی که به رایگان به مسافرهای هتل داده می‌شود استفاده کرده و به دیدن زیبایی‌های طبیعت اطراف، مخصوصا مزارع برنج بروید که واقعا دیدنی هستند. نکته آخر اینکه؛ برای انجام ورزش‌های آبی، امکانی برای شما مهیاست تا بتوانید هماهنگی‌های لازم را از همان هتل به انجام برسانید.

 

برترین و ارزان قیمت‌ترین هتل‌های لنکاوی

 

 

Casa del Mar

 


غیر از این‌ها حتل، تقریبا یک مایل با "دنیای زیر آب" لنکاوی فاصله دارد. یکی از پرطرفدارترین مراکز تفریحی این شهر که بخش زیادی از مسافران لنکاوی، حتما از آن دیدن می‌کنند.

 


غذا


جدا از ارائه صبحانه در اتاق، صبحانه رایگان هتل به صورت بوفه باز نیز ارائه می‌شود. صبحانه‌ای که آنقدر خوب هست که در زمان بودن در هتل، حتی یک بار هم آن را از دست ندهید. در این بوفه انواع میوه‌ها و همچنین آبمیوه‌های تازه قرار داده شده و شما امکان استفاده از چای، قهوه، شیر و چند نوع شریی را خواهید داشت. سالادهای مختلف، انواع پنیر، آجیب و خیلی چیزهای دیگر نیز در سفره وجود دارد و منویی هم به شما داده می‌شود تا اگر این‌ها برایتان کافی نبود، صبحانه مورد هلاقه خود را به آشپزخانه سفارش دهید.

 

 

Casa del Mar

 


رستوران La Sal در مجوطه هتل نیز عالی است. هم غذاهای محلی در آن پخت می‌شود و هم غذاهای غربی و مدیترانه‌ای. رستوران در ساعت‌های اولیه شب با تخفیف غذا ارائه می‌کند که آن زمان کمی شلوغ است، اما از سر شب که بگذریم و قیمت‌ها به حالت عادی برگردد، فضای آن نیز نسبتا خلوت شده و می‌توانید همراه صرف غذایی خوشمزه، از منظره‌ی شب لنکاوی نیز بهره ببرید.

 

بهترین اقامتگاه‌های لنکاوی برای یک سفر خانوادگی لذت‌بخش

 

 

Casa del Mar

 


سخن آخر


Casa del Mar مکانی فوق‌العاده با قیمتی مناسب است که امکانات کاملی را در بهترین شرایط ممکن برایتان تدارک دیده. شاید از امکانات لاکچری خبری نباشد، اما همه چیز در استاندرادهای بالایی قرار گرفته و خدمه نیز به جای رفتار خشک هتل‌های پنج ستاره، از شما به گرمی استقبال کرده و همچون مهمان ازتان پذیرایی می‌کنند. از جایی که هتل قرار گرفته تا منظره‌ای که در اختیرتان قرار می‌‌دهد و امکانات تفریحی، Casa del Mar یکی از بهترین انتخاب‌ها برای زمان اقامت در لنکاوی خواهد بود.

۰۸ اسفند ۱۳۹۷

نظرات کاربران