۶ تفریح آبی هیجان‌انگیز در سفر به لنکاوی

جاذبه‌های گردشگری لنکاوی
۶ تفریح آبی هیجان‌انگیز در سفر به لنکاوی

لنکاوی جزیره‌ی رام نشده‌ی کشور مالزی، جزیره‌ای که سال‌ها پناهگاه دزدان دریایی بوده است و پر از جنگل‌های انبوه با درختان سر به آسمان کشیده است، یکی از زیباترین نقاط شرق آسیا به شمار می‌آید که سفر به آن یعنی سفر به یک نقطه‌ی هیجان‌انگیز در هستی. جزیره‌ای که تورهای ماجراجویانه‌ی زیادی در آن برگزار می‌شود و به همین دلیل یکی از شورانگیزترین مقاصد کشور مالزی است. در سفرتان با تور مالزی به این جزیره اگر می‌خواهید تفریحات دریایی و آبی را بشناسید و در آنها مشارکت کنید همراه ما باشید تا ۶ تفریح آبی رنگ این جزیره را خدمتتان معرفی کنیم.


۱- شرکت در تورهای دریایی لنکاوی

یکی از بهترین و جذاب‌ترین تفریحاتی که در لنکاوی می‌توانید انجام بدهید شرکت در تورهای دریانوردی است. تورهایی که در آنها شما سوار بر کشتی می‌شوید و و می‌زنید به قلب آب. جاییکه دیگر هیچ خشکی نمی‌بینید و چشم‌هایتان را سراسر آبی‌ها پر می‌کنند. آبی آسمان و آبی دریا. در این تورها شما می‌توانید به آب بپرید و شنا کنید، می‌توانید قلاب و لنسر به آب بیندازید و ماهی بگیرید، می‌توانید روی عرشه‌ی کشتی ساعت‌ها زمان صرف کنید و زیباترین تصاویر را ببینید و همینطور می‌توانید غذاهای خوشمزه‌ی دریایی نوش جان کنید و لذت ببرید. شرکت در این تورها که همه روزه توسط شرکت‌های مختلف در لنکاوی برگزار می‌شوند چندان ارزان نیست اما بدون شک آنقدر ارزشمند و خاص هستند که برایشان هزینه کنید و یک خاطره‌ی فراموش نشدنی از سفر به مالزی برای خودتان بسازید.

 

بهترین زمان سفر به جزیره‌ی لنکاوی


۲- جت اسکی

اگر اهل سرعت و هیجان هستید و می‌خواهید این شور را با خودتان به آب ببرید و تجربه کنید به شما توصیه می‌کنید در لنکاوی جت اسکی سواری کنید. جت اسکی در آبهای لنکاوی یکی از بهترین جت اسکی‌ها در سراسر دنیاست. چرا که لنکاوی پر از صخره‌های آبی است و چرخ زدن دور این صخره‌ها با جت اسکی بسیار جذاب است. در سفرتان به این جزیره و بازدید از سواحل آن هم می‌توانید جت اسکی با مربی کرایه کنید و هم می‌توانید بدون مربی این جت اسکی‌ها را کرایه کنید و بزنید به آب. به شما توصیه می‌کنیم در انجام این تفریح به خودتان ترس راه ندهید و حتما امتحانش کنید. مطمئن باشید یک خاطره‌ی ویژه و فراموش ناشدنی برایتان ساخته می‌شود.

 


۳- به آکواریوم لنکاوی بروید

لنکاوی یکی از بهترین و بزرگترین آکواریوم‌های شرق آسیا را در خود دارد. آکواریومی که نزدیک به ۵ هزار آبزی در آن زندگی می‌کنند. آکواریومی که بازدید از آن در یک تفریح خانوادگی برای فرزندان‌تان یک خاطره‌ی بسیار خوب می‌سازد. آکواریومی که در تمام روزهای هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر درهایش به روی مراجعه‌کنندگانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند. آکواریومی که با رفتن به آن در ساعات خاص روز می‌توانید غذا دادن به آبزیان را تجربه کنید.

 

۶ سوغاتی که از سفر به لنکاوی می‌توانید هدیه ببرید


۴- از آبشار Air Terjun Temurun

در پارک ملی مات سینکانگ یک آبشار فوق‌العاده وجود دارد که آب را از صخره و از ارتفاع ۳۰ متری به برکه‌اش می‌ریزد و تصویری بی‌نظیر از طبیعت می‌سازد. آبشاری که فضای مطبوع و خنک دور و اطرافش می‌سازد و به شما امکان می‌دهد عکس‌های فوق‌العاده در کنارش بگیرید. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم برای انجام یک تفریح آبی به دیدن این آبشار بروید و یک روز متفاوت از سفر به لنکاوی برای خود بسازید.

 


۵- در لنکاوی غواصی کنید

یکی از تفریحات هیجان‌انگیز و عالی که در لنکاوی می‌توانید انجام بدهید غواصی کردن است. در این جزیره چندین مرکز غواصی وجود دارد که با مراجعه به آنها می‌توانید اگر آماتور هستید به همراه مربی، غواصی سطحی را تجربه کنید و اگر حرفه‌ای هستید به اعماق بروید. غواصی یکی از تفریحات خانوادگی در لنکاوی محسوب می‌شود که به شما توصیه می‌کنیم در یک سفر خانوادگی حتما آن را امتحان کنید.

 

برترین و ارزان قیمت‌ترین هتل‌های لنکاوی


۶- به سواحل بروید

لنکاوی برترین سواحل شرق آسیا را دارد که بیشتر مسافران این جزیره روزها و شب‌های خود را در آن سپری می‌کنند. سواحل این جزیره به شما امکان می‌دهند درون آب‌های زلالشان شنا کنید و یا زیر خورشید آسمانشان آفتاب بگیرید و یا ورزش‌های ساحلی مانند والیبال را انجام بدهید. سواحلی که به دو دسته تقسیم می‌شوند. دسته‌ای که فضای دنج و آرامی دارند و دسته‌ای دیگر که فضایی پر شور و شلوغ. بنابراین متناسب با روحیه‌تان می‌توانید آنها را انتخاب کنید و درون‌شان زمان سپری کنید. سواحلی که بهترین رستوران‌های دریایی و کافه‌ها را در خود جای داده‌اند تا به شما امکان نوش جان کردن غذاهای رویایی را بدهند.

 

۲۵ دی ۱۳۹۸

نظرات کاربران