۴ تفریح ورزشی ویژه در سفر به لنکاوی

جاذبه‌های گردشگری لنکاوی
۴ تفریح ورزشی ویژه در سفر به لنکاوی

لنکاوی یکی از پر رویدادترین و برترین جزیره‌های مالزی است که هرساله از هزاران مسافر این کشور میزبانی می‌کند. جزیره‌ای جذاب و دنج، پر از گوشه‌های بکر برای خلوت‌های عاشقانه. جزیره‌ای که در پناه سواحلش هم می‌توان به آرامش رسید و هم می‌توان هیجان را تجربه کرد. جزیره‌ای که در خود هم امکانات تفریحی مربوط به سفرهای خانوادگی را دارد و هم امکانات مربوط به سفرهای مجردی. جزیره‌ای که به کافه‌های شبانه‌اش می‌نازد و در آنها، زیر نور مهتاب، شور و هیجان برای مسافرانش می‎سازد. جزیره‌ای که بهترین رستوران‌های دریایی مالزی در آن واقع شده‌اند و اقامتگاه‌های ساحلس‌اش جزو لوکس‌ترین اقامتگاه‌های ساحلی شرق آسیا به حساب می‌آیند. در سفرتان با تور مالزی به این جزیره اگر به دنبال تفریحات ورزشی جذاب هستید همراه ما باشید تا ۴ تفریح ورزشی ویژه که در این نقطه از مالزی می‌توانید آنها را تجربه کنید یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- اسب سواری


اگر سوار کاری بلدید یا بلد نیستید و دوست دارید آن را تجربه کنید در لنکاوی فرصتی برای شما پدید آمده که دست به این تفریح بزنید. تفریحی که به آمادگی جسمانی نسبتا مناسب نیازمند است و به همین دلیل طرفداران خاص و ویژه‌ای دارد. تفریحی که طی آن شما به همراه مربیان کارکشته، سوار بر مرکب می‌شوید و بعد از گذر از فضایی ساحلی به فضایی جنگلی می‌روید تا در یک هوای مطبوع، درختان را پشت سر بگذارید و در یک کاوش گروهی بخش‌های بکر لنکاوی را کشف کنید. شاید برایتان جالب باشد بدانید لنکاوی جزیره‌ای در انحصار دزدان دریایی بوده است و پر از جاهای کمتر شناخته شده و غریب است. شرکت در تور اسب سواری این جزیره می‌تواند شما را آنجاها ببرد و تصاویر بدیع مقابل دیدگان‌تان عیان کند. یکی از معروف‌ترین باشگاه‌های سوارکاری این جزیره در موتی‌آرا بورائو قرار دارد که در سال ۲۰۰۴ تاسیس شده است. این باشگاه برترین و شناخته‎‌شده ترین باشگاه سوارکاری لنکاوی به حساب می‌آید.

 

 ۲ تفریح لاکچری که در سفر به لنکاوی می‌توانید آنها را تجربه کنید

 

 سفر به لنکاوی

 


۲- بولینگ


بولینگ یک ورزش پرطرفدار در کشورهای آمریکایی به حساب می‌آید که در طول تاریخ پایش به دیگر کشورها و فرهنگ‌ها باز شده. ورزش و تفریحی‌ای که در مرکزخریدهای معتبر می‌شود یکی از باشگاه‌های خوب آن را پیدا کرد و برای رهایی از آشفتگی‌های ذهنی و روحی تن داد به انجام آن. در سفرتان با تور کوالالامپور + لنکاوی اگر مشتاق این ورزش هستید می‌توانید به مرکزخرید جتی پوینت بروید. این مرکزخرید صاحب یک باشگاه بولینگ پرطرفدار است. باشگاهی هیجان‌انگیز که ۲۰ خط بازی دارد و پاتوق بسیاری از مسافران این شهر به حساب می‌آید. هزینه‌ی بازی بولینگ در این باشگاه چندان گران نیست و همین امر سبب شده است این باشگاه همیشه پر رونق و پر هیجان از حضور مردم باشد.

 

 راهنمای گردش دو روزه در لنکاوی 

 

 سفر به لنکاوی

 


۳- غواصی


بدون تردید و شک آبهای لنکاوی از بهترین آبهای شرق آسیا برای کاوش به حساب می‌آیند و همین امر سبب شده است مراکز غواصی مختلفی در این جزیره فراهم آیند. مراکزی که با رفتن به آنها می‌توانید در هر سطحی از غواصی که باشید بزنید به قلب آب و زندگی آبزیان را به تماشا بنشینید. مراکزی ارزان قیمت، پر امکانات و گران هزینه. مراکزی که شما را به همراه تجهیزات و بهترین مربیان در انجام این تجربه یاری می‌کنند. در سفرتان به لنکاوی اگر از آب نمی‌ترسید و از تماشای ماهی‌های رنگارنگ، خزه‌ها، ستاره‌های دریایی و صدف‌ها لذت می‌برید این تفریح برای شما خاطره‌انگیزترین تفریح سفر به لنکاوی خواهد بود. تفریحی‌ای که به همراه فرزندان نوجوان خود می‌توانید آن را تجربه کنید. در سفرتان به لنکاوی به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما یک نیمروز خود را به تفریحات ساحلی و غواصی اختصاص بدهید.

 

 گشت و گذاری دریایی با تورهای دریانوردی لنکاوی

 

 سفر به لنکاوی

 


۴- گلف


گلف ورزش ثروتمندان جهان است و انجام آن به مهارت احتیاج دارد. ورزشی که امکانات سخت‌افزاری پرهزینه‌ای دارد و همین امر سبب شده است در همه جای جهان نتوانید زمین‌های آن را بیابید. در لنکاوی اما اگر به انجام این ورزش علاقه‌مند هستید می‌توانید به دو باشگاه معروف آن سر بزنید و یک روز خاطره‌انگیز برای خودتان بسازید. باشگاه‌هایی که هزینه‌ی بازی کردن در آن گران می‌باشد و اگر با بودجه‌ی محدود به لنکاوی رفته‌اید تفریح در آنها را چندان به شما پیشنهاد نمی‌کنیم. گونونگ رایا معروف‌ترین باشگاه گلف این جزیره است که زمینش ۱۸ سوراخ دارد. باشگاهی که تمامی تجهیزات گلف را در اختیار شما قرار می‌دهد و در هر سطحی که باشید به شما یاری می‌ساند این ورزش را تجربه کنید. درهای این باشگاه همه روزه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۶:۳۰ به روی علاقه‌مندانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند. تلوگ داتای نیز دیگر باشگاه معروف این جزیره است که لوکس‌تر از گونوگ رایا است.

 

 

 سفر به لنکاوی

۱۶ تیر ۱۳۹۸

نظرات کاربران