۴ تور ماجراجویانه و متفامت در لنکاوی

جاذبه‌های گردشگری لنکاوی
۴ تور ماجراجویانه و متفامت در لنکاوی

لنکاوی یکی از بی‌نظیرترین جزیره‌های شرق آسیا و کشور مالزی به حساب می‌آید جزیره‌ای جذاب برای آنهایی که می‌خواهند به دور از شلوغی‌های شهر، شبانه‌روزی بی‌نظیر را پشت سر بگذارند و روزهای فراموش نشدنی در خاطرشان ثبت کنند. جزیره‌ای که هم می‌شود خانوادگی به آن سفر کرد و خوش گذراند و هم مجردی. جزیره‌ای که امکانات اقامتی و رفاهی لوکسی در خود دارد. در سفرتان با تور مالزی به این شهر اگر به دنبال تورهای ماجراجویانه‌ هستید همراه ما باشید تا ۴ تور پر طرفدار هیجان‌انگیز این جزیره را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- تورهای آسمان‌گردی


اگر از ارتفاع نمی‌ترسید و می‌خواهید این جزیره را در آسمان کشف کنید همه روزه تورهای زیادی برای آسمان‌گردی در لنکاوی برگزار می‌شوند. تورهایی که بالگرد و بالن سواری از معروف‌ترین آنها به حساب می‌آیند. در تور بالگرد سواری ، ماشینی در محل اقامت شما در لنکاوی به دنبالتان می‌آید تا به سنانگ بیایید و از آنجا سوار بالگرد شوید. در بالگرد شما به ارتفاع برده می‌شوید تا از بالا به دیدن مزارع برنج، جنگل‌های پیچ در پیچ، سواحل و دریای لنکاوی بروید. توری که در یک هلی کوپتر سه نفر مسافر دارد و همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ شب برگزار می‌شود. توری که برای یک گشت و گذار خانوادگی بسیار خاطره‌انگیز است. در تور بالن سواری نیز شما با یک کابین به آسمان می‌روید تا از زاویه دید عقاب‌ها و پرندگان به لنکاوی نگاه کنید. بالن‌سواری به هنگام غروب آفتاب یکی از بی‌نظیرترین خاطره‌های شما از سفر به لنکاوی خواهد بود. تور بالگرد سواری این شهر یک تور لاکچری و گران به حساب می‌آید اما تور بالن سواری توری ارزانی است که اگر با بودجه‌ی کم نیز به لنکاوی رفته باشید می‌توانید در آن شرکت کنید.

 

۴ تفریح ورزشی ویژه در سفر به لنکاوی

 

تورهای آسمان‌گردی

 


۲- تور غواصی


غواصی یکی از ویژه‌ترین تفریحات این جزیره به حساب می‌آید. به جای‌جای این جزیره اگر پا بگذارید می‌توانید مراکز زیادی را ببینید که لذت سفر به جهان زیرین را برای شما به ارمغان می‌آورند. پوشش گیاهی زیر آب‌های این جزیره سبب شده است یکی از بهترین نقاط دنیا برای غواصی کردن به حساب آید. در سفرتان با تور لنکاوی اگر غواص حرفه‌ای نیستید و تا به حال نیز آن را تجربه نکرده‌اید فقط کافی است به این کار علاقه داشته باشید. چرا که تمامی امکانات لازم برای غواصی کردن برای شما در تمامی مراکز این جزیره فراهم آمده است. شاید برایتان جالب باشد بدانید غواصی کردن یکی از تفریحات محبوب سفرهای خانوادگی به حساب می‌آید. بنابراین اگر فرزندان نوجوان دارید به شما توصیه می‌کنیم حتما به صورت خانوادگی این تفریح را تجربه کنید. لازم به ذکر است بدانید غواصی جزو تفریحات گران قیمت این جزیره به حساب نمی‌آید و اگر با بودجه‌ی متوسط به به لنکاوی رفته باشید می‌توانید این تفریح را تجربه کنید.

 

۲ تفریح لاکچری که در سفر به لنکاوی می‌توانید آنها را تجربه کنید

 

تور غواصی

 


۳- تورهای دوچرخه سواری


دوچرخه سواری به مانند غواصی و تورهای هوایی از تفریحات بسیار پرطرفدار جزیره‌ی لنکاوی به حساب می‌آید. در این جزیره هر روزه تورهای زیادی برگزار می‌شوند که طی شرکت در آنها می‌توانید رکاب بزنید و به دیدن جنگل‌ها و سواحل بروید. تورهایی که غالبا یک نیمروز را به خودشان اختصاص می‌دهند و توسط شرکت‌های مختلفی برگزار می‌شوند. تورهایی که هم برای مسافران مجرد جذاب است و هم برای مسافران خانوادگی. این تورها در جای‌جای جزیره برگزار می‌شوند و جزو تورهای ارازن قیمت به حساب می‌آیند که اگر با بودجه‌ی اندک به لنکاوی سفر کرده‌ باشید نیز می‌توانید در آنها شرکت کنید.

 

راهنمای گردش خلیج داتای، تفرجگاهی سبز در قلب لنکاوی

 

تورهای دوچرخه سواری

 


۴- تورهای دریانوردی


تورهای دریانوردی از رمانتیک‌ترین و بی‌نظیرترین تورهای جزیره لنکاوی به حساب می‌آیند. تورهایی که طی آنها می‌توانید بزنید به قلب آب و یک روز خاطره‌انگیز در زندگی‌تان را تجربه کنید. تورهایی که در جای‌جای سواحل این جزیره برگزار می‌شوند و انواع مختلفی دارند. در بهترین و لوکس‌ترین آنها شما یک صبح زود با کشتی می‌روید به قلب آب تا یک صبحانه‌ی عالی نوش جان کنید تا بعد یک تجربه‌ی عالی از ماهی‌گیری داشته باشید. بعد از ماهی‌گیری و نوش جان کردن ناهار به عمقی از آب می‌روید که بتوانید شنا کنید و بعد در عرشه‌ی کشتی آفتاب بگیرید.

 

۵ مرکز رمانتیک ماساژ در لنکاوی

 

تورهای دریانوردی

 

 

در ضمن این کشتی‌ها در خودشان سونا دارند که شما می‌توانید به سونای آنها نیز بروید و خدمات مربوط به ماساژ دریافت کنید. از دیگر رویدادهای جذاب این تور شرکت در دورهمی‌ها روی عرشه‌ی کشتی است که طی آن شما به رقص و شور و هیجان دعوت می‌شوید. اگر لنکاوی را برای یک سفر رمانتیک و عاشقانه انتخاب کرده‌اید به شما توصیه می‌کنیم حتما در تورهای دریانوردی این جزیره شرکت کنید و برای خودتان خاطره‌های فراموش ناشدنی بسازید.

۰۶ مرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران