رمانتیک‌ترین هتل‌های استانبول: بخش اول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
رمانتیک‌ترین هتل‌های استانبول: بخش اول

در سفر با تور استانبول، خواه در حال گذر از گذر از تنگه بسفر باشید و یا دست در دست معشوقتان در خیابان های پر پیچ و خم شهر قدم بزنید، این خطه فضاهایی بسیار عاشقانه را در اختیارتان قرار می‌دهد. از انبوه فضاهای طبیعی که نمونه‌هایش را می‌توانید در مقاله زیباترین مکان‌ها برای کمپ زدن و گردش‌ در طبیعت زیبای ترکیه بیابید، تا رستوران‌ها و کافه‌ها و بناهای تاریخی و باشکوه، هر کدام پتانسیل ایجاد لحظاتی شاعرانه را برای زوج‌ها و عشاق دارند. ما نیز در ادامه قصد داریم سفری زیبا و خاطره‌انگیز را به رمانتیک‌ترین هتل‌های استانبول شروع کنیم.

 

Fairmont Quasar Istanbul

با عبور از شمال شهر و در محله پر جنب و جوش شیشلی، فولاد و شیشه این برج را خواهید دید که در نور به زیبایی می‌درخشند. پنجره‌های کف تا سقف این مکان بی‌نظیر، اجازه تماشای منظره خیره‌کننده سراسر شهر و تنگه بسفر را به شما می‌دهند و در عین حال می‌توانید این مناظر شگفت انگیز را از استخر پشت بام هتل شاهد باشید و لذت بیشتری ببرید. در ضمن باید گفت اتاق‌های مجلل هتل، از دکوراسیونی زیبا و حمام‌های ترکی اختصاصی برخوردارند و در عین حال م‌ توانید از درمان‌های عالی مرکز اسپای هتل نیز لذت ببرید.

آدرس: No 76 Büyükdere Caddesi, İstanbul, 34393, Turkey

 

Glamour

چند بلوک آنطرف‌تر از کاخ توپکاپی و در نزدیکی شاخ طلایی، می‌توانید هتل Glamour را بیابید. این فضای رمانتیک و بی‌نهایت زیبا که چشم اندازی شاعرانه به خلیج شاخ طلایی و تنگه بسفر دارد، یک منظره پانورامای سیار وسیع را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد و حتی می‌توانید از روف رستوران هتل در حین خوردن غذا و نوشیدنی به این زیبایی‌ها خیره شوید. دکوراسیون مدرن اتاقها، تختخواب‌ها و پرده‌ها که همگی در هاله‌ای از رنگ‌های سفید و آبی پوشانده شده‌اند، فضایی بسیار آرامش بخش را به مهمانان هدیه می‌دهند و لحظاتی عاشقانه را برای شما و محبوبتان فراهم می‌کنند.

 

بهترین هتل‌های ۵ ستاره سمت آسیایی استانبول

آدرس: 4Vezir Cami Çıkmazı, İstanbul, 34110, Turkey

 

Sura Design

پیدا کردن یک هتل عالی و لوکس در نزدیکی بناهای تاریخی و دیدنی شهر اندکی دشوار است، اما با وجود هتل Sura  این دشواری ها آسان شده و در عین حال این عمارت ۴ طبقه باشکوه که از پنجره‌های قوسی شکل بلند و نرده‌های زیبا برخوردار است، طراحی جسورانه‌ای را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد. در اینجا می‌توانید از یک شام رومانتیک با چشم اندازهایی دیدنی، یک باغ مخفی و آلاچیق‌هایی تزئین شده با گل‌ها دیدن کنید و لحظاتی خاطره‌انگیز را با معشوقه‌تان جشن بگیرید. 

 آدرس: Alemdar, Ticarethane Sk. No: 13, 34122 Fatih/İstanbul, Turkey

 

Antusa Palace

با یک پیاده روی کوتاه از ایاصوفیه و در یک فضای قدیمی و دنج، به این هتل تازه تاسیس و نوساز خواهید رسید و بعد از یک گشت و گذار خسته کننده، می‌توانید از زیبایی‌ها و آرامش این مکان نهایت استفاده را ببرید. اتاق‌های مرتب، کف پوش‌های چوبی، مبلمانی به سبک قدیمی، سونا، امکانات ماساژ و همام سنتی این فضای دنج و لذت بخش را کامل می‌کنند.

 

بهترین هتل‌های اطراف خیابان استقلال

آدرس: Alemdar, Dr. Eminpaşa Sk. No:7, 34400 Fatih/İstanbul, Turkey

 

Hotel Amira Istanbul

این هتل که از چشم انداز زیبایی از دریای مرمره برخوردار است، دارای فضای داخلی بسیار جذاب و منحصر به فردی بوده و روزهایی به یادماندنی را در سفر با تور استانبول برایتان رقم خواهد زد. تابلوهایی که در راه پله، نمایی بی‌تکلف از مکان‌های دیدنی شهر را به تصویر می‌کشند، اتاق‌ها با سقف‌های تزئین شده و یک پالت رنگی خنثی که در هر کدام از اجزا و عناصر این دکوراسیون به چشم می‌خورند، گل‌های گلدانی و فضای غذاخوری تراس این ترکیب شیک و شاعرانه را به حد کمال می رسانند. در ضمن گفته می‌شود که وعده‌های صبحانه این هتل، بسیار چشمگیر و لذیذ هستند.

آدرس: Küçük Ayasofya Mahallesi, Mustafa Paşa Sk. No:43, 34122 Fatih/İstanbul, Turkey

 

Romance Istanbul Hotel

هتل Romance Istanbul با موقعیتی حسادت انگیز، در محله سیرکجی در شهر قدیمی واقع شده و نمونه‌ای از تجمل‌گرایی به سبک کلاسیک است. هرکدام از ۴۰ اتاق این هتل، از سبک عثمانی الهام گرفته شده‌اند و ماکت‌هایی که یادآور قرن شانزدهم کاخ توپکاپی هستند در بسیاری از اتاق‌ها به چشم می‌خورند. در ضمن مبلمان طلاکاری شده‌، ملافه‌های ساتن، آباژورهای زیبا و بالکن‌های خصوصی را می‌توانید در اتاق‌ها بیابید.

اما نقطه عطف این امکانات، اسپای Allure در فضای داخلی هتل است که مجموعه‌ای کامل از ماساژ درمانی  یک حمام سنتی ترکی، یک سونای نشاط آور و یک مرکز تناسب اندام را در خود جای داده است. و همچنین روف رستوران Olive Anatolian که چشم انداز بی‌نظیری به ایاصوفیه دارد، در این اقامتگاه رویایی به استقبال مسافران می‌آید.

 

معرفی ۷ هتل‌ استخر دار استانبول

آدرس: Hoca Paşa, Hüdavendigar Cd. No:5, 34110 Fatih/İstanbul, Turkey

 

Romantic Hotel Istanbul

این هتل نیز، یکی دیگر از آن اقامتگاه‌های لوکس و رمانتیک است که عاشقان در جستجویش هستند. این مکان، در زیر مسجد آبی استانبول در نزدیکی ساحل سلطان احمد واقع شده و نمی‌توان از نمای زیبای این عمارت سنگی که با گل‌ها و گیاهان پوشیده شده غافل ماند. و البته این امکانات تر و تازه برای فضای داخلی نیز درنظر گرفته شده‌اند.

در این هتل ۹ اتاق وجود دارند که از دکوراسیونی سنتی برخوردارند و پرده‌های سنگین، روتختی‌های مخملی و مبلمان نفیس به زیبایی در آنها خودنمایی می‌کنند. در ضمن یک کافه تراس نیز با نمایی از دریای مرمره و کاخ توپکاپی در این هتل زیبا و شاعرانه درنظر گرفته شده است، هر چند که این مناظر سحرانگیز را می‌توان از بالکن اختصاصی اتاقها نیز شاهد بود.

آدرس: Mimar Mehmet Aga Cad. Amiral Tafdil Sok. No:17, 34122, Turkey 

۲۱ تیر ۱۴۰۰

نظرات کاربران