هتل‌های مناسب خانواده‌ در استانبول: بخش اول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
هتل‌های مناسب خانواده‌ در استانبول: بخش اول

در دهه گذشته، صنعت توریسم در استانبول ترکیه به طرزی قابل توجه رونق یافته به طوری که بسیاری از خانواده‌ها در سراسر جهان، این شهر را بعنوان مقصد محبوب سفرشان انتخاب می‌کنند. جالب است بدانید در سال ۲۰۱۱ بیش از ۳۱.۳ میلیون بازدید کننده، ۲۳ میلیارد دلار به اقتصاد ترکیه سرازیر کردند. با گردش مداوم دلار گردشگری، جای تعجب نیست که بسیاری از جاذبه‌های بی‌شمار این شهر مطابق با استانداردهای اروپا بازسازی و به روز شده‌اند و افزایش قیمت و ارزش یافته‌اند.

با اینحال همانند تمام دنیا، موقعیت مکانی و محله در استانبول در این ارزش گذاری بسیار اهمیت دارند. بعنوان مثال هتل‌های محله سلطان احمد با بهره‌مندی از انواع جاذبه‌های گردشگری و بناهای تاریخی یونانی، رومی و عثمانی، در شمار گرانترین‌ها بوده و یا میدان تکسیم و کاباتاش، با برخورداری از  زیباترین هتل‌ها و رستوران‌ها و دسترسی به چشم اندازهایی زیبا از تنگه بسفر، محبوب مسافرانی هستند که به دنبال جاذبه‌های شیک و جذاب می‌باشند. اما در مناطقی نظیر اورتاکوی که در سمت آسیایی استانبول واقع شده و مناسب افرادی با روحیه ماجراجویی است، قیمتها نیز کمی ارزان‌تر از سایر مناطق هستند.

به هر حال این قیمت‌ها و سطح خدمات، روی اقامتگاه‌ها نیز تاثیر می‌گذارند و در استانبول می‌توانید انبوه هتل‌ها و اقامتگاهه‌ای رنگارنگ با هر سطحی از بودجه و امکانات را بیابید. اما اگر همراه خانواده با تور استانبول سفر می‌کنید، شاید بهتر باشد در زمان برنامه‌ریزی سفرتان، با بهترین هتل‌های مناسب خانواده‌ها در استانبول ترکیه آشنا شوید.

 

Grand Hyatt Istanbul

این هتل که روی تپه‌ای بالاتر از کاخ دولماباهچه و نزدیک میدان تقسیم واقع شده است، یکی از بهترین هتل‌ها برای اقامت خانوادگی به شمار می‌آید. در اینجا حداکثر تجملات و خدمات مدرن ارائه می‌شوند و اتاق‌های بسیار بزرگ و جادار که هم تخت بزرگسال و هم تخت برای کودکان را در خود جای داده‌اند، فضایی آرامش بخش و کامل را برای مهمانان فراهم می‌کنند. بعلاوه هر اتاق دارای میز کار، وای فای رایگان و حمام‌های مجلل مرمرین بوده و هر صبح صبحانه‌ای لذیذ و بسیار مفصل سرو می‌شود.

گفتنی است رستوران هتل بهترین غذاهای ترکی، عربی و بین المللی را سرو می‌کند. بعلاوه استخر بزرگ و کاشی کاری شده، زمین تنیس و باغی وسیع، این فضای شاهانه را تکمیل می‌کنند.

 

معرفی آجوا هتل سلطان احمد در استانبول

 

آدرس: Taskisla Caddesi, Taksim, Istanbul, Turkey 34437

 

Kempinski Ciragan Palace

از دیگر هتل‌های بی‌نظیر در استانبول می‌توان به این هتل اشاره کرد که در کنار امکانات کامل برای خانواده‌ها، تفریحات و برنامه‌های جذابی را برای کودکان و نوجوانان تدارک می‌بیند. به محض پذیرش در هتل، کودکان یک کوله پشتی شامل مداد رنگی و کتاب رنگ آمیزی و یک بروشور دریافت می‌کنند که اطلاعاتی در مورد موزه‌ها، فروشگاه‌های اسباب بازی و دیگر جاذبه ‌ای مناسب برای بچه ها را ارائه می‌دهد.

از دیگر هدایای عالی برای بچه‌ها می‌توان به محصولات هتل، خرس عروسکی، تنقلات و شیرینی و شیر اشاره کرد. خوشحال خواهید شد اگر بدانید هزینه غذاخوردن کودکان زیر ۶ سال در ر ستوران هتل رایگان بوده و این هزینه برای کودکان ۶-۱۲، شامل تخفیف ۵۰ درصد می‌شود. در نهایت باید گفت خدمات نگهداری از کودک نیز در این هتل ارائه می‌شود.

آدرس: Ciragan Caddessi 32, 34349 Istanbul, Turkey

 

Swissotel The Bosphorus

این هتل لوکس ۵ ستاره در مرکز استانبول، در سواحل اروپایی تنگه بسفر و در فضایی به مساحت ۶۵ جریب از یک باغ تاریخی واقع شده است. جالب است بدانید که این اقامتگاه در سال‌های ۲۰۱‍۶ تا ۲۰۲۰، گواهینامه امنیت هتل‌ها را دریافت کرده است. این هتل که از قیمتی مناسب برای اقامت گردشگران برخوردار است، دارای ۶۰۰ اتاق و سوئیت بوده که پیشرفته‌ترین فناوریها و امکانات رفاهی منحصر به فرد  را در خود جای داده‌اند. گفتنی است تمام اتاق‌ها و حتی استخرها، به نمایی شگفت انگیز از مناظر بی‌بدیل تنگه بسفر دسترسی دارند.

بعلاوه ۱۶ رستوران، مرکز اسپا، سالن بدن سازی و امکانات تناسب اندام، دو استخر و فضایی اختصاصی برای تفریح و سرگرمی کودکان را می‌توانید در اینجا بیابید. در ضمن تالار و سالن رقص و یک تیم در اینجا وجود دارند تا به شما در برگزاری مراسم عروسی‌تان کمک کنند.

 

معرفی هتل ۵ ستاره Elysium استانبول

آدرس: Bayildim Caddesi 2, 34357 Besiktas, Instanbul, Turkey

 

The St. Regis Istanbul

این هتل نیز در محله شیک و سطح بالای نیشان تاشی واقع شده و از طریق ماشین‌های کابلی بر روی دره، به راحتی می‌توانید خود را به بی‌اغلو برسانید. جالب است بدانید که بسیاری از اتاق‌ها دارای چشم انداز عالی از بسفر هستند و دسترسی به چندین استخر و آبگرم، احتمالا بیشترین عامل محبوبیت هتل در بین بزرگسالان و کودکان است. گفتنی است در این هتل، تمام اتاق‌ها و سوئیت‌ها از خدمات سطح بالایی برخوردارند. برای آشنایی با سایر هتل های این محله، پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین هتل‌های محله نیشانتاشی استانبول را نیز مطالعه کنید.

آدرس: Harbiye, Mim Kemal Öke Cd. No 35, 34367 Şişli/İstanbul, Turkey

 

Pera Palace hotel

این هتل کلاسیک در سال ۱۸۹۲ تاسیس شد، اما به تازگی بازسازی شده است. این اقامتگاه، در محله‌ای در ضلع شرقی شاخ طلایی استانبول واقع شده که نزدیک‌ترین محله به منطقه قدیمی سلطان احمد است. همزمان با بازسازی، امکانات جدیدی نظیر رستوران آگاتا، مرکز تناسب اندام مدرن و حمام ترکی کلاسیک برای این اقامتگاه مجلل درنظر گرفته شد. گفتنی است نمای بیرونی و همچنین چیدمان ملک، از سبک نئو کلاسیک پیروی می‌کند. هر چند که فضای داخلی ساختمان از سبک شرقی‌تری برخوردار است و این سبک بیشتر در فضای سالن رقص متمرکز است.

 

باکیفیت‌ترین هتل‌های ۳ ستاره‌ در استانبول

آدرس: Mesrutiyet Caddesi 52, 34430 Tepebasi, Beyoglu, Istanbul, Turkey

۰۴ مرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران