امکانات ورزشی در هتل‌های استانبول: بخش اول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
امکانات ورزشی در هتل‌های استانبول: بخش اول

استانبول، این شهر جادویی که در آن شرق با غرب دیدار می‌کند پر از مناره، جاذبه‌های شگفت‌انگیز و تنوع فرهنگی مهیج‌تر و عمیق‌تر نسبت به سایر شهرهای دنیاست. وضعیت استراتژیک شهر و موقعیت آن در قلب جاده ابریشم، آن‌را در طول قرون مورد توجه بسیاری از مردمان و حکومت‌ها قرار داده و می‌توانید آثار تمدن باستانی یونانی‌ها، رومی‌ها، ونیزی‌ها و عثمانی‌ها را در جای جای آن شاهد باشید.

با وجود این اقبال عمومی و انبوه گردشگرانی که با علایق و اهداف مختلف از سراسر جهان به این شهر سرازیر می‌شوند، قطعا انبوه اقامتگاه‌های متنوع نقطه عطفی در استانبول به شمار می‌آیند. کافی است سری به مقاله بهترین هتل‌های استانبول در سال ۲۰۲۰  بزنید تا با برخی از این امکانات بی‌نظیر آشنا شوید. اما در سفر با تور استانبول، اگر از طرفداران ورزش و فیتنس هستید، نمی‌توانید بی‌تفاوت به این گزینه در جایی دوام بیاورید. و اگر کیفیت وسایل و محیط ورزشی نیز برایتان از اهمیت بالایی برخوردار است، پس باید حتما سری بزنید به یکی از هتل‌هایی که بهترین امکانات ورزشی در استانبول را دارند.

 

Radisson Blu Hotel

هتل Radisson Blu با ۱۹۳ اتاق دارای یک رستوران، مرکز تناسب اندام، مرکز سلامتی مجهز به جکوزی و سونا، یک بار و باغ خوش منظره در استانبول است. از جمله امکانات این ملک می‌توان به وجود فضای کاری همراه با وای فای رایگان در سراسر هتل اشاره کرد. استخر سرپوشیده، همام و رزرواسیون ۲۴ ساعته از نقاط قوت این هتل به شمار می‌آیند. تمام اتاق‌ها به انواع امکانات رفاهی از جمله تهویه مطبوع، تلویزیون فلت با کانال‌های ماهواره‌ای، دوش، سشوار، میز، کمد لباس و حمام اختصاصی مجهز هستند. در ضمن این هتل، بوفه و صبحانه آمریکایی را نیز در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. نزدیکترین هتل به فرودگاه استانبول است که ۳۱ کیلومتر با هتل فاصله دارد و این هتل خدمات شاتل فرودگاهی را نیز ارائه می‌دهد.

 

بهترین هتل‌های منطقه تقسیم استانبول

Divan Istanbul Asia

این هتل مجلل با ۲۳۱ اتاق در منطقه پندیک در سمت آسیایی استانبول واقع شده و دارای یک بار پانوراما در پشت بام و اتاق‌های راحت با امکانات مدرن است. این هتل همچنین یک مرکز آبگرم و تناسب اندام به مساحت ۱۳۰۰ متر مربع و استخرهای روباز و سرپوشیده دارد. مرکز اسپا و تناسب اندام این هتل شامل یک سالن ورزشی مجهز با مربیان حرفه‌ای، حمام ترکی، سونا، وان آبگرم و  و یک بار است که به ارائه آب میوه‌های تازه می‌پردازد. اتاق‌ها نیز دارای مبلمان چوبی زیبایی هستند که با تلویزیون‌های فلت، کانال‌های ماهواره‌ای و فیلم، اینترنت رایگان و امکانات چای و قهوه رایگان تکمیل می‌شوند. در رستوران زیبای هتل منویی بی‌نظیر از انواع غذاهای ترکی و بین المللی سرو می‌شود. در نهایت باید گفت که پارکینگ اختصاصی رایگان نیز در این مکان موجود است.

Four Seasons

این کاخ مرموز و مجلل با معماری قرن نوزدهمی عثمانی که در امتداد تنگه بسفر واقع شده، دارای استخر سرپوشیده و روباز است که با چترها و صندلی‌های زیبا در زیر آفتاب خودنمایی می‌کند. بعلاوه می‌توانید در مرکز تناسب اندام مجهز و ایده آلش ورزش کنید و سپس در سونا استراحت نمایید. این ملک ساحلی همچنین دارای یک باغ و یک تراس بزرگ با چشم انداز پانوراما از بسفر است. وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی، اسپا درمانی، حمام ترکی، ۱۷۰ اتاق با امکانات رفاهی کامل و تزئین شده با مبلمانی نفیس و زیبا و رستورانی که غذاهای مدیترانه‌ای ایتالیایی و ترکی سرو می‌کند طرفداران بسیاری را به این مکان به یاد ماندنی جذب می‌کنند. بعلاوه در اینجا می‌توانید از بوفه صبحانه‌ بین‌المللی بهره مند شوید. این هتل، ۴ دقیقه پیاده‌روی تا میدان بشیکتاش فاصله دارد. بنابراین به راحتی می‌توانید در محله بشیکتاش در استانبول به گشت و گذار بپردازید.

 

معرفی هتل ۵ ستاره Elysium استانبول

Çırağan Palace Kempinski

این هتل ۵ ستاره نیز در کاخ عثمانی قرن نوزدهمی واقع شده و دارای یک استخر بی‌نهایت زیبا با چشم اندازی به بسفر است. این مکان دارای مرکز آبگرم و سلامتی و یک مرکز تناسب اندام مجهز و قابل توجه برای علاقمندان به فیتنس است. هر کدام از ۳۱۳ اتاق مجلل زیبا در اینجا، دارای وای فای رایگان و بالکن با چشم اندازی به باغ یا دریا و پل بسفر هستند. مهمانان می‌توانند هنگام صرف صبحانه یا میان وعده و چای بعد از ظهر، از این نما در تراس لذت ببرند. این هتل، بسیار به مراکز خرید Zorlu و مرکز خرید Cevahir استانبول نزدیک است.

JW Marriott

این هتل نیز در سال ۲۰۱۹ افتتاح شد و با وجود ۱۳۰ اتاق و ارائه انواع خدمات رفاهی کامل و بی‌نظیر، به سرعت جای خود را در دل مردم محلی و نیز گردشگران استانبول باز کرد. مانند سایر هتل‌های لوکس استانبول، اینجا نیز از یک مرکز تناسب اندام با مربیانی حرفه‌ای بهره برده و در عین حال استخر روباز فصلی، مرکز سلامتی و آبگرم، صرافی، رزرواسیون ۲۴ ساعته و بوفه صبحانه قاره‌ای آن شهرت بسیار دارند. این هتل از میدان تکسیم ۱.۷ کیلومتر و از فرودگاه صبیحا گوکچن ۳۶ کیلومتر فاصله دارد.

Swissotel

این هتل ۵ ستاره و لوکس که به لحاظ امنیت در سطح بالا و استانداردی قرار دارد و در این رابطه به مجوزها و جوایزی نیز دست یافته، با استخر پشت بام همراه با چشم اندازی پانوراما از بسفر، مخاطبانش را شگفت زده می‌کند. مرکز سلامتی در اینجا دارای ۱۴ اتاق درمان بوده و مرکز فیتنس آن از پیشرفته‌ترین فناوری‌ها و امکانات ورزشی برخوردار است. بعلاوه طراحی‌ها در این هتل، برگرفته از فرهنگ ترکی و نیز سوئیس است و امکانات رفاهی کامل و بی‌نقص هستند. وای فای رایگان در سراسر ملک، میز کار و فضای کاری عالی برای کسانی که جهت بیزینس به استانبول سفر می‌کنند، رستورانی در طبقه شانزدهم و نزدیک بودن به جاذبه‌هایی از جمله مسجد آبی استانبول، بازار بزرگ و کاخ توپکاپی از جمله مزایای این هتل بی‌نظیر به شمار می‌آیند. جالب است بدانید که این مکان مجلل، دارای ۵۶۶ اتاق است. 

 

باکیفیت‌ترین هتل‌های ۳ ستاره‌ در استانبول

۰۶ آبان ۱۳۹۹ (به‌روز رسانی شده در: 29 خرداد 1400)

نظرات کاربران