رمانتیک‌ترین هتل‌های استانبول: بخش دوم

جاذبه‌های گردشگری استانبول
رمانتیک‌ترین هتل‌های استانبول: بخش دوم

استانبول جایی است که امپراتوری بزرگ بیزانس را تجربه کرده و همچنین سلاطین عثمانی و کاخ‌های شگفت انگیز را به خود دیده است. این شهر به عنوان یک شهر عاشقانه در سفر با تور استانبول خودنمایی می‌کند، به خصوص وقتی که شب هنگام از روف رستوران‌ها و یا پشت بام ساختمان‌های باشکوه به تماشای نمایی شاعرانه از تنگه بسفر می‌نشینید. بیایید در ادامه بخش اول، با برخی دیگر از رمانتیک‌ترین هتل‌های استانبول آشنا شویم.

 

Ciragan Palace Kempinski

این هتل پنج ستاره، به معنای واقعی یک کاخ است. این اقامتگاه در دهه ۱۸۶۰ توسط سلطان عبدالعزیز در ساحل بشیکتاش استانبول ساخته شد، اما بعدها در قرن بیستم تخریب گشت و سپس توسط گروه هتل‌های کمپینسکی، با شکوه هرچه تمامتر به سبک باروک سابق خود بازگشت.

 

واکسن کرونا برای مسافران تور استانبول

باید گفت اینجا یکی از مسحورکننده‌ترین هتل‌های لوکس استانبول است که دارای ۳۱۰ اتاق و سوئیت شگفت انگیز بوده و در ضمن شش غذاخوری و بار، حمام ترکی، استخر و نمایی زیبا از بسفر را شامل می‌شود. بعلاوه باید گفت نگین این تاج درخشان، سوئیت مجلل سلطان است که برای کسانی که جیب پرپول دارند، فضایی بی‌نهایت شیک و رمانتیک را به ارمغان می‌آورد.

آدرس: Yıldız, Çırağan Cd. No:32, 34349 Beşiktaş/İstanbul, Turkey

 

Régie Ottoman Istanbul

اینجا سابقا یک شرکت با قدمت ۱۵۰ سال و با عنوان Régie بوده که از تجارت انحصاری و سودآور دخانیات ترکیه برخوردار بوده است. اما حالا به یک هتل زیبا بدل گشته که ۳۴ اتاق مجلل و اشرافی را در خود جای داده است. کفپوش‌های چوبی، سقف‌های آجری طرح‌دار و  پنجره‌های قوسی شکل نورگیر و زیبا، این فضا را بسیار باشکوه کرده‌اند و بالکن‌های خصوصی کاشی کاری شده، حمام‌های سفید مدرن و نورپردازی‌های بی‌نظیر این جذابیت‌ها و امکانات را قدرت می‌بخشند.

 

گردش در محله جذاب مودا، استانبول

جالب است بدانید که این هتل صمیمی، فقط یک یا دو بلوک از اسکله کشتیرانی امینونو در شبه جزیره تاریخی فاصله دارد و همچنین یک سالن ورزشی، سونا و رستوران مجلل Hayal Kahvesi را در خود جای داده است.

آدرس: Hobyar, Mimar Vedat Sk. No:5, 34112 Fatih/İstanbul, Turkey

 

DoubleTree by Hilton

این برج شیشه‌ای پر زرق و برق که بر فراز اسکله‌های کشتیرانی کادیکوی به چشم می‌خورد، دارای ۲۴۵ اتاق زیبا همراه با پنجره‌های کف تا سقف بهره‌مند بوده و چشم اندازی باشکوه به دریا دارد. بعلاوه استخر و بار روی پشت بام با مبلمان عالی و صمیمی و یک رستوران رمانتیک و اسپای مجهز در این مکان، کاملا مناسب زوج‌ها بوده و لحظاتی خاطره‌انگیز را در تور ترکیه به آنها هدیه می‌دهند. در ضمن باید گفت سوئیت‌های دارای وان‌های مرمری مشرف به تنگه بسفر، جلوه‌ای خاص و عاشقانه به این فضا بخشیده‌اند.

 

مرکز خرید متروسیتی در استانبول

آدرس: Caferağa, Albay Faik Sözdener Cd. No:31, 34710 Kadıköy/İstanbul, Turkey

 

Rixos Pera Istanbul

این هتل در سال ۲۰۰۰ بازگشایی شد، اما بطور کلی هتل‌های زنجیره ای لوکس Rixos بخاطر برخورداری از امکانات کامل و زیبایی‌های منحصر به فرد در سراسر اروپای شرقی، آسیا و خاورمیانه شهرت زیادی کسب کرده‌اند. هر یک از ۱۱۶ اتاق این اقامتگاه رویایی از المان‌های تاریخی نظیر مبلمان کلاسیک، فرش های سنتی ترکیه، تزئینات طلا کاری شده و چشم انداز خیره‌کننده‌ای از شاخ طلایی برخوردارند.

بعلاوه می‌توانید در روف رستوران این اقامتگاه، سر از ابرها درآورید و در این فضای باشکوه غذا بخورید و یا در کافه باغ آن، به صرف میان وعده و نوشیدنی بپردازید. در صورتی که به ریلکس کردن نیاز داشتید، توصیه می‌کنیم درمان‌های مرکز اسپای Soul نظیر سنگ درمانی، ماساژ زوجین و یا غوطه ورشدن در وان رمانتیک تزئین شده با گلبرگ‌ها را از دست ندهید.

 

خاطره‌انگیزترین مناطق استانبول، بخش اول

آدرس: Kamer Hatun, Kamerhatun Mesrutiyet Cad, Tepebaşı Cd. No44, 34440 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

 

Celal Sultan Hotel

این هتل زیبا با بالکن‌هایی سرسبز و بی‌نظیر و دکوراسیونی به سبک فرانسوی، یکی از قدیمی‌ترین هتل‌ها در استانبول به شمار می‌آید. این اقامتگاه، در سلطان احمد در سایه مناره‌های مسجد ایاصوفیه استانبول و همچنین مسجد آبی استانبول قرار گرفته و با یک کافه و تراس زیبا، در این منطقه خودنمایی می‌کند. در اینجا ۵۵ اتاق کلاسیک وجود دارند و فضایی عاشقانه و البته آرامش‌بخش را برای زوج‌ها فراهم می‌کنند.

آدرس: Alemdar, Alemdar Mh Yerebatan Cd, Salkım Söğüt Sk. No:14, 34110 Fatih/İstanbul, Turkey

 

Four Seasons

این عمارت عثمانی، جاذبه‌های قرن نوزدهمی خود را همچنان حفظ کرده و در عین حال به کرانه‌های تنگه‌ی بسفر استانبول چشم انداز باشکوهی دارد. رستوران زیبای این کاخ ساحلی با نام Aqua، غذاهای مدیترانه‌ای با کلاس جهانی سرو می‌کند و به دریا دید دارد. بعلاوه مهمانان در اینجا می‌توانند از جلسات یوگا در فضای باز، سه همام ترکی، استخر روباز و یک مرکز اسپا بهره‌مند شوند. همچنین باید گفت مجموعه‌ای منحصر به فرد از ۱۷۰ اتاق و سوئیت لوکس در این اقامتگاه رویایی با قیمت‌هایی مناسب خود را به رخ می‌کشند.

 

بهترین هتل‌های ۵ ستاره سمت آسیایی استانبول

آدرس: No:28, Çırağan Cd., 34349 Beşiktaş/İstanbul, Turkey

 

Empress Zoe

و در انتهای سفر به این هتل ساده و جذاب می‌رسیم که با وجود متریال چوب و سنگ طبیعی در کف پوش‌ها و دیوارها، فضایی صمیمی را به مخاطبان هدیه می‌دهد. فضای داخلی بسیار جذاب است و پله‌های مارپیچی از سطح خیابان به لابی منتهی می‌شوند و در نهایت یک بار و باغی از درختان خرما و سبزه‌ها و گل‌های فراوان را به شما هدیه می‌دهند. اینجا به معنای واقعی دنج و آرامش‌بخش است و می‌توانید خستگی‌های گشت و گذار در سفر با تور استانبول را در میان اتاق‌های جادارش جا بگذارید.

آدرس: Cankurtaran, Alemdar, Akbıyık Cd. No: 10, 34122 Fatih/İstanbul, Turkey

۲۳ تیر ۱۴۰۰

نظرات کاربران