امکانات ورزشی در هتل‌های استانبول: بخش دوم

جاذبه‌های گردشگری استانبول
امکانات ورزشی در هتل‌های استانبول: بخش دوم

استانبول شهری است که دارای تاریخی طولانی و غنی بوده و بسیاری از ساختارهای مدرن و سنتی و جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر را به گردشگران سراسر دنیا هدیه می‌دهد. در این شهر پر جنب و جوش، همه چیز از کاشی‌های رنگ روشن و کاسه‌های مسی گرفته تا جواهرات دست ساز و فرش‌های نفیس را خواهید یافت و پس از این گشت و گذارها، هیچ چیز به اندازه اقامتگاهی که از همه امکانات مطلوبتان برخوردار باشد، سفرتان را با تور استانبول رنگین و شاد نمی‌سازد.

اما مژده به طرفداران تحرک و هیجان و فیتنس که این شهر قابلیت‌های بسیاری را در این رابطه در دل اقامتگاه‌هایش جای داده و ما در ادامه بخش اول این مطلب قصد داریم با برخی دیگر از هتل‌هایی که بهترین امکانات ورزشی در استانبول را دارند آشنا شویم.

 

Ajwa

این هتل نوساز که در سال ۲۰۱۷ در محله سلطان احمد ساخته شد، ۱۰ دقیقه پیاده‌روی تا مسجد آبی استانبول فاصله دارد. معماری عثمانی و سنتی در جای جای هتل به چشم می‌خورد و مناظر خیره کننده‌ای از دریای مرمره، جزایر پرنس و سلطان احمد چشمان مخاطبان را نوازش می‌دهند.

 

استانبول در دوران کرونا برای سفر امن است؟

علاقمندان به فعالیت‌های ورزشی، می‌توانند پس از تمرین در سالن بدنسازی بزرگ و شیک و زیبایش به رستوران Zeferan در طبقه هشتم بروند و ضمن خوردن غذاهای لذیذ، از مناظر پانورامای اطراف نهایت لذت را ببرند. مرکز اسپا، استخر سرپوشیده، وای فای رایگان در سراسر ملک و اتاق‌های تزئین شده با فرش‌های دستباف و مبلمانی به سبک عثمانی، پرده‌های برقی، تزئینات هنری از هنرمندان مشهور آذربایجانی و سایر امکانات تفریحی و رفاهی در اینجا به استقبال مهمانان می‌آیند. بعلاوه بعد از گذراندن یک روز شلوغ در شهر، می‌توانید از کتابخانه هتل نیز لذت ببرید. جالب است بدانید که بازار بزرگ استانبول، تنها یک کیلومتر با هتل فاصله دارد.

Wyndham Grand

این هتل ۲۱۰ اتاقه، درست در کنار کالامیس مارینا و پارک کالامیس در سمت آسیایی استانبول واقع شده و در فاصله کمی از ورزشگاه Fenerbahce Marina و استادیوم Fenerbahce Sukru Saracoglu قرار دارد. این هتل نوساز، اتاق‌هایی شیک با منظره دریا و شهر ارائه می‌دهد و دارای ۲ استخر روباز، یک استخر سرپوشیده گرم، و یک مرکز آبگرم و تناسب اندام ۳۵۰۰ متر مربعی است.

 

تفریحاتی که می‌توانید در مراکز خرید استانبول تجربه کنید

بعد از یک تمرین لذت بخش و کامل در سالن بدنسازی، می‌توانید از درمان‌های ماساژ درمانگران شرق دور در اسپای این هتل استفاده کنید و یا به رستوران رفته و از غذاهای بین‌المللی آن نهایت لذت را ببرید. درضمن با ۱۰ دقیقه پیاده روی قادر خواهید بود خود را به خیابان معروف بغداد برسانید و از جاذبه‌های آن لذت ببرید. بندر Kadikoy و اتوبوس‌های دریایی کادیکوی، اسکله قایق‌های تفریحی کادیکوی و ایستگاه متروی کادیکوی که دسترسی شما را به بخش اروپایی استانبول میسر می‌کنند، تنها در ۳ کیلومتری هتل واقع شده‌اند.

Dosso Dossi

این هتل قدیمی در منطقه سلطان احمد واقع شده و با مکان‌های تاریخی مانند موزه ایاصوفیه استانبول، آب انبار باسیلیکا و مسجد آبی فاصله اندکی دارد. در ضمن ایستگاه تراموای سلطان احمد، فقط ۴ دقیقه پیاده تا Dosso Dossi فاصله دارد. این ملک امکاناتی از جمله حمام ترکی، سونا، جلسات ماساژ سنتی و مدرن و مرکز سلامتی را ارائه می‌دهد. یک مرکز تناسب اندام مدرن و کاملا مجهز نیز در اینجا در دسترس است.

 

تفریحات و جاذبه‌های آبی در استانبول

اتاق‌های هتل مجهز به عایق صدا هستند. رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات دربان و وای فای رایگان در سراسر هتل، دکوراسیون شیک، امکانات رفاهی کامل در اتاق‌ها و رستوران Tulip که غذاهای باکیفیت ترکی و گیاهی را سرو می‌‌کند از جمله ویژگی‌های بارز این هتل شیک به شمار می‌آیند. جالب است بدانید که این هتل بسیار طرفدار کودکان است و امکاناتی نظیر اتاق بازی، بوفه و منوی ویژه کودکان، شیر روزانه، ماست میوه‌ای و میوه‌های تازه همراه با صندلی کودک، کالسکه، وان کودک و کانال‌های تلویزیونی مناسب کودکان در نظر گرفته شده است. فاصله هتل تا میدان تکسیم ۴.۳ کیلومتر و تا فرودگاه آتاتورک ۲۰ کیلومتر است و شاتل فرودگاهی نیز با هزینه اضافی در اختیار مهمانان قرار داده می‌شوند.

Akgun

این هتل ۲۷۶ اتاقه در نزدیکی شهر قدیمی استانبول واقع شده بنابراین مهمانان می‌توانند به راحتی از موزه ایاصوفیه، مسجد آبی و کاخ توپکاپی دیدن کنند. اینجا از یک استخر روباز با تراس آفتاب گیر و صندلی، مرکز تناسب اندام، مرکز آبگرم و سلامتی و حمام ترکی برخوردار است. در کنار کلیه امکانات رفاهی، مهمانان می‌توانند از خدمات خشکشویی، آرایشگاه و داروخانه، فروشگاه سوغاتی و تور مسافرتی این هتل استفاه کنند. و اما رستوران à la carte با تراس آفتابگیرش و غذاهای بین‌المللی و محلی ترک نیز طرفداران بسیاری دارد. این هتل در نزدیکی ایستگاه‌های مترو و اتوبوس واقع شده و میهمانان می‌توانند به همه جا از جمله میدان تکسیم، مرکز خرید Zorlu ، مرکز خرید Istinye Park و مرکز کنگره و نمایشگاه Tuyap بروند.

 

رستوران‌هایی با ویوی تنگه بسفر در استانبول

Barceló

این هتل ۵ ستاره با ۲۷۰ اتاق در قلب استانبول و در فاصله ۵۰۰ متری از میدان پر جنب و جوش تکسیم واقع شده است. هتل دارای مرکز آبگرم ۱۵۰۰ متر مربعی همراه با سونا واقع در طبقه یازدهم‌، حمام ترکی و سالن بدن سازی بسیار شیک و مجهز و نیز وای فای رایگان است. بخش تناسب اندام به گونه‌ای طراحی شده است که کلیه فعالیت‌های ورزشی، وزنه‌های آزاد و تجهیزات تناسب اندام چند منظوره را پوشش می‌دهد.

اتاق‌ها به سبک معاصر تزئین شده‌اند و از تمام تجهیزات رفاهی برخوردارند و برخی از اتاق‌ها نیز یک حوض به سبک حمام ارائه می‌دهند. این هتل، در فاصله یک و نیم کیلومتری خیابان استقلال واقع شده و به بسیاری از رستوران‌ها، کافه‌ها، بارها، مغازه‌ها و گالری‌های هنری دسترسی نزدیکی دارد. و در نهایت باید گفت که منطقه خرید لوکس نیشان تاشی، در فاصله ۱.۷ کیلومتری از این هتل زیبا قرار دارد.

 

بهترین هتل‌های استانبول رو به بسفر

۰۷ آبان ۱۳۹۹

نظرات کاربران