هتل‌های مناسب خانواده‌ در استانبول: بخش دوم

جاذبه‌های گردشگری استانبول

استانبول درواقع، دروازه بین شرق و غرب است. این شهر نه تنها در دو قاره بر فراز بسفر واقع شده، بلکه محل تلاقی فرهنگ غذایی، معماری و ایدئولوژی اروپا و آسیا با پیشینه‌ای تاریخی است. با وجود انبوه گردشگران تور استانبول، اقامتگاه‌های متنوع  و هتل‌های بی شماری در این شهر شکل گرفته‌اند و هر کسی متناسب با بودجه و شرایط خود می‌تواند یکی از آنها را انتخاب کند.

اما گفتنی است در سفرهای خانوادگی، خصوصا اگر با فرزند خردسال سفر می‌کنید عواملی نظیر امنیت، تفریحات و امکانات برای کودکان و فضایی کافی و جادار برای استراحت اهمیت بیشتری می‌یابند. بیایید در ادامه مقاله قبل با برخی دیگر از بهترین هتل‌های مناسب خانواده‌ها در استانبول آشنا شویم.

 

Marmara Pera

این هتل در منطقه میدان تکسیم استانبول واقع شده و امکاناتی با قیمت‌هایی متوسط را در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. این مکان، بسیار راحت و مدرن بوده و با وجود یک استخر در پشت بام با چشم اندازی‌هایی از مناظر دیدنی، یک انتخاب خانوادگی عالی به شمار می‌آید. گفتنی است همه اتاق‌ها در اواسط سال ۲۰۰۴ بازسازی شده‌اند و ترکیبی از سبک‌های دهه ۳۰ و ۷۰ را داشته و همچنین از اندازه‌ای مناسب برای اقامت خانواده‌ها و برخوردارند.

در رستوران هتل، غذاهای ترکی و بین المللی بسیار لذیذ و باکیفیتی ارائه می‌شوند. علاوه بر این، اتاق‌های کنفرانس مدرن، استخر روباز، سالن بدن سازی و کافه از مهمترین امکانات این هتل زیبا به شمار می‌آیند.

 

هتل‌های محله مودا، نیمه آسیایی استانبول

آدرس: Mesrutiyet Caddesi Tepebas, 34430 Instanbul, Turkey

 

Ayasofya Konaklari

باشگاه مسافرتی و اتومبیلرانی ترکیه، این مجموعه هتل جذاب و تاریخی را با ۶۴ اتاق در منطقه سلطان احمد، در یک مسیر بسیار آرام بین کاخ توپکاپی و مسجد ایاصوفیه بازگشایی کرده است. تعداد ۹ ساختمان ردیفی قرن نوزدهمی عثمانی که سابقا کارکنان خانواده‌های سلطنتی را در خود جای داده بودند، در سال ۱۹۸۶ بعنوان هتل به روی مهمانان گشوده شدند.

امروزه آنها با مبلمان اروپایی و ترکی، پرده‌هایی از پارچه‌های دستباف نفیس، فرش‌های زیبا ترکی روی کف پوش‌های پارکت تزئین شده‌اند. اینجا، یکی از بهترین مکانها برای اقامت علاقمندان به تاریخ است و جایی است که افراد بزرگسال و کودکان تصور می‌کنند به زمان گذشته و به دوران عثمانی بازگشته‌اند.

آدرس: Sogukcesme Sokagi, Sultanahmet, 34400 Istabul, Turkey

 

DoubleTree by Hilton

این هتل، در سال ۲۰۱۲ در قلب سلطان احمد در شبه جزیره شاخ طلایی افتتاح شد. جالب است بدانید که این اقامتگاه در فاصله بسیار کمی از جاذبه‌های معروف شهر از جمله مسجد آبیز استانبول، ایاصوفیه، سلطان احمد و کاخ توپکاپی قرار دارد. این هتل همچنین نزدیک‌ترین هتل به بازار بزرگ جذاب است، جایی که بازدیدکنندگان می‌توانند کالاهای باکیفیت از قالیچه‌های نفیس و محصولات چرمی گرفته تا ادویه‌های جادویی و قهوه ترک را خریداری کنند. در اینجا ۱۷۱ اتاق راحت و شیک، مرکز تناسب اندام  سونا، اتاق بخار و حمام ترکی در خدمت مهمانان هستند.

آدرس: Urdu Caddesi 31, Beyazit, 34130 Istanbul, Turkey

 

W Istanbul

این هتل زیبا همراه با معماری پر پیچ و تاب بسیار مدرن، در محله سطح بالای بشیکتاش واقع شده و به جاذبه‌های مطرح استانبول در امتداد بسفر از جمله بندر کشتیرانی و کاخ دولماباهچه دسترسی عالی دارد. این اقامتگاه، ۱۳۴ اتاق را در خود جای داده که از فناوری‌های پیشرفته، تخت خواب‌های عالی و روشنایی‌های نئونی زیبا برخوردارند. سراسر هتل نیز از دکوراسیونی شیک سود برده و همچنین این اقامتگاه، دارای رستورانی بی‌نظیر و تفریحات و زندگی شبانه قابل توجهی است.

 

بهترین هتل‌های محله نیشانتاشی استانبول

آدرس: Vişnezade, Süleyman Seba Cd. No 22, 34357 Beşiktaş/İstanbul, Turkey

 

Istanbul Hilton

این هتل که در حوالی میدان تکسیم واقع شده، از شهرت و محبوبیت زیادی برخوردار است. تمام اتاق‌ها، دارای بالکن‌هایی هستند که به مناظر دیدنی اطراف دید دارند و همچنین مهمانان هتل می‌توانند از امکاناتی نظیر صبحانه و نوشیدنی رایگان، دو استخر شنا و حمام ترکی، استخر کودکان، زمین بازی، پیست دویدن و یک مرکز همایش بهره‌مند شوند. در ضمن از امکانات رفاهی خانوادگی هتل می‌توان به خدمات نگهداری از کودکان، منوی غذایی مخصوص کودکان، تختخواب کودک، صندلی‌های بلند و بسته خانوادگی فصلی اشاره کرد.

آدرس: Cumhuriyet Caddesi, 34367 Istanbul, Turkey

 

White House Hotel

و در نهایت باید گفت طبق آمار، بسیاری از مهمانان هتل از مهمان نوازی و خدمات شگفت‌انگیز این اقامتگاه و موقعیت عالی‌اش راضی بوده اند. این بوتیک هتل ۲۲، اتاقه در قلب شهر قدیمی استانبول واقع شده و ساخت آن به سال ۲۰۰۰ باز می‌گردد. به لطف دکوراسیون سنتی عثمانی و روف رستوران و چشم اندازی عالی و زیبا به ایاصوفیه، این مکان لحظات خاطره‌انگیزی را برای مهمانان علی‌الخصوص خانواده‌ها رقم می‌زند.

 به لحاظ دکوراسیون نیز باید گفت اتاق‌های مهمان، احساس زنانه و زیبایی به مخاطبان منتقل می‌کنند و از امکانات مدرنی برخوردار هستند. در این هتل، صبحانه‌ای عالی هر روز در تراس سرو می‌شود. بعلاوه هتل، حیوانات خانگی را بدون هیچ گونه هزینه‌ای اضافی می‌پذیرد و این یک مزیت برای یک ملک در شهر قدیمی به شمار می آید.

 

معرفی ۷ هتل‌ استخر دار استانبول

آدرس: Alemdar, Çatalçeşme Sk. No:21, 34110 Fatih/İstanbul, Turkey 

۰۹ مرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران