۷ فعالیت‌ خانوادگی جذاب در آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
۷ فعالیت‌ خانوادگی جذاب در آنتالیا

تور آنتالیا برای خانواده‌ها، یعنی روزهایی شاد در هتل‌های بزرگ و جذاب، آبتنی و انجام فعالیت‌های آبی در سواحل زیبا، بازی در پارک‌های آبی و گشت و گذار در طبیعت این شهر زیبا. اگر به دنبال یک سفر ایده‌آل و شاد همراه خانواده هستید، آنتالیا مسلما انتخابی عالی است و فعالیت‌های زیادی هستند که می‌توانید همراه فرزندان و دیگر اعضای خانواده به انجام برسانید، فعالیت‌هایی که در این نوشته قصد معرفی آن‌ها را داریم.

 

بازدید از آکواریوم آنتالیا

نه تنها آکواریوم آنتالیا، بزرگ‌ترین تونل آکواریومی دنیا را دارد، بلکه یکی از بزرگ‌ترین‌ها نیز محسوب می‌شود که ۴۰ بخش متفاوت با تم‌های مختلف در خود دارد. این جا جایی در آنتالیاست، که تمامی اعضای خانواده از بودن در آن لذت خواهند برد. ده‌ها نوع ماهی مختلف و آبزیان متفاوت در این آکواریوم نگهداری می‌شوند که از سراسر دنیا به این‌جا آورده شده‌اند. در این مجموعه همچنین بخش‌های تفریحی و یک سینمای چند بعدی نیز وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید.

آدرس: Antalya Aquarium, Arapsuyu Mahallesi, Dumlupınar Blv. No:502, 07200 Konyaaltı

 

Sandland

فستیوال Sandland اگر چه در تمام طول سال برپا نیست، اما اگر بین ماه‌های مِی تا اکتبر به آنتالیا سفر کردید، می‌توانید از این واقعه جذاب دیدن نمایید. جایی که هنرمندان با شن‌های ساحل مجسمه‌های بزرگ درست می‌کنند و این مجسمه‌ها برای ۳ هفته نگهداری می‌شوند و برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته خواهند شد. هر سال تم Sandland متفاوت خواهد بود و برای مثال یک سال درباره موجودات اساطیری است و سالی دیگر درباره‌ی امپراطوری‌ها خواهد بود.

 

هیجان در شهر بازی اکتور لوناپارک آنتالیا

آدرس: Guzeloba Mahallesi Lara Caddesi Lara Birlik Halk Plajı, 07230 Muratpaşa

 

موزه اسباب بازی آنتالیا

اگر همراه فرزندان کم سن و سال خود به این سفر می‌روید، شک نکنید که بازدید از موزه اسباب بازی آنتالیا که از سال ۲۰۱۱ در این شهر فعالیت می‌کند، یک تجربه خاص و مفرح برای آن‌ها خواهد بود. حتی بزرگ‌ترها نیز از دیدنی بیش از ۳ هزار اسباب بازی مختلف از سال‌ها و قرن‌های متفاوت، لذت می‌برند و با دیدنشان به وجد خواهند آمد.

آدرس: Selçuk Mahallesi, Yat Limanı Sok No:112, 07000 Muratpaşa

 

آکوالند

هیچ سفر خانوادگی به آنتالیا، بدون بازی در پارک‌های آبی این شهر کامل نخواهد بود و پارک آبی آکوالند، بهترین گزینه برای این منظور است. یک مجموعه جذاب و مفرح که بازی‌هایی برای سنین مختلف از خردسالان تا بزرگ‌ترها را در خود جمع کرد و ساعاتی فراموش نشدنی را برایتان رقم خواهد زد. انواع استخرهای بزرگ و کوچک، سرسره‌ها و تونل‌های آبی، رودخانه مصنوعی و خیلی چیزهای دیگر در این پارک آبی فراهم شده تا مطمئن شوند حداقل یک نیم روز کامل در این مکان خواهید ماند. همچنین یک دلفیناریوم نیز در این مجموعه وجود دارد که می‌توانید برای تماشای نمایش این حیوانات باهوش، به آن قسمت که البته بلیط فروشی جدا دارد نیز، مراجعه کنید.

آدرس: Meltem Mh., Dumlupınar Blv. Konyaaltı Koruluğu

 

پارک آکتور

آنتالیا نه تنها پارک‌های آبی خوبی دارد، بلکه در زمینه‌ی پارک‌های بازی نیز عملکردی مطبوع داشته و چند مجموعه عالی در خود دارد. یکی از بهترین‌ها بدون شک پارک آکتور است که مکانی کلاسیک با بازی‌های متنوع محسوب می‌شود. در این جا نیز سنین مختلف می‌توانند از بازی‌های مخصوص به خود لذت ببرند. با توجه به نزدیکی این پارک به مرکز خرید میگروس، شما می‌توانید برای بازدید از این دو مکان برنامه‌ریزی کرده و در خود مرکز خرید نیز به سراغ بخش‌های تفریحی نیز بروید یا فیلمی در مجموعه سینمایی آن، تماشا کنید.

 

هیجان‌ در پارک دلفین آنتالیا

آدرس: Pınarbaşı Mahallesi, 07070 Konyaaltı

 

ساحل لارا

ساحل لارا با طول ۱۲ کیلومتری و شن طلایی رنگ، معروف‌ترین ساحل در آنتالیا به حساب می‌آید که امکانات خیلی خوبی هم از نظر رفاهی و هم از نظر تفریحی در آن تعبیه شده است. شما می‌توانید همراه دیگر اعضای خانواده، انواع بازی‌های هیجان انگیز آبی و ساحلی را در آن‌جا تجربه کرده یا قایق‌های پدالو گرفته و در آرامش روی آب پیش بروید.

آبشار کورسونلو

همیشه نباید به فکر پارک‌های بازی و کارهای هیجان انگیز بود، همه‌ی اعضای خانواده -حتی کوچک‌ترها- از یک گردش خانوادگی در طبیعت لذت می‌برند و کجا بهتر از این آبشار زیبا که از مهم‌ترین و زیباترین گردش‌گاه‌های طبیعی در آنتالیا به حساب می‌آید. آبشار کورسونلو با ارتفاع ۱۸ متر و یک استخر طبیعی زیبا و همچنین طبیعیتی سبز و دلچسب که آن را احاطه کرده‌ است، تصویری شگفت انگیز را برایتان به نمایش می‌گذارد. جالب این که شما در آب این استخر که پای آبشار شکل می‌گیرد، می‌توانید ماهی‌ها و حتی خرچنگ‌های کوچک را نیز مشاهده کنید و البته بساز پیک نیک را نیز در همان حوالی راه بندازید.

 

پارک ملی ساحلی المپیوس در آنتالیا

۰۶ تیر ۱۴۰۰

نظرات کاربران