مرکز خرید کوتا بیچ واک بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
مرکز خرید کوتا بیچ واک بالی

همه بالی را به عنوان جزیره‌ای استوایی با مناظر طبیعی شگفت‌انگیز و سواحل زیبایش می‌شناسند. اما در این بین کسانی که قصد خرید یادگاری و یا سوغاتی‌ را دارند می‌توانند به مراکز خرید و بازارهای سنتی این جزیره رفته و لذت سفر خود را چندین برابر کنند. یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید در بالی می‌توان به آنجا رفت کوتا بیچ واک نام دارد. این مرکز خرید در جوار ساحل قرار گرفته و گزینه بسیار خوبی برای عاشقان خرید محسوب می‌شود. در این مقاله همراه ما باشید تا با این مرکز خرید و امکانات موجود در آن آشنا شوید.

 

مرکز خرید کوتا بیچ واک در بالی (Kuta Beachwalk Bali)

یکی از مراکز خرید بزرگ در تور بالی برای گشت و گذار و خرید طیف گسترده‌ای از اجناس کوتا بیچ واک نام دارد. این مکان علاوه بر اینکه اجناس بسیار متنوعی را با قیمت‌های مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌دهد به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد نیز توانسته مورد توجه اغلب توریست‌ها واقع شود. چرا که کوتا بیچ واک در کنار ساحل تاسیس شده و محوطه‌ای بسیار سرسبز با چشم‌اندازی منحصر به فرد دارد. به طوری که از نظر اغلب مردم این مکان یکی از زیباترین مراکز خریدی است که می‌توان پیدا کرد.

علاوه بر آن قرار گرفتن شعبه‌هایی از برندهای معروف بین‌المللی در این مکان سبب شده تا افراد بسیاری برای خرید کردن در آن ترغیب شوند. البته در کنار برندهای معروف جهانی برندهای محلی این منطقه نیز وجود دارد که از قیمتی ارزان‌تر و مناسب‌تر برخوردار هستند. در این مرکز خرید برنامه‌های تفریحی و جشنواره‌های نخفیف متنوعی برگزار می‌شود که اگر خوش شانس باشید می‌توانید در حین سفر خود با تور بالی در آنجا حضور پیدا کنید.

 

هیجان‌انگیزترین فعالیت‌های شبانه کوتا در بالی

 

معماری بنای مرکز خرید کوتا بیچ واک

همان طور که گفته شد مرکز خرید کوتا بیچ واک با مساحتی در حدود ۳.۷ هکتار در ساحل کوتا قرار گرفته و این مزیت بزرگی برای آن به حساب می‌آید. این بنا برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ میلادی افتتاح شده و دارای ۳ طبقه است. علاوه بر آنکه منظره زیبای دریا و ساحل باعث جذابیت بیشتر این مرکز خرید شده سبک معماری منحصر به فرد آن نیز سبب ایجاد نمایی دیدنی در ساحل گشته است. در محوطه این مرکز خرید آب نماهای بسیار جذابی کار گذاشته شده است. از جمله جذابیت‌های سبک معماری این مجموعه می‌توان به وجود پل‌‌های بزرگ و آب‌‌های جاری آن اشاره کرد که حس و حال مزارع شالیکاری را نشان می‌دهد. همچنین دارای فضایی طبیعی شامل باغ‌‌ها، فضای سبز واقعی و درختان سایه‌دار است. تمامی این عوامل در کنار هم باعث شده تا نه تنها علاقه‌مندان به خرید بلکه عاشقان طبیعت نیز مجذوب این مرکز خرید شوند.

 

امکانات تفریحی و رفاهی مرکز خرید کوتا بیچ واک

کوتا بیچ واک مجموعه عظیم تجاری و تفریحی در منطقه کوتا بالی محسوب می‌شود. چرا که امکانات متنوعی برای گذراندن لحظاتی شاد در بازدید از این منطقه تعبیه شده‌اند. از جمله این امکانات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فروشگاه‌هایی با اجناس متنوع از اقلام مختلف
  • رستوران‌های با منوهای غذایی لذیذ بالیایی و بین‌المللی
  • فودکورت
  • زمین بازی برای تفریح کودکان
  • کافه‌هایی با محیط‌های دمج برای نوشیدن یک فنجان چای و قهوه
  • بوتیک‌هایی از بهترین برندهای داخلی و خارجی از قبیل آرمانی جینز، باس اسپورتز، تامی هایلفیگر، ورساچه جینز، دیوا، گپ، منگو، نیو لوک، واچ ورلد، فیس‌شاپ، ایوروشه و ...
  • برگزاری فستیوال‌های هنری و فرهنگی
  • برخورداری از یک مجموعه‌ سینمایی
  • سوپر مارکت
  • سالن‌های زیبایی
  • بانک و صرافی

در کنار تمامی این امکانات تفریحی و رفاهی گردشگران می‌توانند از منظره زیبا و سرسبز محوطه اطراف این مرکز خرید نهایت استفاده را کرده و لذت ببرند.

 

۵ فعالیت هیجان‌انگیز در کوتا‌، بهشت موج‌سواری بالی

 

ساعات کاری مرکز خرید کوتا بیچ واک

کسانی که دوست دارند از مرکز خرید کوتا بیچ واک دیدن کنند باید در روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۲۲:۳۰ و در روزهای جمعه تا شنبه از ساعات ۱۰:۰۰ الی ۲۴:۰۰ در این مکان حضور داشته باشند. یکی از خدماتی که در این مکان ارائه می‌شود نگهداری ساک و چمدان مسافران به مدت ۱ شب است. در نتیجه توریست‌هایی که مجبور به تحویل اتاق خود در هتل شده‌اند می‌توانند وسیله‌های خود را تحویل بخش اطلاعات این مجموعه داده و زمان خود را با گردش و تفریح در آن سپری کنند. البته برای این منظور باید هزینه‌ای در حدود ۳۰ هزار رینگت اندونزی پرداخت شود.

۳۱ خرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران