گشت و گذاری تابستانی و داغ در کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
گشت و گذاری تابستانی و داغ در کیش

به جرات می‌توان ادعا کرد هیچ جای ایران نیست که از زیبایی مخصوص و منحصر به فرد خودش برخوردار نباشد، به همین خاطر گوشه گوشه این خاک پر از جاهای دیدنی و زیباست. اما در این بین جایی مانند جزیره کیش به خاطر شرایط خاص جغرافیایی، توریستی و تجاری از توجه و محبوبیت خاصی برخوردار است. با این که جزیره کیش به واسطه آب و هوای داغ و گرمسیری اصولا مقصدی زمستانی محسوب می‌شود اما در تمام طول سال میزبان بازدیدکنندگان داخلی و خارجی می‌شود. در اینجا نگاهی تور کیش در تابستان می‌اندازیم.

 

آب و هوای کیش در تابستان

به طور کلی کیش جزیره‌ای گرمسیری و بیابانی است که روی سرما را به خود نمی‌بیند و حتی در زمستان هم کسی پیدا نمی‌شود که احساس سرما کند. به همین دلیل بهترین زمان سفر به این جزیره نیمه دوم سال مخصوصا ماه‌های میانی است. این در حالی است که تابستان هوا به شت گرم شده و در نواحی بیابانی جزیره دما به ۵۰ درجه هم می‌رسد که این برای افراد فراری از گرما اصلا خبر خوبی نخواهد از طرفی به خاطر همین شرایط قیمت‌ها در کیش به شدت افت می‌کند و بازارهای محلی دست به حراج می‌زنند. بنابراین اگر به دنبال سفری ارزان به کیش هستید حتما تور تابستانی کیش را انتخاب کنید.

بهترین فصل برای شنا و تفریحات آبی

اول از هر چیزی باید مشخص کنید در سفر به کیش به دنبال چه چیزی هستید. برای تفریحات آبی در کیش مخصوصا شنا هیچ فصلی بهتر از تابستان نیست. اگرچه دما و رطوبت هوا به شدت بالا می‌رود اما آب کاملا گرم و آرام و مناسب شنا است. مخصوصا این که پلاژ تفریحی بانوان و آقایان در کیش مجموعه‌ای از مکانات تفریحی و زمین‌های ورزشی را ارائه می‌دهند و روزی جذاب و خانوادگی را برای شما رقم می‌زنند. با این که این پلاژها در یک نقطه قرار گرفته‌اند اما قسمت بانوان و آقایان جدا بوده و باید از قسمت پارکینگ مسیری را یک پیاده بروید. شما در این مجموعه می‌توانید زمین والیبال ساحلی، بوفه، رختکن، پارکینگ، سالن ‏بدنسازی و تخت آفتابی و سایبان به علاوه زمین بازی کودکان را در قسمت بانوان و نمازخانه، بوفه خوراکی، وسایل بازی برای کودکان، اجاره تویوپ و دوش آب شیرین را در قسمت آقایان پیدا کنید.

 

تجربه ۵ رویداد ویژه در سفر به کیش

مراکز خرید کیش پناهگاهی برای فرار از گرما

همانطور که گفتیم تابستان فصلی عالی برای خرید و بازارگردی در کیش است. این فصل که ارزان‌ترین زمان در کیش محسوب می‌شود به شما فرصت خوبی می‌دهد تا بتوانید خریدهای عالی و طلایی در مراکز خرید و معتبر این جزیره داشته باشید. خوشبختانه سراسر کیش پر از پاساژهای زیبا و مدرن و مراکز لوکس چند طبقه با امکانات مختلف است. برخی از این مراکز همچون مرکز خرید دامون کیش با ۱۰۰ غرفه تجاری و فود کورت از شهرت بالاتری برخوردار است. شما می‌توانید در تور کیش از مراکز لوکسی همچون مرکز خرید سارینا ۱، مرجان، بازار مروارید، بازار مریم کیش، مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ و نام‌های آشنایی از این دست خریدهای تخفیفی و عالی داشته باشید و اگر خسته شدید به کافه و رستوران‌های موجود در این مراکز خرید بروید و چیزی بخورید.

 

معرفی دو شهر باستانی در جزیره کیش

غذا خوردن در بهترین رستوران‌های کیش

بعد از این که حسابی گشت و گذار کردید و با وجود گرما و رطوبت هوا خسته و تشنه شدید حتما به یکی از بهترین رستوران‌های کیش بروید و زیر باد خنک تهویه هوا و کولر از خوردن غذاهای دریایی خوشمزه لذت ببرید. یکی از بهترین رستوران‌های کیش رویال استار کیش است که در سال ۱۳۹۱ تاسیس شده و با منویی جذاب و چشمگیر از غذاهای ایرانی و اروپایی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. محبوبیت رویال استار به حدی بود که در فاصله کمی به یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های کیش تبدیل شد. اما اگر عاشق کباب و غذاهای دریایی هستید به رستوران میرمهنا بروید که کیفیت غذاها بسیار بالا بوده و سیستم پذیرایی و خدمات درجه یکی ارائه می‌دهد. همچنین برای افرادی که عاشق فضای سنتی و فرهنگی هستند هیچ جایی به اندازه رستوران پایاب جذاب نخواهد بود. جدا از غذاهای فوق‌العاده و درجه یک رستوان پایاب بخشی از مجموعه پایاب کیش بوده و به عنوان جاذبه فرهنگی برای توریست‌های داخلی و خارجی در نظر گرفته می‌شود.

تفریحات شبانه در کیش

یکی از بهترین زمان‌ها برای گشت و گذار در کیش بعد از غروب آفتاب و فروکش کردن دمای هوا است. شما می‌توانید در امتداد ساحل و زیر نور ماه قدم بزنید، به جنگ شادی شبانه بروید، و یا در کروز شبانه به صرف شام و موسیقی شرکت کنید. یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید انجام دهید پناه گرفتن در سالن‌های تفریحی همچون سالن بولینگ است. هم تفریح و هیجان دارد و هم می‌توان به صورت گروهی با دوستان و خانواده انجام داد.

 

گردش در جزیره‌ی هندورابی کیش

۲۵ خرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران