گشت و گذار در مجموعه آوای خلیج فارس کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
گشت و گذار در مجموعه آوای خلیج فارس کیش

کیش یکی از بهترین نقاط ایران است که در تمامی روزهای سال نه تنها میزبان بی‌شمار گردشگر ایرانی بلکه میزبان تعداد زیادی از گردشگران خارجی نیز می‌باشد. جزیره‌ای بی‌نظیر انباشته از سرگرمی‌های فراوان و زیبایی‌های تمام نشدنی از همنشینی دریا و مردمان. جزیره‌ای که برترین امکانات اقامتی و رفاهی ایران را در خود دارد و در بهترین رستوران‌ها و کافه‌ها از مهمانانش پذیرایی می‌کند. جزیره‌ای که انواع تفریحات مدرن آبی را در آن می‌توانید تجربه کنید و صاحب خاطره‌های ماندگار شوید. جزیره‌ای دلنشین همجوار با خلیج همیشگی فارس که باید به آن سفر کرد و حداقل برای چند روز هم که شده از سرعت زندگی روزمره جا ماند و به آرامش رسید. در سفرتان با تور کیش اگر به دنبال یک روز خاص و هیجان‌انگیز هستید همراه ما باشید تا مجموعه‌ی آوای خلیج فارس این جزیره را خدمتتان معرفی کنیم. مجموعه‌ای که همه‌ی فازهای آن آماده‌ی بهره برداری نیست اما به زودی آماده‌ی بهره برداری خواهند شد.

 


آوای خلیج فارس؛ قلب تفریحی کیش


در زمینی به وسعت ۲۰ هزار متر مربع، در فضایی ساحلی که ۱۵ هزار متر مربع این وسعت را تشکیل داده است مجموعه‌ای در جزیره‌ی کیش تاسیس شده که یکی از برترین مجموعه‌های تفریحی کیش و یکی از بزرگترین مجموعه‌های تفریحی کشور به حساب می‌آید. جاییکه یک اسکله‌ی هلالی در آن ساخته شده است و رفتن به آن می‌تواند یک روز خاطره‌انگیز از سفر به کیش برایتان بسازد. چرا که در آن می‌توانید تصاویر بی‌نظیری از زیبایی‌ها ببینید و عکس‌هایی فراموش نشدنی از خودتان بیندازید. مجموعه‌ای که بازدید از آن هم برای یک سفر خانوادگی مناسب و هم برای ی سفر مجردی. اگر به دنبال آشنایی بیشتر با این مجموعه هستید در ادامه‌ی این مطلب همراه ما باشید تا با هم سری به جای‌جای آن بزنیم.

 

 معرفی باغ پرندگان و آکواریوم جزیره کیش؛ جهان آسمان‌ها و دریاها

 

 

آوای خلیج فارس

 


آبنمای خلیج فارس یکی از بزرگترین آبنماهای خاورمیانه


آبنمای این مجموعه یکی از بزرگترین آبنماهای ایران به حساب می‌آید که می‌تواند با آبنمای شهر دبی رقابت کند. آبنمایی که شب‌های این جزیره را با افشانه کردن آب در ارتفاعی بیش از ۵۰ متر روشنی می‌بخشد و با نورپردازی ویژه‌ای که دارد تصاویر بدیعی خلق می‌کند. آبنمایی که با قابلیت‌های بصری هچون لیزر و پروجکشن از زیبایی تعاریف جدیدی ارائه می‌دهد. ویژگی منحصر به فرد این آبنما استفاده از آب دریا برای افشانه کردن است. این امر یک مزیت بسیار ویژه در حفظ محیط زیست به حساب می‌آید. از همین رو این آبنما در جهان سرآمد می‌باشد. در کشورهای حوزه‌ی خلیج فارس آبنماهای زیادی ساخته شده‌اند اما تمامی آنها از آب شیرین استفاده می‌کنند و هیچکدام قابلیت زیست محیطی این آبنما را ندارند.

 

معرفی پارک آبی هیجان‌انگیز اوشن کیش

 

 

 مجموعه آوای خلیج فارس کیش

 


سالن کنسرت آوای خلیج فارس


این مجموعه یکی از بزرگترین سالن‌های همایش ایران را به خود اختصاص داده است که ظرفیت ۳ هزار نفر را دارد. سالنی که در بیشتر روزهای سال کنسرت معروف‌ترین خواننده‌های پاپ کشور در آن برگزار می‌شود و همواره با استقبال زیادی از سوی گردشگران این شهر مواجه می‌شود. این سالن کیفیت‌های لازم آکوستیکی برای برپایی کنسرت را در خود دارد و از این رو در میان خوانندگان نیز مقبول واقع شده است. در سفرتان به کیش اگر خواستید یک شب خاص و متفاوت داشته باشید تا برای همیشه کیش و خاطراتش یادتان بماند به شما پیشنهاد می‎کنیم در یکی از کنسرت‌های این سالن شرکت کنید. اگر یکی از خواننده‌های مورد علاقه‌تان در این سالن برنامه‌ داشت حتما بلیت آن برنامه را تهیه کنید. جهت اطلاع پیدا کردن از برنامه‌ی کنسرت‌های این مجموعه می‌توانید به وب‌سایت آن مراجعه کنید.

 

بازدید از کشتی یونانی کیش در یک بعد از ظهر نارنجی

 

 

مجموعه آوای خلیج فارس کیش

 


رستوران‌های ساحلی کنار اسکله


این بخش از مجموعه قطعا برای شما جذاب خواهد بود. چرا که می‌توانید در رستوران‌های شیک این جزیره برترین غذاهای ایرانی و بین‌المللی را نوش جان کنید درحالیکه زیباترین مناظر پیش رویتان قرار دارد. این فاز از مجموعه هنوز به طور کلی راه اندازی نشده است اما در ماه‌های پیش رو قطعا به بهره‌برداری حداکثری خواهد رسید.

 

۱۰ رستوران کیش برای داشتن لحظه‌های خاطره‌انگیز از سفر

 

 

مجموعه آوای خلیج فارس کیش

 


اسکله هلالی شکل


اسکله‌ی این مجموعه یکی از زیباترین اسکله‌های کشور خواهد بود. اسکله‌ای به شکل هلال ماه که امکان پیاده‌روی و قدم زدن را برای شما فراهم می‌آورد درحالیکه زیباترین تصاویر خلقت از بازی خورشید در آسمان و انعکاسش در آب و یا بازی ماه با آب را در معرض دید شما قرار می‌دهد. بدون شک این اسکله یکی از رمانتیک‌ترین نقاط ایران خواهد بود که تجربه‌های عاشقانه‌ی زیادی را در خود ثبت خواهد کرد.

 

 

avay kish

 


گیم سنتر


گیم سنتر این مجموعه سرزمین بازی‌هاست. جاییکه در یک سفر خانوادگی به کیش بسیار مورد استقبال شما خواهد بود و برای فرزندان‌تان خاطره‌های فراموش ناشدنی خواهد ساخت. جاییکه انواع بازی‌های کامپیوتری را مطابق با به روزترین تغییرات تکنولوژیک انجام خواهید داد.

۰۹ خرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران