۳ مجموعه تفریحی در سفر به کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
۳ مجموعه تفریحی در سفر به کیش

کیش جزیره زیبای‌های ایران است که همچون نگین در جنوب کشور می‌درخشد و مسافران زیادی را از سراسر ایران بی‌تاب خودش می‌کند. جزیره‌ای که می‌شود دریانوردی کرد و خاطره‌هایی ناب از خلیج فارس در حافظه‌ی تصویری ثبت و ضبط کرد. جزیره‌ای که بهترین مرکزخریدهای ایران در آن واقع شده‌اند تا به مسافران امکان دهند بهترین خریدهای عمرشان را در آن انجام بدهند. جزیره‌ای که انتخاب اول خانواده‌ها برای سفر است. جزیره‌ای پر از امکانات تفریحی که سبب می‌شود برای تفریح و خوشگذرانی وقت کم بیاورید. در سفرتان با تور کیش اگر می‌خواهید معروف‌ترین مجموعه‌های تفریحی آن را بشناسید همراه ما باشید تا ۳ مجموعه تفریحی مشهور این جزیره را خدمتتان معرفی کنیم.


۱- مجموعه کارتینگ کیش

مجموعه کارتینگ کیش در سال ۱۳۷۸ در جزیره افتتاح شده است و یکی از هیجان‌انگیزترین مجموعه‌های تفریحی در کیش به شمار می‌آید. جاییکه با ایمنی کامل می‌توانید سرعت در رانندگی را در آن تجربه کنید. این پیست که ۸۰۰ متر طول دارد یکی از مکا‌ن‌های عالی برای تفریحات خانوادگی در کیش به شمار می‌آید و حداقل سن رانندگان ماشین‌های این پیست ۱۰ سال است. البته افراد زیر ۱۶ سال را نیز باید والدین‌شان در این پیست همراهی کنند. درهای این مجموعه همه روزه از ساعت ۱۹ تا ۱ بامداد به روی مراجعه‌کنندگانش باز است و برای گرفتن تخفیفات خوب می‌توانید بلیتش را از طریق اینترنتی و با یک سرچ ساده دریافت نمایید. به هنگام مراجعه‌تان به این پیست برای ماشین سواری به شما توصیه می‌کنیم لباس‌ها و کفش‌های ورزشی مناسب به تن و پا داشته باشد. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید از تجربه‌ی هیجان‌انگیز ماشین سواری در این پیست می‌توانید عکس‌های جالب داشته باشید. چراکه در طول پیست دوربین‌های مداربسته‌ای کار گذاشته شده است تا از شما عکس‌های خاص بیندازد و شما در صورت پرداخت هزینه می‌توانید این عکس‌ها را دریافت نمایید.

 

۶ هتل ارزان قیمت برای سفر به کیش

مجموعه کارتینگ کیش

۲- مجموعه پارک آبی اوشن کیش

پارک آبی اوشن کیش یکی از بهترین پارک‌های آبی ایران به شمار می‌آید که وسایل بازی‌اش ساخت کشور بلژیک هستند. پارکی به مساحت بیش از ۵ هکتار که شاید باورتان نشود اگر بگوییم می‌تواند ۳ هزار نفر را به صورت همزمان پذیرش کند. پارکی که با وسایلش هم می‌تواند بزرگسالان را به هیجان آورد و هم خردسالان را. پارکی که ۱۳ سرسره‌ی فوق جذاب برای طیف‌های سنی گوناگون دارد. پارکی که ۴ استخر مختلف برای شنا دارد و تنی به آب زدن در هرکدام آنها یک خاطره‌ی فراموش ناشدنی است. اما یکی از برترین جاذبه‌های آبی این پارک رودخانه‌ی آن است که دورتادور پارک را فراگرفته و طولش ۵۵۰ متر. رستوران‌ها و کافه‌های این پارک بهترین نقاط آن برای استراحت و نوش جان کردن انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم به شمار می‌آیند. سانس آقایان و خانم‌ها در این پارک به شرح زیر است.

 

۷ تفریح شبانه در سفر به کیش

مجموعه پارک آبی اوشن کیش

سانس آقایان

  • شنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۱:۳۰ ( پایان ساعت پذیرش ساعت ۱۹ )
  • سه‌شنبه‌ها از ساعت ۱۰ الی ۱۵:۳۰ ( پایان ساعت پذیرش ساعت ۱۳ )
  • چهارشنبه و جمعه‌ها از ساعت ۱۰ الی ۱۶:۳۰ ( پایان ساعت پذیرش ساعت ۱۳:۴۵ )
  • چهارشنبه و جمعه‌ها از ساعت ۱۴ الی ۱۹ ( پایان ساعت پذیرش ساعت ۱۶:۳۰ )


سانس خانم‌ها

  • شنبه‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۵:۳۰ ( پایان ساعت پذیرش ساعت ۱۳ )
  • دوشنبه‌ها و پنج‌شنبه‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۶:۳۰ ( پایان ساعت پذیرش ساعت ۱۳:۴۵ )
  • دوشنبه‌ها و پنج‌شنبه‌ها از ساعت ۱۴ الی ۱۹ ( پایان ساعت پذیرش ساعت ۱۶:۳۰ )
  • سه‌شنبه‌ها از ساعت ۱۶ الی ۲۱:۳۰ ( پایان ساعت پذیرش ساعت ۱۹ )

مجموعه پارک آبی اوشن کیش

۳- مجموعه آکواریوم کیش

اگر به جهان زیر آبها علاقه دارید و می‌خواهید آنها را بشناسید، در سفرتان با تور کیش باید به این مجموعه تشریف ببرید. جاییکه هم یک آکواریوم بزرگ برای تداعی دریا دارد و هم یک آکواریوم کوچک برای دیدن آبزیان تزئینی جذاب. آکواریم بزرگ این مجموعه گنجایش ۵۰ هزار لیتر آب را دارد و آبزیان بزرگ مانند کوسه‌ها در آن زندگی می‌کنند. اگر ظهر به بازدید آکواریوم کیش بروید می‌توانید شاهد غذاخوردن ماهی‌ها باشید. آکواریوم کوچک این مجموعه گنجایش ۲۰ هزار لیتر آب را دارد و در حدود ۷۰ گونه از آبزیان تزئینی و کمیاب در آن زندگی می‌کنند. آبزیانی که غیر از این آکواریوم، نمونه‌اش را نمی‌توانید به راحتی پیدا کنید و ببینید.

 

گشت‌و گذار یک روزه در جزیره کیش

مجموعه آکواریوم کیش

این مجموعه همچنین یک بخش دیرینه‌شناسی در خود دارد که با مراجعه به آن می‌توانید از جهان حیوانات و مخصوصا ماهی‌ها اطلاعات جذابی به دست بیاورید.

۲۱ خرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران