بهترین اسکله‌های تفریحی جزیره کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
بهترین اسکله‌های تفریحی جزیره کیش

جزیره کیش یکی از زیباترین جزیره‌های ایران است. به همین دلیل سالانه توریست‌های بسیاری تور کیش را برای داشتن سفری خاطره‌انگیز و به یاد ماندنی انتخاب می‌کنند. از جمله تفریحات رایج در این جزیره زیبا تفریحات دریایی و ساحلی است. برای این منظور سواحل و اسکله‌های تفریحی بسیاری تعبیه شده‌اند. اگر شما نیز دوست دارید از این جزیره فوق‌العاده دیدن کنید و از تفریحات آبی آن لذت ببرید بهتر است در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با بهترین اسکله‌های تفریحی جزیره کیش آشنا کنیم.

 

اسکله تفریحی کیش

مهم‌ترین و بهترین اسکله‌ای که می‌توان در جزیره کیش از آن دیدن کرده و به تفریح و خوش‌گذرانی در آن پرداخت اسکله تفریحی کیش است. این اسکله عمومی‌ترین ساحلی است که در جزیره کیش می‌توانید پیدا کنید. از جمله تفریحات جذاب واقع در این اسکله می‌توان به غواصی، شاتل سواری، بنانا سواری، اسکوتر زیر دریایی و بسیاری موارد متنوع دیگر اشاره کرد. تمامی تفریحات ارائه شده در این اسکله کیفیت بالایی داشته و در ازای پرداخت هزینه آن‌ها می‌توان از تک تک آن‌ها بهره برد. البته اسکله تفریحی کیش به دلیل مساحت بزرگ و موقعیت خاصی که دارد شرایط را برای علاقه‌مندان به تفریحات رایگانی مثل ماهیگیری نیز مهیا کرده است. علاوه بر آن گردشگران می‌توانند بعد از گذراندن یک روز متفاوت و هیجان انگیز در این اسکله نشسته و غروب زیبای آفتاب را در خلیج فارس مشاهده کنند. این اسکله در تمامی ساعات شبانه روز در اختیار گردشگران قرار دارد. برای دستیابی به آن می‌توانید آدرس زیر را دنبال کنید.

 

تجربه هیجان در پارک هایلند کیش

خیابان سنایی، بلوار دریا، اسکله تفریحی کیش

 

اسکله و پارک تفریحی میرمهنا کیش

یکی دیگر از بهترین اسکله‌های تفریحی جزیره کیش، اسکه میرمهنا نام دارد. این اسکله در قسمت شمال و شمال غربی جزیره واقع شده و دارای وسعت بزرگی است. اسکله میرمهنا علاوه بر ساحل زیبا دارای پارک و فضای سبز زیبایی نیز می‌باشد که توریست‌ها می‌توانند در کنار تفریحات متنوع دریایی از فضای این پارک نیز لذت ببرند. به غیر از تفریحات ساحلی و دریایی فضایی برای دوچرخه سواری، آلاچیق، باربکیو، زمین بازی، کافی شاپ و رستوران نیز در آن فراهم شده است. اگر به دنبال مکانی برای انواع تفریحات در جزیره کیش هستید اسکله و پارک میرمهنا گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود. رفتن این اسکله نیازی به پرداخت ورودی نداشته و در تمامی ساعات شبانه‌روز می‌توان از امکانات آن استفاده کرد. آدرس دستیابی به این اسکله در زیر آورده شده است:

 

بازدید از پارک جذاب دلفین‌های کیش

خیابان میر مهنا، بلوار نیایش، بلوار پیامبر، اسکله و پارک تفریحی میرمهنا

 

اسکله و ساحل مرجان کیش

اگر دوست دارید در سفر خود به کیش تجربه تفریح در کلوپ‌های دریایی متعددی را به دست آورید اسکله و ساحل مرجان کیش را به شما معرفی می‌کنیم. در این اسکله می‌توانید از تفریحات آبی مثل جت اسکی، پاراسل، قایق سواری، غواصی و غیره اشاره کرد. علاوه بر تمامی این تفریحات گردشگران می‌توانند در این اسکله تفریحی از تماشای پوشش‌های زیبای مرجانی که یکی از جاذبه‌های گردشگری کیش محسوب می‌شوند لذت ببرند. شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز به این اسکله رفته و به تفریح و استراحت در آن بپردازید. آدرس دقیق برای رفتن به اسکله مرجانی کیش را در زیر آورده‌ایم:

جاده جهان، اسکله و ساحل مرجان جزیره کیش

 

اسکله ساحلی مارینا پارک

مارینا پارک کیش از جمله هتل‌های پنج ستاره‌ای است که در جزیره کیش ساخته شده و دارای ساحل اختصاصی خود است. این هتل به همراه ساحل اختصاصی خود در شرقی‌ترین بخش جزیره کیش واقع شده است. علاقه‌مندان می‌توانند با رزرو یکی از اتاق‌های این هتل سفری به یادماندنی را در یک اسکله اختصاصی از آن خود کنند. ورود به محوطه اسکله ساحلی مارینا برای تمامی افراد (ساکنان هتل و سایرین) ممکن بوده و هر کسی می‌تواند در صورت تمایل از امکانات این مکان بهره ببرد. تمامی تفریحات آبی که در سایر اسکله‌های کیش وجود دارد در این اسکله نیز با قیمتی معقول ارائه می‌گردد. همچنین می‌توان از رستوران و کافی شاپ این هتل نیز برای استراحت و سیر کردن شکم خود استفاده کرد. بر خلاف سایر اسکله‌ها برای ورود به محوطه مارینا پارک باید بین ساعات ۱۰ صبح تا ۶:۳۰ بعد از ظهر در آن حضور داشت. به منظور دستیابی به این مکان آدرس زیر را در جزیره کیش دنبال کنید:

 

بهترین پارک‌های بازی و آبی در کیش

بلوار مرجان، هتل مارینا پارک، اسکله ساحلی مارینا پارک

۱۱ اسفند ۱۳۹۹

نظرات کاربران