بهترین رستوران‌های غذاهای محلی کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
بهترین رستوران‌های غذاهای محلی کیش

وقتی که صحبت از سفر به جزیره زیبای کیش می‌شود، نمی‌توان از غذاهای خوشمزه محلی که عطر و طعم جنوب را دارند چشم پوشی کرد. چرا که جزیره کیش از لحاظ غذایی تنوع بسیار زیادی داشته و غذاهای دریایی آن وصف‌ناپذیر هستند. برای اینکه بتوان تجربه خوردن غذاهای خوشمزه محلی را در تور کیش داشت، باید رستوران‌های خوب و معروف آن را بشناسید. برای این همین منظور در این مقاله به معرفی بهترین رستوران‌های کیش که با غذاهای محلی خود شهرت دارند، می‌پردازیم.

 

رستوران رویال استار کیش

مقاله خود را با معرفی رستوران رویال استار کیش به منظور خوردن غذاهای محلی در این جزیره آغاز می‌کنیم. این رستوران که بیشتر با ارائه غذاهای تازه و لذیذ دریایی شهرت دارد، در دو وعده ناهار و شام در خدمت مسافران خود است. بنابرای اگر به دنبال گزینه‌ای برای خوردن یک ناهار خوشمزه دریایی و البته سنتی در کیش می‌گردید، هیچ گزینه‌ای بهتر از رویال استار برای شما نخواهد بود. اینجا یکی از بهترین رستوران‌های دریایی کیش است که امکان خوردن غذا در دو فضای باز و بسته را برای مشتریان خود فراهم کرده و منو کاملی از انواع غذاها و همچنین نوشیدنی‌ها را عرضه می‌کند. علاوه بر آن رستوران رویال استار کیش گزینه مناسب برای کسانی است که به دنبال مکانی با موسیقی زنده می‌گردند.

آدرس: بلوار صدف، فاز ۱، ساختمان بساک

 

رستوران میرمهنا کیش

امکان ندارد در مورد بهترین رستوران‌های کیش صحبت کنیم اما نامی از رستوران میرمهنا به میان نیاید. این رستوران منویی متنوع از انواع غذاهای سنتی کیش، دریایی و کباب‌ها را به مشتریان ارائه داده و از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است. به طوری که رستوران میرمهنا در نزدیکی اسکله تفریحی کیش قرار گرفته و مشتریان می‌توانند حین خوردن غذا از منظره زیبای دریا نیز لذت ببرند. علاوه بر آن پخش موسیقی زنده از دیگر مزایای این رستوران به حساب می‌آید. توصیه می‌کنیم اگر قصد رفتن به این رستوران را دارید حتما از قبل رزرواسیون خود را انجام دهید.

 

خرید در ارزان‌ترین مراکز خرید کیش

آدرس: خیابان پروین اعتصامی، حوالی متل تاپ رز

 

رستوران توتی فروتی کیش

مورد بعدی از بهترین رستوران‌هایی که می‌توانید در تور کیش برای خوردن غذاهای محلی انتخاب کنید، رستوران توتی فروتی است. این رستوران نیز از موقعیت ساحلی برخوردار بوده و علاوه بر سرو غذاهای متنوع دارای منو کافی‌شاپی نیز است. اغلب مسافران رستوران توتی فروتی کیش را به خاطر طراحی زیبا و کارکنان خوش برخورد آن دوست دارند. نقطه عطف رستوران توتی فروتی پشت بام آن است که از آیتم‌های چوبی تشکیل شده و منظره‌ای مشرف به دریا دارد.

آدرس: انتهای بلوار دری، کنار اسکله تفریحی جدید

 

رستوران پایاب کیش

اگر به دنبال رستورانی هستید که بتوانید در فضای باز آن نشسته و از فضای سنتی و غذاهای محلی لذت ببرید، رستوران پایاب قطعا مورد پسند شما واقع خواهد شد. کیفیت غذاهای این رستوران بالا بوده و در کنار فضای دلنشینی که دارد، هر کسی را شیفته خود می‌کند. علاوه بر خوردن غذاهای خوشمزه، امکان نشستن در چایخانه سنتی و لذت بردن از موسیقی زنده رستوران پایاب را به یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها در تور کیش برای خوردن غذایی خوشمزه و لذت بخش تبدیل کرده است.

 

غذای ایتالیایی در بهترین رستوران‌های کیش

آدرس: میدان المپیک کیش

 

رستوران کوه نور کیش

از جمله بهترین رستوران‌های کیش برای خوردن غذاهای سنتی، رستوران کوه نور است. این مکان علاوه بر غذاهای متنوع به دلیل داشتن محیطی کاملا متفاوت نیز توانسته در بین گردشگران تور کیش محبوبیت بالایی پیدا کند. به طوری که دارای فضایی هم چون غار قدیمی بوده و از فضای بزرگ و دلنشین برخوردار است.

آدرس: میدان امیرکبیر کیش

 

رستوران دارچین کیش

چنانچه به دنبال یک رستوران همه چیز تمام برای خوردن انواع غذاهای محلی و سنتی از قبیل کباب، ماهی، قیمه، قرمه، ته چین، کباب تابه‌ای و ... در کیش هستید، رستوران دارچین گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود. البته که قیمت غذاها نیز بسیار مناسب بوده و علاوه بر گردشگران مردم محلی کیش نیز معمولا این رستوران را برای خوردن یک ناهار و یا شام خوشمزه ترجیح می‌دهند.

 

۶ رستوران کیش برای خوردن بهترین فست‌فودها

آدرس: آخر خیابان اندیشه، مقابل آوای خلیج فارس

 

رستوران کلبه درویش کیش

چنانچه هیچ علاقه‌ای به غذاهای مدرن و خارجی ندارید و به دنبال مکانی ایده‌آل با انواع غذاهای صرفا ایرانی و محلی در کیش می‌گردید، رستوران کلبه درویش را پیشنهاد می‌کنیم. این رستوران غذاهایی از قبیل کباب، انواع خورشت‌ها، میرزاقاسمی و ... را سرو کرده و مهم‌تر از همه غذاهای متنوع گیاهی برای کسانی که گوشت نمی‌خورند نیز تهیه می‌کند. از جمله زیبایی‌های کلبه درویشی قرار گرفتن آن درست در مقابل کشتی یونانی که از جاذبه‌های گردشگری کیش است، را می‌توان نام برد. بنابراین مسافران می‌توانند در حین خوردن غذا از تماشای منظره کشتی یونانی به خصوص در ساعات غروب خورشید لذت ببرند. در صورت تمایل می‌توانید بعد از غذا چای و قلیان نیز از منو این رستوران سفارش دهید.

آدرس: ساختمان ساحلی دو، جاده جهان

 

رستوران دریایی عمو اکبر کیش

چنانچه هم به دنبال رستورانی با کیفیت غذایی بالا هستید و هم قیمت غذاها برای شما مهم است، رستوران دریایی عمو اکبر کیش را حتما امتحان کنید. البته توجه داشته باشید که این رستوران فضا و محیطی لوکس نداشته اما طعم غذاهای آن قابل مقایسه با هیچ جای دیگری در کیش نیست. همه غذاهای این رستوران از مواد اولیه درجه یک تهیه می‌شوند. به خصوص غذاهای دریایی و میگوهایی که در رستوران دریایی عمو اکبر میل می‌کنید صید همان روز بوده و شما را شیفته خود خواهد کرد.

 

معرفی رستوران بیت المزه کیش

آدرس: بلوار فردوسی، مقابل بازار پانیذ، ساختمان حافظ

 

رستوران بابا قدرت کیش

رستوران بابا قدرت نه تنها در جزیره کیش بلکه در کل ایران جز بهترین‌ها بوده و شعبه‌های مختلفی در دیگر شهرها نیز دارد. این رستوران تنوع بسیار بالایی از انواع غذاهای محلی و غیر محلی را ارائه کرده و مشتریان با هر علاقه و ذائقه غذایی شیفته آن خواهند شد. مهم‌تر از همه اینکه قیمت‌ها نیز در این رستوران پایین بوده و گزینه‌ای ایده‌آل برای گردشگرانی است که دوست دارند سفری اقتصادی در جزیره کیش تجربه کنند.

آدرس: خیابان رودکی، کنار هتل پارمیدا

 

رستوران شاندیز صفدری کیش

نمی‌توان در مورد بهترین رستوران‌های کیش برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای محلی صحبت کرد اما نامی از رستوران شاندیز صفدری به میان نیاورد. این رستوران با فضایی بسیار زیبا و دلنشین در منطقه غربی جزیره کیش قرار گرفته و انواع غذاهای باکیفیت محلی و سنتی را سرو می‌کند. توجه داشته باشید که قیمت‌ها در رستوران شاندیز صفدری کمی بالا بوده و اغلب به عنوان مکانی لاکچری در کیش شناخته می‌شود. از دیگر نقطه عطف‌های این مکان پخش موسیقی زنده است که در حین وعده‌های غذایی می‌توانید از آن لذت ببرید.

 

خاص‌ترین صنایع دستی و سوغاتی‌های کیش

آدرس: جاده جهان، مابین کشتی یونانی و کلبه هور

 

منبع

 

۲۵ بهمن ۱۴۰۱

نظرات کاربران