معرفی مراکز تفریحی در سفر با تور کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
معرفی مراکز تفریحی در سفر با تور کیش

تور کیش بهترین و مهیج‌ترین لحظات را برای شما فراهم می‌کند. به همین منظور برای آشنایی بیشتر شما در این مطلب به معرفی مراکز تفریحی در کیش می‌پردازیم.

 

جایروکوپتر

یکی از هیجانی ترین تفریحاتی که در جزیره کیش بسیار محبوب است، پرواز تفریحی یا جایروکوپتر نام گرفته که این روزها با استقبال گردشگران زیادی روبرو شده است. در کیش این تفریح به گونه‌ای تلفیقی از هلیکوپتر و هواپیما محسوب می‌شود که پروازی را در فضایی امن و آرام برای گردشگر ترتیب می‌دهد تا از فراز خلیج فارس این جزیره مرجانی را از منظری متفاوت تماشا کند. برای انجام این پرواز باند گلایدر فرودگاه بین‌المللی کیش به طول ۱۵۰۰ متر در نظر گرفته شده است.
این پرواز در ارتفاع کم و زیر نظر خلبانان آن منطقه انجام می‌شود که برای تجربه آن می‌بایست به کلوپ هوایی جزیره زیبای کیش مراجعه نمایید. کلوپ هوایی کیش تنها مرکز در خاورمیانه است که امکان پرواز با جایروکوپتر کیش را برای تمامی افراد بالای ۷ سال فراهم نموده است.

 

۷ تفریح شبانه در سفر به کیش

کلوپ های دریایی

گردشگران بسیاری سالانه برای لذت بردن از سواحل خلیج فارس و تفریحات آبی به جزیره کیش سفر می‌کنند. این تفریحات همگی توسط کلوپ‌های دریایی کیش ارائه می‌شوند که هر کدام از این ورزش‌ها و تفریحات آبی به نوبه خود از جذابیت خاصی برخوردارند. در سفر خود به کیش حتما تفریحات آبی مختلفی را امتحان کنید.

شهر بازی هایلند

شهر بازی هایلند کیش، تمامی وسایل به روز و تجهیزات بازی مناسب کودکان، نوجوانان و بزرگسالان را داراست. برخی از آن تجهیزات شامل سینما هفت بعدی فوق پیشرفته، شبیه ساز پرواز خلبانی با چرخش ۷۲۰ درجه، لیزر ماز، اتاق ماموریت فرار، اتاق ارواح سرگردان و تمامی وسایل بازی همچون ترامپولین و هندیکس مسابقه‌ای، چرخ و فلک و وسایل فکری و خلاقیت ویژه کودکان می‌شود.

 

بازدید از پارک جذاب دلفین‌های کیش

تم پارک آبی اوشن

بزرگ ترین پارک آبی روباز ایران تم پارک آبی اوشن کیش است. در این پارک آبی استفاده از لباس‌های عادی، شلوارک‌های جین، لباس‌های گشاد، لباس‌های شفاف و بدن نما و همچنین لباس‌های دارای تکه‌های فلزی که امکان خراشیدن سطح بازی‌ها را دارند، ممنوع است. پس بهتر است قبل از خرید بلیط این پارک، قوانین آن را مطالعه نمایید تا برای ورود و استفاده از وسایل بازی دچار مشکل نشوید.

آدرس : جزیره کیش، جاده جهان، تم‌ پارک اوشن
شماره تماس: ۰۷۶۴۴۴۶۵۹۸۵

قلعه وحشت

یکی از اماکن تفریحی مهیجی که امروزه در بیشتر شهرهای توریستی دنیا ساخته شده، قلعه وحشت است. جذابیت قلعه وحشت کیش به قدری زیاد است که رفتن به این مجموعه را برای افراد علاقمند به ماجراجویی و هیجان توصیه می‌کنیم. اگر قصد سفر به کیش و بازدید از قلعه وحشت جزیره را دارید بهتر است بدانید همه جای این تونل تاریک بدون هیچ نوری است و از همان بدو ورود استرس می‌گیرید. هیچ کس نمی داند قرار است چه اتفاقی بیفتد، در بازدید از این مجموعه ترسناک ۱۰۰ متری با پیچ و خم‌های عجیب و غریب و به مدت ۷ دقیقه خود را برای هر نوع اتفاقی آماده کنید. در این مسیر تعدادی عکاس برای شکار لحظه‌های هیجان‌انگیز از قیافه‌های افراد کمین کرده‌اند که در پایان مسیر با دریافت هزینه مشخصی عکسها را به شما تحویل می‌دهند.
ساعت کاری این قلعه از ساعت ۶ عصر تا ۲ پس از نیمه شب است.

 

۷ سوغاتی معروف جزیره‌ی کیش

آدرس: کیش، بلوار داریوش، پشت هتل ارم کیش

بانجی جامپینگ

یک تفریح هیجان‌انگیز برای افرادی که به تخلیه آدرنالین نیاز دارند، بانجی جامپینگ است. بهترین بانجی جامپینگ خاورمیانه در جزیره زیبای کیش و بر فراز خلیج فارس احداث شده است و این تفریح جذاب بسیاری از مسافران را ترغیب می کند که این هیجان را تجربه کنند.
بانجی جامپینگ کیش در کنار دریا و در مجاورت مراکز خرید و رستوران‌های معروف واقع شده است.

آدرس: میدان المپیک کیش، در مجاورت شهر زیرزمینی کاریز کیش

کشتی های تفریحی و آکواریومی

کشتی تفریحی شبانه کیش، کشتی آکواریوم و قایق‌هایی که کف آنها شیشه‌ای هستند، افراد بسیاری را به گردش در آب‌های خلیج فارس ترغیب می‌کنند. گشت‌های دریایی شبانه به همراه پذیرایی از مهمانان، سرو شام در رستوران کشتی همراه با موزیک زنده معمولا از ساعت ۹ شب شروع شده و تا ساعت یک بامداد در سانس‌های دو ساعته ادامه می‌یابد. با کشتی‌های آکواریوم امکان تماشای انواع موجودات دریایی را خواهید داشت.

 

در روزهای کرونایی آسوده به کیش برویم

سینما شش بعدی

یکی از این تفریحات جالب برای کودکان سینماهای چند بعدی است که انواع حس‌های ترس و هیجان را منتقل می‌کند و فرصت تجربه سقوط و عبور از مسیرهای سخت را به بینندگان می‌دهد. صندلی‌های سینما ۳۶۰ درجه می‌چرخند و همین امر باعث هیجان بالای این تفریح می‌شود. شما می‌توانید از ساعت ۷ عصر تا ۱ نیمه شب برای یکی از سانس‌های این سینما بلیط تهیه کنید.

۰۳ دی ۱۳۹۹

نظرات کاربران