معرفی مکان‌های تفریحی در کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
معرفی مکان‌های تفریحی در کیش

جزیره زیبای کیش یکی از بهترین مقصدهای گردشگری و تفریحی است. به خصوص در فصل‌های سرد سال تور کیش به دلیل داشتن هوایی دلنشین و ایده‌آل مکانی بسیار مناسب برای فرار از گرما و لذت بردن از زیبایی‌های این جزیره است. جاذبه‌های گردشگری و تفریحی کیش بسیار زیاد هستند. در زیر به سه معرفی سه مورد از بهترین مکان‌های تفریحی کیش برای گذراندن اوقاتی خوش به همراه دوستان و خانواده می‌پردازیم.

 

تفریح در پارس سافاری کیش

اگر عاشق هیجان و تفریح متنوعی هستید پارس سافاری کیش گزینه خوبی برای شما عزیزان خواهد بود. این مکان تفریحی در سال ۱۳۹۲ افتتاح شد. از آن تاریخ به بعد به مکانی پرطرفدار از سوی گردشگران تبدیل شد. در این مجموعه به بزرگی ۵۰۰ هزار متر مربع می‌توانید انواع مختلفی از تفریحات را به همراه خانواده و کودکان خود تجربه کنید. از جمله اصلی‌ترین تفریحاتی که می‌توان از آن‌ها بهره مند شد می‌توان به تونل وحشت، پیست موتور ATV، پینت بال، آمفی تئاتر، تور باگی، ترامپولین، فوتبال حبابی، و بانجی جامپینگ که مناسب هر گروه سنی می‌باشد اشاره کرد.

 

سفر با تور کیش در فصول مختلف سال

پارس سافاری کیش

امکانات پارس سافاری کیش فقط محدود به این تفریحات نیست. بلکه می‌توانید بعد از کلی تفریح و شادی شکم خود را در رستوران صحرایی با منو غذایی بسیار متنوع آن سیر کنید. از دیگر بخش‌های جذاب این مجموعه مزرعه حیوانات است. شما می‌توانید انواع مختلفی از حیوانات را مشاهده کنید. حتی در برخی بخش‌ها این امکان را خواهید داشت تا از نزدیک به آن‌ها غذا بدهید و یا عکس بگیرید. پارس سافاری خود دارای اکیپ عکاسی حرفه‌ای است که در صورت تمایل با پرداخت هزینه اضافی می‌توانید از این امکان نیز استفاده کنید.

 

زیباترین مکان‌های کیش برای گرفتن عکس‌های خاص

پارس سافاری کیش

تفریحات این مجموعه بی‌نظیر فقط محدود به این موارد نیست. یکی از لذت‌بخش‌ترین تفریحات آن امکان تجربه شترسواری در منظره زیبای غروب خورشید است. همچنین جنگ‌های شبانه در بین ساعت‌های ۸ تا ۱۱ شب و ۱۲ تا ۴ صبح در آن اجرا می‌شوند. در نتیجه می‌توانید یک روز کامل خود را در این مکان بگذرانید و از لحظه به لحظه آن نهایت استفاده را بکنید. در ادامه شماره تلفن این مجموعه را برای کسب اطلاعات بیشتر و آدرس دقیق را در اختیار شما قرار داده‌ایم. نکته دیگر اینکه برای ورود به پارک سافاری کیش باید بلیط ورودی تهیه کنید. این بلیط به ازای هر یک نفر ۵۰ هزار تومان است.

  • شماره تلفن: 07644450440
  • آدرس: بلوار امام خمینی، بلوار سافاری، جنب فاز ۳ صنعتی

 

اوج هیجان در کارتینگ کیش

یکی دیگر از مکان‌های تفریحی کیش که برای کودکان و بزرگسالان جذاب است کارتینگ کیش می‌باشد. با کارتینگ در جزیره کیش این حس به شما دست خواهد داد که گویی در یک مسابقه حرفه‌ای اتومبیل سواری شرکت کرده‌اید. این مجموعه با طول ۸۰۰ متر و عرض ۷ متر بزرگترین پیست کارتینگ در خاورمیانه محسوب می‌شود. پس اگر عاشق هیجان و تفریحات متنوعی هستید و یا از مراکز خرید کیش خسته شده‌اید رفتن به کارتینگ کیش را به هیچ عنوان فراموش نکنید.

از دیگر امکانات این مجموعه وجود پیست مخصوص برای موتورهای ATV و همچنین ماشین‌های کنترل از راه دور است. با قاطعیت می توان گفت که کارتینگ کیش بهترین مجموعه کارتینگ سواری در ایران است. پس به هیچ وجه این لذت را از خود دریغ نکنید و از این مجوعه عالی لذت ببرید.

 

۷ تفریح شبانه در سفر به کیش

کارتینگ کیش

ساعات کاری این مجموعه از ۶ صبح تا ۲ ظهر است. البته کودکان زیر ۱۰ سال نمی توانند از این تفریح استفاده کنند. علاوه بر آن حضور والدین کودکان زیر ۱۶ سال برای کارتینگ سواری الزامی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در صورت نیاز شماره تلفن و آدرس دقیق این مجموعه را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم. هزینه بلیط ورود به این مجموعه ۴۰ هزار تومان است.

  • شماره تلفن: 07644422225
  • آدرس: میدان امیرکبیر، بلوار خلیج فارس، روبروی هتل دریا

 

لذت تفریح و مسابقه در بولینگ مریم

بولینگ مریم در سال ۱۳۸۳ در جزیره کیش افتتاح شد. از آن سال به بعد به دلیل سالن‌های بزرگ بولینگ و امکانات منحصر به فرد آن (طبق استانداردهای جهانی) مورد توجه مردم کیش و اکثر مسافران قرار گرفت. این مجموعه رو به خلیج زیبای فارس ساخته شده است. از این رو می‌توانید در حین شادی و تفریح از منظره زیبای آن نیز دیدن کنید. اگر به دنبال مکانی شاد و سالم هستید تا اوقات خوشی را به همراه خانواده بگذرانید رفتن به بولینگ مریم را در تور کیش خود هرگز فراموش نکنید.

 

پلاژ بانوان کیش ، مکانی جذاب و مفرح برای بانوان

 بولینگ مریم

علاوه بر امکان بازی بولینگ در این مجموعه این امکان را خواهید داشت تا در جنگ‌های شاد شبانه نیز شرکت کنید. همچنین بازی‌های دیگری مثل بیلیارد و بازی‌های کامپیوتری از دیگر جذابیت‌های این مکان هستند. مجموعه بولینگ مریم دارای سالن بدنسازی، سونا، رستوران و کافه به همراه موسیقی زنده و ... نیز می‌باشد.

ساعات کاری آن همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۲ نصف شب است. در صورت تمایل به دریافت جزئیات بیشتر شماره تلفن و آدرس این مجموعه را برای شما عزیزان فراهم کرده‌ایم.

  • تلفن: 07644421121
  • آدرس: خیابان سنایی، خیابان دریا، بولینگ مریم
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

نظرات کاربران