شرکت در جشنواره‌های تابستانی کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
شرکت در جشنواره‌های تابستانی کیش

کیش محبوب همه‌ی ایرانی‌ها است و در میان گردشگران جهان نیز طرفداران خاص خودش را دارد. جزیره‌ای جادویی تشکیل شده از مردمان خونگرم و مهمان‌نواز، فضای طبیعی چشم‌نواز، سواحل روح‌نواز و آب و هوایی جان‌نواز. جزیره‌ای که در تمام فصل‌های سال می‌توان به دیدن آن رفت اما در برخی روزهای سال باید یک سری سختی‌هایش را به جان خرید تا شیرینی‌هایش را به جان نوشید. یکی از روزهای سخت برای سفر با تور کیش به این جزیره روزهای تابستانی است. چرا که هوا گرم است و همین گرما به همراه رطوبت ممکن است خیلی‌ها را اذیت کند. اما روزهای تابستانی این جزیره جاذبه‌های فراونی دارد که خیلی‌ها را به خودش می‌کشاند. از جمله‌ی این جاذبه‌ها جشنواره‌های تابستانی هستند. اگر می‌خواهید جشنواره‌های تابستانی این جزیره را بشناسید و برای سفر به کیش در این روزها برنامه‌ریزی کنید همراه ما باشید تا معروف‌ترین جشنواره‌های تابستانی این جزیره را خدمتتان معرفی کنیم.

 

۱- جشنواره تخفیف هتل‌ها

در تابستان می‌شود در کیش ارزان اقامت کرد و به همین دلیل هزینه‌ی سفر به این جزیره را به میزان چشمگیری کاهش داد. در روزهای تابستانی این جزیره هتل‌ها تخفیفات ویژه‌ای قائل می‌شوند. تخفیفاتی گاه تا بیش از ۵۰ درصد. تخفیفاتی که یک سفر دسته جمعی یا خانوادگی به این جزیره را برای شما بسیار ارزان می‌کند. این تخفیفات نه تنها شامل هتل آپارتمان‌ها و هتل‌های معمولی و هتل‌های چند ستاره‌ی لوکس می‌شود بلکه شامل خانه‌های دربست نیز می‌شود. بنابراین اگر می‌خواهید هزینه سفر خود به این جزیره را به میزان زیادی کاهش دهید به شما توصیه می‌کنیم در روزهای تابستانی به کیش بروید تا از جشنواره تخفیف هتل‌ها استفاده کنید.

 

زیباترین مکان‌های کیش برای گرفتن عکس‌های خاص

۲- جشنواره خریدهای ارزان

کیش پر از مرکزخریدهای لوکس و بازارهای بی‌نظیر است. در سفرتان به این جزیره اگر می‌خواهید اجناس برندهای معتبر دنیا را ارزان خریداری کنید باید تابستان را برای سفر انتخاب نمایید. چرا که در تابستان تخفیفات ویژه‌ای برای مشتریان قائل می‌شوند. روزهای گرم تابستانی در این جزیره، مرکزخریدها کولرهای گازی خود را روشن می‌کنند تا شما خنک شوید و بعد با تخفیف‌های باورنکردنی که روی اجناس‌شان به شما می‌دهند کاری می‌کنند که نه تنها گرما را فراموش کنید بلکه سردتان بشود و خوشحال شوید. این جزیره همچنین در خود بازارهای زیادی دارد که با رفتن به آنها در روزهای تابستانی می‌توانید از فروشندگان بدون آنکه نیاز باشد چانه بزنید تخفیفات خوب بگیرید.

۳- شرکت در رویدادهای شبانه‌ی کیش

شب‌های تابستانی کیش به مانند روزهایش پر از رویداد و فستیوال است. در این شب‌ها شما به جای آنکه بخوابید می‌توانید در جزیره گشت و گذار کنید و حسابی خوش بگذرانید. چرا که هم هوا خنک‌تر است و به شما امکان می‌دهد در جزیره بچرخید و هم اینکه جشن‌های مختلفی برپاست که می‌توانید در آنها شرکت کنید. در شب‌های تابستانی این جزیره شما می‌توانید در کنسرت خوانندگان معروف شرکت کنید، در برنامه‌های جُنگ شرکت کنید و شاد شوید، به شنیدن موسیقی‌های محلی برید و شب را زیر آسمان پرستاره با آخر برسانید.

 

پارس سافاری، مجموعه‌ای متنوع و مفرح در کیش

۴- جشنواره تئاتر و رویدادهای نمایشی

اگر اهل انواع نمایش هستید، از تئاتر بگیرید تا سیرک، اگر می‌خواهید استندآپ کمدی‌ها را نگاه کنید و یک دل سیر بخندید باید بدانید در شب‌های تابستانی جزیره کیش می‌توانید به سالن‌های مختلف این شهر بروید و رویدادهای نمایشی‌اش را به نظاره بنشینید. در تمامی شب‌های سال در جزیره کیش این رویدادها برپاست اما در شب‌های تابستانی این رویدادها با تراکم بالاتری برگزار می‌شوند و شما انتخاب‌های متنوعی برای گذراندن شب‌هایتان در این جزیره دارید. همچنین در این شب‌ها می‌توانید به سینماهای مختلف این جزیره سر بزنید و فیلم‌های درحال اکران کشور را مشاهده کنید. تجربه‌ی فیلم دیدن در این جزیره و سالن‌های سینمایش می‌تواند تجربه‌ای یگانه باشد. خصوصا اگر جزو افراد فیلم باز باشید.

۵- کارناوال‌‌های جمعی و شادی

کارناوال‌های شادی در این جزیره که در روزهای تابستانی برگزار می‌شوند شاید چندان برای بزرگسالان جذاب نباشند اما بدون شک برای بچه‌ها بسیار جالب توجه، هیجان‌انگیز و خاطره‌ساز هستند. کارناوال‌هایی که عموما با همراهی عروسک‌های بزرگ هستند و بزرگترها را به همراه بچه‎هایشان به یک راهپیمایی دعوت می‌کنند. کارناوال‌هایی که با آواز و موسیقی همراه هستند و فضاهای بسیار مفرحی در جزیره می‌سازند. اگر به صورت خانوادگی قصد دارید به کیش بروید و فرزندان خردسال دارید به شما توصیه می‌کنیم روزهای تابستانی را برای سفر انتخاب کنید. چراکه در این روزها هم می‌توانید هزینه سفرتان را کاهش دهید و هم برای فرزندان‌تان خاطره‌های فراموش ناشدنی بسازید.

 

گشت‌و گذار یک روزه در جزیره کیش

۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۹

نظرات کاربران