تفریحات و جشنواره‌های زمستانه در کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
تفریحات و جشنواره‌های زمستانه در کیش

تور کیش شما را به زیباترین و پربازدیدترین جزیره ایران می‌برد. جزیره‌ای که جزو ۵ مقصد اول گردشگران خارجی در زمان سفرشان به ایران محسوب می‌شود. در این جزیره‌ انواع خدمات رفاهی و تفریحی مورد نیاز برای گردشگران فراهم شده‌ است. گشت و گذار در مراکز خرید کیش و انجام تفریحات دریایی هیجان‌انگیز، موزه‌ها، جاذبه‌های طبیعی و سواحل زیبای جزیره، سفری جذاب را برای افرادی که به کیش می‌روند، رقم می‌زند.

 

مراکز خرید کیش

خرید در جزیره کیش، انگیزه اصلی بسیاری از گردشگران است و برخی از آن‌ها ترجیح می‌دهند در فصل حراج کیش به این منطقه سفر کنند تا با صرف هزینه‌ای کمتر اجناس بیشتری را خریداری نمایند. به همین دلیل بهتر است ابتدا قیمت اجناس مورد نظر را در شهری که زندگی می‌کنید بررسی کرده و سپس اقدام به خرید نمایید. البته در فصل حراج کیش تقریبا تمامی کالاها با قیمتی مناسب‌تر به فروش می‌رسند.

 

مراکز فرهنگی و هنری جزیره کیش

فصل حراج کیش

در این جزیره حقیقتا نمی‌توان فصل مشخصی را به عنوان فصل حراج در نظر گرفت. اما معمولا از ابتدای اردیبهشت تا اواخر خرداد و از اوایل مهر تا آخر آذر، تخفیف‌های پاییزه باعث پایین آمدن قیمت‌ اجناس می‌شود. همچنین به دلیل هوای بسیار گرم و شرجی کیش در تابستان مسافران کمتری در این فصل به این منطقه می‌روند، اما حراج تابستانه کیش باعث شده‌ تا گردشگران بیشتری برای خرید و سرگرمی در فصل گرما راهی کیش ‌شوند. حال باید دید در زمستان چه جشنواره‌هایی در این جزیره برگزار می‌شود.

جشنواره زمستانه کیش

یکی از بهترین فصل‌هایی که می‌توان به این جزیره مرجانی سفر کرد، فصل زمستان است که آب و هوای بسیار معتدل و مناسبی دارد. از اوایل دی ماه تا فروردین ماه زمان خوبی برای تفریحات آبی مانند شنا و گشت و گذار در خیابان‌ها و سواحل است. به دلیل سفرهای بیشتر گردشگران در زمستان، در این فصل بسیاری از فروشندگان و مراکز خرید برای مسافرین تخفیفات ویژه‌ای در نظر می‌گیرند. از مزایای سفر در زمستان، خلوت بودن مراکز خرید و اماکن تفریحاتی و خرید کالا با قیمت‌های مناسب است. همچنین به علت فصل کاری و شلوغ سال، تورها و هتل‌ها ارزان‌تر از دیگر فصول رزرو می‌شوند که می‌توانید خاطرات خوبی به همراه خانواده خود داشته باشید.
وسایل خانگی در جشنواره‌های زمستانه کیش جزو لوازمی است که با قیمت ارزان‌تری نسبت به شهرهای دیگر به فروش می‌رسد. به طور مثال مبالغ لوازم الکترونیکی تفاوت زیادی با دیگر شهرهای ایران ندارند. از بهترین حراجی‌های کیش می‌توان به انواع پوشاک و ست‌های ورزشی اشاره کرد. لوازم آرایشی و بهداشتی، ادکلن و شکلات نیز برای خرید در این جزیره گزینه‌های خوبی هستند.
در کیش برای جذب بیشتر گردشگران، جشن‌ها و جنگ‌های شبانه‌ای برای خانواده‌ها برگزار می‌شود که با موسیقی و قرعه‌کشی همراه است و شادی را برای شما به همراه خواهد داشت. علاوه بر آن در سالن‌ها و برخی از کشتی‌های تفریحی کیش، جشن‌هایی برگزار می‌شود که می‌توانید به همراه عزیزانتان در یک وعده شام به همراه نوشیدنی‌های خوشمزه و موسیقی، لحظات دلپذیری را سپری کنید.

 

لوکس‌ترین و گران‌ترین هتل‌های کیش

تفریحات دریایی کیش در زمستان

یکی از پرطرفدارترین تفریحات کیش، تفریحات دریایی و غواصی است که در زمستان جذابیت بسیاری دارد. در این فصل به دلیل تمیزتر بودن آب دریا می‌توانید با تماشای آبزیان لذت بیشتری ببرید. جت اسکی و پارک دلفین‌های کیش از دیگر تفریحاتی است که گردشگران را به خود جذب می‌کند. شما می‌توانید سوار بر چتر پاراسل زیر نور خورشید و با گذر باد در آسمان پرواز کنید و نهایت لذت را تجربه کنید. دوچرخه سواری و قدم زدن در سواحل مختلف جزیره نیز برای شما آرامشی ماندگار به همراه خواهد داشت. علاوه بر تفریحات دریایی، کنسرت‌های بسیاری در زمان جشنواره‌های زمستانه در کیش اجرا می‌شوند. در زمستان خواهید توانست خوانندگان و گروه‌های موسیقی مشهور ایرانی و مورد علاقه خود را در آنجا ببینید.

۲۶ آذر ۱۳۹۹

نظرات کاربران