معرفی ۸ رستوران رمانتیک دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
معرفی ۸ رستوران رمانتیک دبی

ساختن خاطرات جذاب در سفرهای دو نفره، می‌تواند تجربه‌ای ماندگار در زندگی شما بسازد. خاطراتی عاشقانه که از جمله آن‌ها می‌تواند صرف یک شام رمانتیک در رستورانی خاص و متفاوت باشد. در تور دبی، برای صرف چنین غذایی، انتخاب‌های متنوع و بسیار جذابی پیش رو دارید، اما از میان تمام این انتخاب‌ها و ۸ مورد فوق‌العاده را جدا کرده و در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

 

رستوران دریایی Chic

این رستوران تمام گزینه‌های یک غذای فوق‌العاده در محیطی عاشقانه را دارد. Chic در اسکله‌ای بسیار زیبا روی آب‌های خلیج فارس واقع شده و با توجه به این که در القصر دبی واقع شده، در کنار نمای دریا، تصویر برج‌العرب زیبا را نیز  در پس زمینه برایتان به همراه خواهد داشت. غذای فوق‌العاده، فضایی لوکس و نمایی زیبا، از Chic یک گزینه‌ی عالی برای صرف شامی عاشقانه در دبی می‌سازد.

آدرس: Jumeirah Al Qasr

 

Ossiano

این رستوران خاص در دبی، خود یکی از جاذبه‌های شهر است که دورتادور آن را آکواریومی فرا گرفته که شما از دیوار‌های شیشه‌ای آن می‌توانید ماهی‌های مختلف را هنگام صرف غذا ببینید. این مکان بدون شک یک قرار عاشقانه‌ی بی‌بدیل و خاطره‌انگیز را برای شما خواهد ساخت. جالب این که اگر بخواهید پیغامی خاص را در آن شب به همسرتان برسانید، می‌توانید با پرداخت مبلغی بالا، از غواص‌ها بخواهید تا آن را بر روی کاغذی نوشته و از داخل آکواریوم برایش به نمایش بگذارد!

 

بهترین رستوران‌های دبی با منظره دریا

آدرس: Atlantis, The Palm

 

Thiptara

تصور کنید، میز شام شما در یک محیط بسیار مجلل با معماری چشم‌نواز و زیبا آن هم روبروی فواره‌های رقصان معروف برج‌ خلیفه واقع شده باشد. این رستوران تایلندی در جایی رویایی واقع شده و با غذاهای فوق‌العاده خوشمزه‌ی شرقی‌اش، یکی دیگر از انتخاب‌های ایده‌آل شما برای شامی رمانتیک در دبی خواهد بود.

آدرس: Ground Level, Palace Downtown, Downtown Dubai

 

Scape

این رستوران لاکچری درست زیر سایه‌های برج‌العرب واقع شده و فضای آرامش بخش آن همراه خواهد بود با نمایی زیبا از دریا و ساحل دبی، نمایی که تنها در این جزیره‌ی مصنوعی کوچک که برای برج درست شده است، می‌توانید آن را مشاهده کنید. جدا از فضای بسیار جذاب، غذاهای فوق‌العاده‌ای نیز در رستوران Scape  سرو می‌شود که در دبی معروف هستند. منوی این رستوران هم شامل غذاهای گوشتی و دریایی شده و هم برای گیاه‌خواران انتخاب‌های متنوعی دارد.

 

بهترین رستوران‌های ژاپنی در دبی

آدرس: Burj Al Arab

 

Il Borro Tuscan Bistro Dubai

رستوران‌های ایتالیایی همیشه انتخابی مطمئن برای یک شام دو نفره هستند، اما این مکان که در هتل معروف "جمیرا النسیم" واقع شده است، غذاهای فوق‌العاده خوشمزه‌ی توسکانی را برای شما و همسفرتان به همراه خواهد داشت. Il Borro Tuscan Bistro  فضایی بسیار شیک با غذاهایی خوشمزه دارد که همگی از بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه تهیه شده‌اند. شما بعد از صرف غذا می‌توانید در محیط زیبایی که این محل دارد گردش کرده و از پناهگاه لاکپشت‌های دریایی نیز دیدن نمایید.

آدرس: 906 Jumeria Rd, Jumeirah Al Naseem, Madinat Jumeirah

 

101 Dining Lounge

این رستوران در هتل لاکچری و زیبای One&Only در جزیره‌ی نخل واقع شده و شما با رفتن به لانج صرف غذای آن‌جا می‌توانید یکی از زیباترین تصاویری که در رستوران‌های دبی عایدتان می‌شود را تماشا کنید. تصویری فوق‌العاده از دبی که همراه می‌شود با فضای باز، هوایی عالی، موسیقی زنده و برنامه‌های تفریحی در شب‌ها و البته غذاهای مدیترانه‌ای بسیار خوشمزه که آن‌ها را  سرآشپز معروف "یانیک آلنو" پخت می‌کند.

آدرس: One&Only The Palm - West Crescent, Palm Jumeirah

 

Fish Beach Taverna

این رستوران ساحلی یکی از باحال‌ترین انتخاب‌های ما در لیست است که نه در جزیره‌ی نخل، در بالای برج و بلکه در ساحل واقع شده و فضایی گرم و دوستانه با محیط‌های سرسبز و باغ‌های پر گل دارد. دکور سفید و آبی این رستوران شما را به یاد جزایر یونانی در دریای اژه می‌اندازد و غذاهای دریایی خوشمزه نیز، خاطرات سفر به یونان یا ترکیه را به یادتان خواهد آورد. Fish Beach Taverna به شما ثابت خواهد کرد که برای یک شام عاشقانه‌ی فوق‌العاده، حتما نباید به جایی لاکچری بروید، بلکه یک رستوران زیبا در ساحل با فضایی گرم و دوست داشتنی نیز به همان اندازه جذاب خواهد بود.

 

معرفی رستوران‌های مناسب کودکان در دبی

آدرس: Le Meridien Mina Seyahi Beach Resort & Marina, Dubai Marina

 

Folly by Nick & Scott

آخرین انتخاب ما در این لیست در مدینه جمیرا واقع شده و شما هنگام صرف شام در رستورانی با دکور بسیار زیبا، می‌توانید به نمای کانال‌های آبی دیدنی دبی و همچنین قایق‌های چوبی که در آن حرکت می‌کنند، نگاهی بندازید. البته پیشنهاد ما، صرف شام بر روی فضای تراس است تا بهترین تجربه را از بودن در این مکان داشته باشید.

آدرس: Souk Madinat Jumeirah, Al Sufouh Rd, Al Sufouh

۰۶ تیر ۱۴۰۰

نظرات کاربران