رمانتیک‌ترین رستوران‌های دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
رمانتیک‌ترین رستوران‌های دبی

تور دبی خانه منحصر به فردترین غذاخوری‌های دنیاست، رستوران‌هایی کم نظیر که تجربه خوردن بهترین غذاهای خوشمزه و باکیفیت را در بلندترین برج‌های دنیا و یا مواردی اینچنینی فراهم می‌آورند. از طرفی دبی به عنوان یکی از مقاصد عاشقانه دنیا جایی است که می‌توانید همسرتان را برای شبی عاشقانه به بهترین رستوران‌های شهر دعوت کنید و اگر نمی‌دانید به کجا بروید این مقاله به شما کمک خواهد کرد.

 

Ossiano

اگر می‌خواهید بدون هیچ چون و چرایی همسرتان را مجذوب یک شب بی‌نظیر کنید این رستوران جایی است که باید به آن بروید. Ossiano واقع در آتلانتیس لوکس پالم، تجربه غذاخوری غوطه‌وری را در محیطی رویایی مانند زیر آب ارائه می‌کند. در اوسیانو، می‌توانید از غذاهای برنده جایزه سرآشپز گرگوار برگر که در آکواریوم معروف Atlantis The Palm's قرار گرفته لذت ببرید. این رستورانی بسیار شیک و لاکچری است که قیمت شام دو نفره آن حدود ۱۲۰۰ درهم خرج می‌تراشد.

آدرس: Crescent Rd - The Palm Jumeirah - Dubai - United Arab Emirates

 

Sea fu Restaurant & Bar

این رستوران در هتل معروف و ۵ ستاره فور سیزنز در ساحل جمیرا، پناهگاهی در کنار ساحل با مناظر خیره کننده از خلیج فارس درخشان و فراتر از آن را ارائه می‌دهد که هر چشمی را به خودش خیره می‌کند. این رستوران نام خود را با القای نفوذ آسیایی با تکنیک‌های مدرن، ایجاد یک منوی معتبر و در عین حال پیشرفته از غذاهای دریایی خلاقانه که در کنار کوکتل‌های دست‌ساز الهام‌گرفته از آسیایی و اجرای برنامه دی‌جی زنده سرو می‌شود، گرفته است. چه ناهار باشد، چه شام یا غروب آفتاب در ساعت طلایی، این یک مکان ایده آل برای یک شب ملاقات خاص برای شما و همسرتان است که در آن می‌توانید کمی مکث کنید و از لحظاتی عاشقانه تاثیرگذار، بیشتر لذت ببرید. یک شب شام دو نفره در اینجا ۶۹۵ درهم هزینه در برخواهد داشت.

 

معرفی بهترین رستوران‌های عربی دبی

آدرس: Jumeriah Beach Road 2 - Jumeirah - Dubai - United Arab Emirates

 

At.mosphere Restaurant

چرا همسرتان را برای یک شب خاص به شامی در بالای بلندترین برج جهان دعوت نکنید؟ رستوران مجلل At.mosphere نه تنها دارای مناظر کاملا خیره کننده از شهر است، بلکه غذاهای لذیذی را در محیطی خیره کننده سرو می‌کند که یک شب تاریخی فراموش نشدنی را برای شما دو نفر رقم می‌زند. برای یک شب شام دو نفره در این رستوران باید ۹۰۰ درهم هزینه کنید.

آدرس: Burj Khalifa - 122nd Floor - Downtown Dubai - Dubai - United Arab Emirates

 

Armani/Amal

اگر طرفدار غذاهای معطر و تند هندی هستید و می‌خواهید در دکوراسیونی شگفت انگیز از خوردن این غذاها لذت ببرید این رستوران جایی است که باید به آن بروید. آرمانی/آمال با چشم‌اندازهای تراس از فواره دبی و برج خلیفه از بالای هتل آرمانی و غذاهای کلاسیک هندی که به سنتی‌ترین روش تهیه می‌شود، شبی فوق العاده را برای شما رقم می‌زند که قطعا در پایان شب با رضایت تمام آنجا را ترک خواهید کرد. یک وعده غذای دو نفره در این رستوران ۶۰۰ درهم برای شما هزینه می‌تراشد.

 

۵ رستوران عالی در جمیرا لیکز تاورز دبی

آدرس: Burj Khalifa - Sheikh Mohammed bin Rashid Blvd - Downtown Dubai - Dubai - United Arab Emirates

 

Thiptara

رستوران Thiptara  توسط دریاچه برج (Burj Lake) احاطه شده، که به «جادو در آب» ترجمه می‌شود، با فضایی مسحورکننده و شگفتی‌های آشپزی خاور دور برنده جوایز از جمله غذاهای دریایی به سبک بانکوک را در میان محیطی رمانتیک ارائه می‌دهد. منظره خیره کننده Thiptara از فواره دبی و برج خلیفه آن را به یکی از بهترین مکان ها برای یک شب قرار تبدیل کرده است. یک غذای دو نفره در این رستوران حدود ۵۲۰ درهم می‌شود.

آدرس: Ground Level, Palace Downtown 9770 - Sheikh Mohammed bin Rashid Blvd - Dubai - United Arab Emirates

 

Pai Thai

اگر به دنبال یک تجربه غذاخوری منحصر به فرد در دبی هستید، پای تای در هتل القصر بهترین مکان برای شماست. این رستوران که فقط با سواری ابرا از مدینات جمیرا قابل دسترسی است، با غذاهای اصیل تایلندی حواس بویایی و چشایی شما را بیدار خواهد کرد. ترکیبی از مناظر خیره کننده و غذاهای خوش طعم مطمئنا شب ملاقات شما را به سطح بالاتری می‌برد. این رستوران برای شبی دو نفره ۴۴۰ درهم هزینه برای شما خواهد داشت.

آدرس: Jumeirah Al Qasr, Madinat Jumeirah، King Salman bin Abdulaziz Al Saud Street، Umm Suqeim 3 - Dubai - United Arab Emirates

 

L'olivo Ristorante

اگر به دنبال یک رستوران رمانتیک هستید، این مکان زیبا انتخابی لذیذ از غذاهای سنتی ایتالیایی و الهام گرفته از مدیترانه را فراهم می کند. همانطور که در بسیاری از راهنمای رستوران های دبی توضیح داده شده است، مهمانان در L'Olivo می توانند از یک شام صمیمی و آرام همراه با موسیقی زنده یا کلاسیک برای یک تجربه غذاخوری اصیل ایتالیایی لذت ببرند. قیمت غذا برای دو نفر در این رستوران ۴۸۵ درهم است.

 

بهترین رستوران‌های دبی با منظره دریا

آدرس: Rixos The Palm Dubai, Palm Jumeirah, East Crescent - Dubai - United Arab Emirates

 

Splendido

رستوران اسپلندیدو واقع در هتل شیک Ritz-Carlton JBR، یک سرویس ایتالیایی امضا شده با طعم غذاهای معتبر ایتالیایی ارائه می‌کند که برای اشتراک گذاری تهیه شده است. از یک کوکتل سفارشی لذت ببرید در حالی که سفری را به طعم، بافت و رایحه‌های به یادماندنی آغاز می‌کنید. در Splendido شام بخورید و غذاهای آبدار و فضای عالی را در محیطی اجتماعی، شیک و منحصر به فرد، همراه با منظره‌ای زیبا از خلیج فارس و عین دبی تجربه کنید. هزینه شام دو نفره در این رستوران حدود ۳۷۰ درهم است.

آدرس: The Ritz-Carlton, Dubai - The Walk - Jumeirah Beach Residence - Dubai - United Arab Emirates

 

The Lobby Lounge

لابی لانژ در ریتز کارلتون دبی که در طول روز به شدت پر زرق و برق به نظر می‌رسد، مکان مناسبی برای پذیرایی از همسرتان با شیرینی‌ها و کیک‌های لذیذ در طول شب تبدیل می‌شود. این مکان بزرگ که به‌خاطر چای کلاسیک عصرانه‌اش معروف است، کیک‌های مقاومت‌ناپذیر، شیرینی‌های خوشمزه، اسکون‌های تازه‌پخته و تجربه‌ای معتبر از چای از سراسر جهان ارائه می‌کند. یک قرار عصرانه در اینجا ۲۸۰ درهم هزینه دارد.

آدرس: The Ritz-Carlton, Dubai - Dubai - United Arab Emirates

 

Hakkasan

اگر به دنبال مکانی برای قرار ملاقات شبانه هستید که با غذاهای عالی، قرارتان را به خاطره انگیز کند، Hakkasan انتخاب مناسبی برای شماست. غذاهای برنده جایزه هاکاسان دستور العمل‌های کانتونی معتبر را با تأثیرات معاصر ترکیب می‌کند. هاکاسان همراه با فلسفه منحصر به فرد نوشیدنی، خلاقیت‌های نوآورانه کوکتل و طراحی نمادین، تجربه‌ای واقعا فراموش نشدنی را ارائه می‌دهد. هزینه یک شب شام در این رستوران برای شما دو نفر ۶۰۰ درهم می‌شود.

 

معرفی بهترین رستوران‌های دبی

آدرس: The Palm - Atlantis The Palm, Dubai - Crescent Rd - Dubai - United Arab Emirates

 

Pierchic

در انتهای اسکله هتل قصر در مدینات جمیرا، Pierchic یک رستوران مدیترانه‌ای و غذاهای دریایی بی‌نظیر قرار دارد. با مناظر خیره کننده برج العرب، تجربه غذاخوری در آب به سطح جدیدی خواهد رسید. از برخی از بهترین غذاهای دریایی a la carte در دبی میل کنید، در حالی که در محیطی صمیمی برای یک شب قرار عالی قرار دارید و لحظات بی‌نظیری را سپری می‌کنید. هزینه شام دو نفره در این رستوران ۱۲۰۰ درهم می‌شود.

آدرس: Madinat jumeriah - Dubai - United Arab Emirates

 

LAO

رستوران LAO با الهام از غذاهای راحت و کلاسیک مورد علاقه، بهترین آشپزی خانگی آسیایی را با ادویه‌ها، سس‌ها و تکنیک‌های آشپزی معتبر سرو می‌کند. از غذاهای سنتی از سراسر جنوب شرقی آسیا در فضایی آرام و در عین حال پر جنب و جوش به سبک غذاخوری لذت ببرید. LAO یک تجربه ناهار خوری واقعا فراموش نشدنی را با صندلی‌های سرپوشیده و بیرونی مشرف به باغ‌های مرکزی هتل ایجاد می‌کند. هزینه غذایی دو نفره در اینجا ۴۴۰ درهم می‌شود.

آدرس: East - Crescent Rd - The Palm Jumeirah - Dubai - United Arab Emirates

 

Bombay Bungalow

این رستوران جایی است که می‌توانید یک تغییر تدریجی که منعکس کننده غذاهای سنتی هند در محیطی مدرن و غیررسمی است، را تجربه کنید. در این رستوران طعم‌های سبک‌تر و تازه‌تر هند را تجربه می‌کنید و در عین حال از طعم‌های کلاسیک و اصیل هندی که نیز لذت خواهید برد. این رستوران با منطقه غذاخوری منحصر به فرد خود به سبک خانه‌های ییلاقی، به خانه‌ای مدرن برای غذاهای اصلی هندی و مکانی عالی برای قراری آرام در محیطی خیره کننده تبدیل شده است. هزینه غذا خوردن برای دو نفر در اینجل ۲۷۵ درهم است.

 

رستوران‌های ارزان دبی با غذاهایی خوشمزه

آدرس: Unit 2301, The Beach Mall, in JBR Walk - Dubai - United Arab Emirates

 

Kitchen6

در شبی عاشقانه با همسر خود با بوفه بین المللی Kitchen6 به سراسر جهان سفر کنید. Kitchen6 یک رستوران غذاخوری تمام روز با بوفه‌های بین‌المللی، غذاهای آسیایی، گریل‌های خاورمیانه، نان‌های اروپایی و تنورهای هندی است که از میان دیوارهای شیشه‌ای می‌درخشند. آشپزخانه اوپن، سرآشپزهایی را به تماشای کار دعوت می‌کند که غذاهایی لذیذ برای شما آماده می‌کنند. تماشای روند کار آن‌ها به لذت غذا خوردن در اینجا می‌افزاید. یک شام دو نفره در این رستوران ۳۷۵ درهم هزینه دارد.

آدرس: Sheikh Zayed Rd - Business Bay - Dubai - United Arab Emirates

 

PLAY Restaurant & Lounge

یکی از رستوران‌های محبوب دبی، PLAY رستورانی شیک واقع در هتل H است که مناظری نفسگیر از شهر را ارائه می‌کند. PLAY با غذاهای لذیذ شرق و غرب که بین مردم از محبوبیت زیادی برخوردار هستند، تواسنت به سرعت نامی برای خود دست و پا کند. هزینه غذایی دونفره در اینجا ۶۷۰ درهم می‌شود.

آدرس: The H Hotel Dubai Floor 36, Office Tower One - Sheikh Zayed Rd - Dubai - United Arab Emirates

 

Armani/Ristorante

هیچ چیز مانند غذا خوردن در یک رستوران خیره کننده و ضیافت با برخی از خوشمزه‌ترین و اصیل‌ترین غذاهای ایتالیایی رضایتبخش نیست. آرمانی/ریستورانته فضایی زیبا و امروزی با دیواری بزرگ با نور پس‌زمینه دارد که میزهای صورتی مایل به قرمز با صندلی‌های دنج را ارائه می‌دهد. منوی آن اصیل ایتالیایی است و سرآشپزها از روش‌های سنتی پخت و پز و مواد اولیه با کیفیت استفاده کنند. شام دونفره در این رستوران ۹۰۰ درهم هزینه برای شما خواهد داشت.

 

۱۰ رستوران غذاهای ایرانی در دبی

آدرس: Burj Khalifa - Lobby Level, Armani Hotel Dubai - 1 Sheikh Mohammed bin Rashid Blvd - Downtown Dubai - Dubai - United Arab Emirates

۱۵ تیر ۱۴۰۱

نظرات کاربران