معرفی رستوران‌های مناسب کودکان در دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
معرفی رستوران‌های مناسب کودکان در دبی

آن‌هایی که بچه‌ی کوچک دارند، می‌دانند که رفتن به رستوران به همراه فرزندان خردسال، آنقدرها هم که فکر می‌کنید، ساده نیست. به همین دلیل وجود رستوران‌هایی که امکانات مناسب برای غذا خوردن بچه و منوی مخصوص کودکان و نوجوانان دارند، در این رابطه بسیار کارآمد خواهد بود. اما رستوران‌هایی که ما در پست امروز به مسافران تور دبی معرفی می‌کنیم، هم منوی مخصوص بچه‌ها را دارا هستند، هم امکانات مناسبی دارند و هم این که یک فضای کوچک برای بازی خردسالان نیز فراهم کرده‌اند.

البته نباید فراموش کرد که این 7 رستوران، بهترین‌ها در دبی هستند که چنین خدماتی خواهند داشت، پس بدون فوت وقت به سراغ معرفی آن‌ها می‌رویم.

 

Pots, Pans & Boards

این رستوران برای کسانی که همراه با کودکان خود به تور دبی رفته‌اند، یکی از بهترین انتخاب‌ها است. جایی با نمای زیبای ساحل که در هر وعده‌ی غذایی -مخصوصا صبحانه‌ها- غذاهای مخصوص کودکان را به شکلی بسیار زیبا سرو می‌کند. برای این که والدین راحت به خوردن غذایشان بپردازند، بچه‌ها می‌توانند در محیط بازی بسیار خوب این رستوران مشغول باشند. انواع بازی‌های پازلی، بازی‌های ساختنی و حتی یک آشپزخانه کوچک برای آن‌ها در نظر گرفته شده و یک پرستار بچه‌ی انگلیسی زبان نیز تمام وقت مراقب آن‌هاست. حتی در ساحل هم یک محیط بازی برای بچه‌ها ساخته شده که می‌توانید بعد از غذا آن‌ها را برای بازی در آن‌جا نیز ببرید.

 

۷ رستوران ویژه‌ در دبی مخصوص گیاهخوران

آدرس: Unit 5101, The Beach, JBR

 

Confetti

کافه Confetti اگر چه یک رستوران نیست، اما با توجه به منوی کاملی که دارد و همچنین محوطه بازی مخصوص بچه‌ها  و محیط خانوادگی فوق‌العاده‌اش، باید در لیست ما می‌آمد. این محل نوشیدنی‌های بسیار خوشمزه‌ای دارد و همچنین می‌توانید انواع کیک‌ها و کلوچه‌ها که بعضی‌هایشان مثل مینی وافل برای بچه‌ها در نظر گرفته‌ شده‌اند را برای آن‌ها سفارش دهید. در منوی غذاهای این محل نیز انواع غذاهای ایتالیایی و چندین ساندویچ قرار گرفته است. اینجا یکی از بهترین کافه‌های دبی برای خانواده‌ها است و همچنین بهترین منوی کودکان در رستوران‌ها و کافه‌های دبی را دارد.

آدرس: Lake Level, Cluster U, Al Seef 2, JLT

 

White and the Bear

White and the Bear یک مکان خاص و جذاب در دبی است که حتما باید همراه خانواده به آن‌جا مراجعه کنید. این رستوران یک محیط بسیار زیبای سفید رنگ دارد و غذاهای مختلف را به شمایلی عالی سرو می‌کند. مخصوصا غذاهای بچه‌ها که خردسالان را عاشق آن‌جا می‌کند. جالب این که منوی این رستوران مملو از غذاهای سالم بوده و سعی شده تا همه چیز به شکل طبیعی در غذاها و دسرها مورد استفاده قرار بگیرد. این مکان هم یک محیط بازی برای خردسالان دارد و هم محلی برای سرگرم بودند کودکان و نوجوانان.

 

۶ رستوران خوشمزه برای دورهمی خانوادگی در دبی!

آدرس: Al Athar Street, Jumeira 3

 

Wavehouse

Wavehouse در آتلانتیس و در جزیره‌ی نخل دبی واقع شده و به دلایل زیادی می‌تواند مورد توجه شما در سفر به دبی باشد. این جا برای کسانی که بچه‌هایشان خیلی خردسال نیستند، عالی‌ست. انواع بازی‌ها در اطراف آن‌ها واقع شده و شما می‌توانید بعضی از بازی‌ها همچون بولینگ را به همراهشان امتحان کنید. همچنین موقع غذا خوردن نیز نمای پارک آبی و بخش موج سواری در کنارتان خواهد بود و شب‌ها نیز نورپردازی نئون این محل، چشم شما را نوازش می‌دهد.

آدرس: Atlantis The Palm, Palm Jumeirah

 

Luigia

Luigia قبل از هر چیز به خاطر پیتزاهای فوق‌العاده و محیط خانوادگی‌اش معروف است، با این حال یکی از بخش‌های بسیار خوب آن، اتاق کودکان بوده که هم نمایش کارتون دارد و هم انواع بازی‌ها برایشان تهیه دیده شده و مربی مجربی نیز با آن‌ها به بازی مشغول می‌شود. منوی این رستوران نیز مناسب بچه‌ها بوده و شما می‌توانید پیتزاها یا پاستاهای مخصوص آن‌ها را سفارش دهید.

 

در این ۵ رستوران دبی خوش‌مزه‌ترین غذاهای دنیا را بخورید

آدرس: Rixos Premium, JBR

 

Reform Social & Grill

این رستوران یک مکان عالی با محیط بیرونی و رو به ساحل است که در آن می‌توانید انواع غذاها از کباب‌های مختلف تا ساندویچ‌ها متنوع را سفارش دهید. منوی این رستوران نیز مثل گزینه‌هایی که در قبل به شما معرفی کردیم، به شدت برای بچه‌ها مناسب بوده و محیط این جا نیز اگر چه کمی شلوغ است، اما محیط آن خانوادگی بوده و به راحتی می‌توانید یک شب لذت بخش را در آن‌جا تجربه کنید. تمام این محل با توجه به چمنی که دارد، می‌تواند محیط بازی بچه‌ها باشد، اما Reform Social & Grill مکان مخصوص به کوچک‌ترها را دارد که می‌توانند در آن به بازی با دیگر بچه‌ها بپردازند.

 

برترین رستوران‌های محله‌ی دیره دبی

آدرس: The Lakes

۱۰ شهریور ۱۳۹۹

نظرات کاربران