معرفی ۶ رستوران ارزان KLCC کوالالامپور

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
معرفی ۶ رستوران ارزان KLCC کوالالامپور

بر خلاف بسیاری از کلان‌شهرهای گردشگرپذیر در دنیا، کوالالامپور می‌تواند یک مقصد گران‌ قیمت برای سفر نباشد. هتل‌های ارزان خوب زیادی در این شهر هستند، فعالیت‌هایی که می‌توانید به رایگان در کوالالامپور انجام دهید و صد البته رستوران‌های ارزانی که در آن امکان سفارش غذاهای خوشمزه را دارید. KLCC یکی از محبوب‌ترین محل‌ها نزد گردشگران بوده و پیدا کردن رستوران‌های خوب و ارزان، یکی از چیزهایی است که می‌تواند هزینه‌های شما را تا حد زیادی کاهش دهد.

اگر قصد رفتن به تور کوالالامپور را دارید، با ما همراه باشید تا ۷ نمونه از بهترینِ این رستوران‌ها را به شما معرفی کنیم.

 

Dharma Realm Guan Yin Sagely Monastery

این رستوران درون معبد Yam Thong واقع شده و بخشی از اسم آن نیز به همین دلیل به این ترتیب خوانده می‌شود. یک جای ارزان و البته بسیار محبوب در بین مردم محلی که غذاهای خیلی خوشمزه‌ای ارائه می‌کند. این رستوران از ساعت ۱۱ صبح الی ۱۴:۳۰ و تنها برای نهار باز است و البته بهتر است قبل از ساعت ۱۳ به آن‌جا بروید، چون با توجه به محبوبیت بالای این مکان، پیدا کردن میز خالی بعد ازاین ساعت بسیار سخت است.

 

راهنمای خرید و تفریح در مرکز خرید Suria KLCC

آدرس: 161, Jalan Ampang, 50450, Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan

 

رستوران خیابانی Tapak

بخش زیادی از انتخاب‌های لیست ما تنها برای نهار غذا ارائه می‌کنند، اما Tapak یکی از بهترین رستوران‌های کوالالامپور برای خوردن یک شام خوشمزه و ارزان در این شهر است. این فضای ۴۰۰ متر مربعی با میزهای به هم چسبیده از ساعت ۱۸ شروع به فعالیت کرده و شما می‌توانید انواع غذاها را از میان کامیونت‌های غذایی که دور تا دور آن‌جا پارک می‌کنند یا از محیط اصلی رستوران تهیه کنید.

آدرس: Persiaran Hampshire, off, Jalan Ampang, Hampshire Park

 

فودکورت طبقه 5 در Citibank

برج Citibank یکی از بخش‌های مهم در KLCC به حساب می‌آید و شما می‌توانید در فود کورتی که در طبقه پنجم این برج واقع شده است، با قیمتی بسیار پایین در حد ۶ تا ۱۰ رینگیت، بین ساعت ۱۱ تا ۱۴، یک نهار عالی و کامل میل کنید. با توجه به محدودیت‌هایی که در این برج وجود دارد، برای ورود به این مکان باید پاسپورت خود را همراه داشته باشید، پس این نکته را فراموش نکنید. در مجموع ۲۰ بخش در این فود کورت وجود دارد و شما می‌توانید انواع غذاها از غذاهای محلی تا هندی، چینی، ژاپنی و حتی غذاهای کاملا گیاهی را برای خود سفارش دهید. این مکان از برج‌های پتروناس تنها ۱۰ دقیقه پیاده فاصله دارد و برای کسانی که در سفر به کوالالامپور، به دیدن این برج‌های زیبا می‌روند، جایی مناسب برای صرف نهار محسوب می‌شود.

 

بهترین رستوران‌های روف تاپ در کوالالامپور

آدرس: Smart Banking Area Menara Citibank, 165, Jalan Ampang

 

The LINC KL

این مرکز خرید محبوب در کوالالامپور نیز رستوران‌های بسیار خوبی دارد که در آن‌ها می‌توانید غذایی خوشمزه بخورید. اما بیشترین دلیل برای معرفی این مکان، Ben’s Independent Grocer است که یک فود کورت کوچک بوده که در آن غذاهای غربی و ویتنامی به فروش می‌رسد. در این محل شما می‌توانید با حدود ۸ تا ۲۲۰ رینگیت غذایی بسیار خوشمزه و با کیفیت میل کنید. جالب این که حتی در بعضی از روزهای سال، برنامه‌های ویژه در LINC برگزار می‌شود که در آن روزها قیمت غذا در این محل کم‌تر هم خواهد شد. از نکات مهم این است که این فودکورت برای نهار و شام فعال است.

آدرس: 360, Jalan Tun Razak, Taman U Thant

 

G-Tower

G-Tower یکی از بزرگترین و بهترین هتل‌های KLCC کوالالامپور است که در طبقه‌ی همکف خود یک فود کورت کوچک اما عالی دارد که تنها برای نهار غذا ارائه می‌کند. رستوران‌های این فود کورت غذاهای مالزیایی، چینی و تایلندی ارائه می‌کنند که صرف یک غذای کامل عالی برای یک نفر در این محل، حدود ۸ رینگیت قیمت خواهد داشت. Food Hive ورودی مخصوص به خود را در طبقه پایین هتل دارد، پس بهتر است برای این که آن را در این مکان بزرگ پیدا کنید، در همان ورودی مسیر رسیدن به آن‌جا را بپرسید.

آدرس: Kuala Lumpur City Center LG-07 & 08, Lower Ground Floor, GTower, 199, Jalan Tun Razak

 

مرکز خرید Intermark

دیگر مرکز خریدی که می‌توانید برای صرف غذا به آن‌جا رفته و یک غذایی عالی با قیمت مناسب میل کنید، Intermark است. شما در این محل می‌توانید هم به رستوران‌های مختلف رفته و با چیزی حدود ۱۰ رینگیت غذایی بسیار خوب در رستوران‌های غربی، کره‌ای، ژاپنی و مالزیایی میل کنید و اگر هم بیشتر اهل بوفه‌های بزرگ غذایی هستید، یک رستوران عالی در این مکان وجود دارد که بشقاب کامل غذایی در آن برای هر نفر تنها ۷ رینگیت خواهد بود.

 

خوشمزه‌ترین و ارزان‌ترین غذاهای کوالالامپور

آدرس: The Intermark mall, Kampung Datuk Keramat

۱۹ تیر ۱۴۰۰

نظرات کاربران