خوشمزه‌ترین و ارزان‌ترین غذاهای کوالالامپور را در این رستوران‌ها بخورید؟

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
خوشمزه‌ترین و ارزان‌ترین غذاهای کوالالامپور را در این رستوران‌ها بخورید؟

کوالامپور نیز همانند بانکوک یکی از بهترین نقاط واقع در جنوب شرقی آسیا است که تجارب منحصر به فرد شگفت‌انگیزی از غذا خوردن به شما ارائه می‌دهد. شما در سفر با تور مالزی به این شهر می‌توانید با غذاهای اصیل مالایی و همینطور غذاهای ترکیبی اقوام دیگر ساکن در شهر هم آشنا شوید. شما می‌توانید غذاهای ارزان فراوانی را در خیابان‌های این شهر پیدا کنید. برخی از خیابان‌های کوالالامپور به طور خاص به غذا اختصاص دارند. در اینجا ما شما را با برخی از خوراکی‌های ارزان آشنا می‌کنیم.

 

 

فود کورت Lot 10 Hutong

این فود کورت که در مرکز خرید لات ۱۰ هوتنگ قرار دارد یکی از ارزان‌ترین نقاط کوالالامپور برای خوردن غذا است. این فود کورت بزرگ پر از راهروهای باریک با غرفه‌های غذای متنوع است. غذافروشی‌های چینی برای ده‌های متوالیست که در این مرکز در حال فعالیت هستند. کافه‌ها، غذاهی خیابانی و غذاهای مالزیایی نیز در کنار عمده گزینه‌های چینی در دسترس شما هستند. شما می‌توانید در آرامش تمام یکی از میزها را اشغال کرده و از بین انواع نودل، سوپ، خوراک برنج و گوشت و گزینه‌های دیگر هر کدام را که خواستید انتخاب کنید. این فود کورت از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب فعال است و شما می‌توانید در آن صبحانه، ناهار، چای عصرانه و شام نوش جان کنید.

 

 غذاهای خوشمزه و حلالی که در سفر به کوالالامپور باید امتحان کنید 

 

 

Lot 10 Hutong

 

 

آدرس: Lot 10 Shopping Centre Jalan Bukit Bintang, Kuala Lumpur, Kuala Lumpur, 50250, Malaysia

 

 

Dharma Realm Guan Yin Monastery Canteen

با توجه به این که بارها در مقالات مختلف از اهمیت و جایگاه صومعه‌ها و معابد بودایی و احترامی که باید به آن‌ها داشته باشید گفتیم شاید خیلی برایتان عجیب باشد که بخواهید در صومعه‌ای بودایی غذاهای ارزان بخورید. به جای این افکار از خوردن غذا به شکلی ساده لذت ببرید و به عنوان تجربه‌ای متفاوت به آن نگاه کنید. این آشزخانه بزرگ و ارزان بهترین غذاهای گیاهی چینی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این غذاها بسیار ارزان اما با کیفیت هستند، بنابراین با رضایت تمام آن‌ها را انتخاب کرده و از خوردنشان لذت ببرید. مطمئن باشید این تجربه خاص را در هیچ جای دیگر شهر نمی‌توانید کسب کنید. البته این آشپزخانه تنها برای ناهار غذا سرو می‌کند.

 

 

Dharma Realm Guan Yin

 

 

آدرس:  161 Jalan Ampang, Kuala Lumpur, 55000, Malaysia

تلفن: +60321648055

 

 

فود کورت Food Republic

گاهی اوقات برخی از رستوران‌های لوکس و لامچری هم با قیمت‌های می‌توانند در رده غذاخوری‌های ارزان و بسیار محبوب قرار بگیرند. زیباترین مرکز خرید کوالالامپور، با خوشمزه‌ترین غذاهای محلی جاذبه‌های داخلی فراوانش را به چالش می‌کشاند. فود کورت غذای جمهوری با عرضه غذاهای خوشمزه مالزیایی مثل خوراک برنج و مرغ، yong tau fu از گرسنه‌های خسته پذیرایی می‌کند. به علاوه به عنوان مسافری از خاورمیانه، شما می‌توانید برخی از غذاهای مشهور منطقه خاورمیانه و برخی از غذاهای آسیایی دیگر را هم ب قیمتی بسیار مناسب انتخاب کنید و بخورید. به این ترتیب حتی غذاهای ژاپنی هم بخشی از موی این فود کورت را به خودش اختصاص داده است. شما می‌توانید بین ساعات ۱۰ صبح تا ۱۰ شب در این فورت کرد ناهار، چای عصرانه و شام میل کنید.

 

 بهترین فود کورت‌های کوالالامپور به انتخاب گردشگران

 

 

Food Republic

 

 

آدرس: Pavilion Jalan Bukit Bintang, Kuala Lumpur, 55100, Malaysia

 

 

قایق نودل

به جای تمام راه‌هایی که می‌تواند شما را به بانکوک برساند، شما می‌توانید ماجراجویی‌تان را با رفتن به این رستوران ادامه دهید و حس کنید به بانکوک سفر کرده‌اید وقتی هنوز در کوالالامپور هستید. تخصص اصلی این رستوران در غذاهای تایلندی بوده و برای این که طعم اصیل این غذاها را بتوانند عینا ایجاد کنند مواد اولیه مورد نیازشان را از بازارهای شناور تایلند تهیه می‌کنند. و شاید این دلیل اصلی آن باشد که چرا بعد از رسیدن غذا بر روی میز، نمی‌توانید خوردن آن را متوقف کنید. شما می‌توانید از نودل‌های پر گوشت خوشمزه و پرموادی بخورید که نظیرش را فقط در خود بانکوک می‌توان پیدا کرد. برای خوردن غذا در این رستوران می‌توانید از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب بروید.

 

  ۶ رستوران معروف کوالالامپور مخصوص گیاهخوراران

 

 

قایق نودل

 

 

آدرس: Berjaya Times Square Mall Jalan Imbi, Imbi, Kuala Lumpur, 55100, Malaysia

تلفن: +601124389655

 

 

رستوران Yap Hup Kee

یکی از برجسته‌ترین رستوران‌های کوالالامپور که در هاکا آمالگام بسیار شهرت دارد، از ده‌های پیش تا کنون راه زیادی را طی کرده تا حالا بین سه نسل مختلف از محبوبیت بالایی برخوردار شده است. شما می‌توانید از غذاهای سرخ شده، دامپلینگ‌های خوشمزه و رول‌های بهاری هر چیزی را که دوست داشتید در کنار ترشی سبزیجات، پنیرهای چیزی و مزه‌هایی از این دست، انتخاب کنید و بخورید. نودل برنج با سس تیره در این رستوران یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های خیابان جالا پودو شمرده می‌شود. معمولا جمعیت زیادی برای ناهار به این رستوران سرازیر می‌شوند بنابراین اگر قصد ناهار را در Yap Hup Kee باشید بهتر است زودتر برسید تا میزی برای خودتان پیدا کنید. این رستوران از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ شب باز است و برای مهمانانانش صبحانه، ناهار، عصرانه و چای سرو می‌کند.

 

 

رستوران Yap Hup Kee

 

 

آدرس: 45 Jalan Brunei Barat, Off Jalan Pudu, Kuala Lumpur, 55100, Malaysia

تلفن: +60134841314

۰۴ آبان ۱۳۹۷

نظرات کاربران