۷ کافه در کوالالامپور با غذاهای سالم

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
۷ کافه در کوالالامپور با غذاهای سالم

در تور کوالالامپور، شما آسمان‌خراش‌های بلند، مراکز خرید بزرگ و مکان‌های شلوغ زیادی را خواهید دید. یکی از دلایل سفر به کوالالامپور نیز چنین مکان‌هایی هستند، اما اگر در طول سفر خود می‌خواهید به یک کافه‌ی آرامش بخش و جذاب با غذاهای خوب و سالم بروید، پیشنهاد می‌کنیم به این ۷ پیشنهاد ما حتما فکر کنید.

 

Jam & Kaya Café

برای این که به جایی آرام و زیبا بروید و بتوانید دسرها و غذاهای خوشمزه میل کنید، Jam & Kaya Café یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود. این کافه ظاهر ساده‌ای دارد اما در بین جوانان محلی بسیار محبوب است. در منوی آن نیز جدا از چندین نوع غذا و دسر بسیار خوشمزه برای تمام وعده‌های غذیی یا میان وعده‌ها، نوشیدنی‌های عالی و سالم از میوه‌های فصل نیز همیشه در دسترس شما خواهد بود.

 

۷ کافه‌رستوران جذاب در کوالالامپور

آدرس: J Palms Sports Centre, 1, Lorong Sultan, Bandar Baru Petaling Jaya, 46200 Petaling Jaya, Selangor

 

Feeka Coffee Roasters

به ظاهر این کافه می‌خورد که جایی تنها برای صرف قهوه یا نوشیدنی‌های گرم باشد، اما شما می‌توانید غذاهای بسیار خوشمزه‌ای در این کافه میل کنید. البته فراموش نکنید که Feeka  یکی از بهترین جاهای شهر برای صرف قهوه در یک فضای آرامش بخش نیز به شمار می‌رود. اگر به دیدن موزه توهمات کوالالامپور (Museum of Illusions) رفتید، می‌توانید در فاصله‌ی تقریبا ۷ دقیقه‌ای پیاده به این محل بروید.

آدرس: 19, Jalan Mesui, Bukit Bintang

 

Yeast Bistronomy

فکر می‌کنید اگر غذاهای فرانسوی و مالزیایی را در یک منو بیاوریم یا حتی غذاهای ترکیبی داشته باشیم، میز سفارشات ما چگونه خواهد بود؟ این چیزی است که شما در Yeast Bistronomy خواهید داشت. یک کافه‌ی جذاب مملو از دسرها و شیرینی‌های بسیار خوشمزه و نوشیدنی‌های عالی و همچنین انواع غذاها از هر دو فرهنگ و غذاهای ترکیبی. البته Yeast Bistronomy به نسبت از دیگر انتخاب‌های ما جایی گران‌تر محسوب می‌شود.

 

بهترین رستوران‌های محلی و بین‌المللی کوالالامپور مالزی

آدرس: 24G, Jalan Telawi 2, Bangsar

 

Bukku Café

اگر به دنبال جایی کمی دورتر از مرکز شهر هستید، جایی زیبا و متفاوت و البته آرامش بخش، به شما کافه Bukku را پیشنهاد می‌کنیم که یک کافه با تم ژاپنی و در یک مکان زیبا با دکوری مینیمالیستی و بسیار چشم‌نواز است. این کافه دارای یک حیاط جذاب نیست هست که می‌توانید آن‌جا سفارشات خود را میل کنید. در منو چند مورد از غذاها و کیک‌های معروف ژاپنی را پیدا خواهید کرد و همچنین می‌توانید نوشیدنی‌های جذابی را در آن‌جا سفارش دهید.

آدرس: No.1, Jalan Singgahsana 4a/ku2, Klang

 

Frisky Goat

Frisky Goat یکی دیگر از رستوران‌ها ساده و مدرن شهر است که جان می‌دهد برای خوردن یک میان وعده اروپایی یا سفارش یک نوشیدنی گرم همراه با کیک یا هر دسر دیگر. محیط این کافه کاملا جوان پسند است و به شدت برای خوردن آبمیوه‌های خوشمزه در کنار یک کیک فرانسوی یا وافل بلژیکی به شما پیشنهاد می‌شود. Frisky Goat نیز از کافه های بسیار معروف در میان جوانان محلی در کوالالامپور است.

 

۶ رستوران معروف کوالالامپور مخصوص گیاهخوراران

آدرس: 72, Jalan Burhanuddin Helmi, Taman Tun Dr Ismail

 

Le Petit Dotty's

بر خلاف بعضی از گزینه‌های لیست ما که عموما دور از مراکز شلوغ هستند، Le Petit Dotty's درست در قلب شهر و در محله KLCC واقع شده و توانسته محیطی جذاب و البته آرام را برای مشتریانش به همراه داشته باشد. محیط خاصی با گیاهان مختلف و یک منوی متنوع برای Le Petit Dotty's در نظر گرفته شده که باعث می‌شود نسبت به دیگر کافه‌های این منطقه که عموما شلوغ و پر سر و صدا هستند، کاملا متفاوت باشد. اگر در یکی از بهترین هتل‌های محله KLCC کوالالامپور اقامت دارید، عصرها سری به این کافه زیبا بزنید.

آدرس: Platinum Park, Lot 1.03, Ground Floor, Menara TH, Persiaran KLCC

 

Kopenhagen Coffee

کافه کپنهاگن، همانطور که از اسمش پیداست یک کافه اسکاندیناویایی با تم مینیمالیستی است که در آن می‌توانید از میان وعده و نوشیدنی گرم و سرد تا چندین غذای مختلف که در منو می‌بینید، سفارش دهید. این مکان یکی از بهترین جاها برای خوردن غذاهای سالم گیاهی نیز محسوب می‌شود و با داشتن یک فضای بسیار عالی و آرامش بخش، یکی دیگر از گزینه‌های بسیار خوب با هزینه‌ی متوسط در لیست ما خواهد بود.

 

۵ خیابان در کوالالامپور برای چشیدن غذاهای خیابانی

آدرس: Shoplot 7-6 Vista kiara condo, 7, Jln Kiara 3, Mont Kiara

۰۶ بهمن ۱۳۹۹

نظرات کاربران