۶ رستوران‌ در حوالی پل صلح تفلیس

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
۶ رستوران‌ در حوالی پل صلح تفلیس

تور تفلیس پر از جاذبه‌های قدیمی و دیدنی فراوان و مناطق زیبای طبیعی است. اما در سال‌های اخیر و دوران بعد از استقلال تلاش فراوانی کرده تا چهره متفاوتی از خودش به دنیا نشان دهد. پل صلح تفلیس یکی از سازه‌های مدرنی است که از جنس فلز و شیشه بر روی رود کورا ساخته شده است. این مسیر پیاده‌روی زیبا محل قدم زدن مردم محلی و بازدیدکنندگان و همچنین جایی برای قرارهای عاشقانه است. مخصوصا با تاریک شدن هوا نورپردازی رنگارنگ آن حال و هوای زیبایی ایجاد می‌کند. در بازدید از این پل می‌توانید به بهترین رستوران‌ها اطراف آن بروید.

 

Coffeeshop Company

اینجا کافه‌ای جذاب و دنج است که فضای داخلی گرمی ارائه می‌دهد. غذاهای این کافه آنقدر متنوع و وسوسه‌انگیز است که دل‌تان می‌خواهد از همه آن‌ها امتحان کنید. منوی این کافه شامل غذاهای استرالیایی، اروپایی و کافه می‌شود. شما می‌توانید برای صبحانه، ناهار، شام، میان وعده‌های صبحگاهی و عصرگاهی، شام، شام دیر وقت و انواع نوشیدنی‌ها به این کافه بروید و از طیف گسترده خوراکی‌های آن نوش جان کنید.

 

معرفی ۱۰ رستوران بین المللی در باتومی

آدرس: Mosashvili st 11, Tbilisi 0162 Georgia

 

Orshimo

یکی از غذاخوری‌های جذاب اطراف پل صلح که می‌توانید پس از پیاده‌روی و گردش در پارک به آن بروید ارشیمو است که فضایی افسونگر و متفاوت ارائه می‌دهد. فضای داخلی اینجا دنج و چوبی بوده و با لوازمی به سبک وینتیج دکور شده است. پیانو چوبی، شمع‌های کوچک و پارچ و لیمون‌های قدیمی و دیگر لوازم دست دوم همگی بخش‌هایی از دکور این رستوران هستند. منوی ارشیمو شامل غذاهای گرجستانی و طیف گسترده‌ای از نوشیدنی‌ها می‌شود. شما در منوی این رستوران می‌توانید گزینه‌های گیاهی، وگان و بدون گلوتن هم پیدا کنید. شک نداریم در اینجا عکس‌های فوق‌العاده‌ای برای اینستاگرام‌تان جمع خواهید کرد.

آدرس: Erekle II st 7, Tbilisi 0105 Georgia

 

Cafe Restaurant Kala

کافه و رستوران کالا جایی معمولی اما بسیار محبوب بین مردم محلی و بومی شهر تفلیس است. این کافه با دو فضای سرپوشیده و سرباز بهترین غذاهای بین المللی، اروپایی، اروپای شرقی و منوی کافه را ارائه می‌دهد و جز بهترین رستوران‌های بین‌المللی تفلیس به شمار می‌رود. طعم و مزه غذاها اصیل و بسیار خوشمزه هستند. به طوری که حس می‌کنید به خانه دوستی رفتید و برایتان از غذاهای خانگی سرو شده است. اگرچه این رستوران بسیار معمولی به نظر می‌رسد اما به همان اندازه پر طرفدار و پر بازدید است. آن‌ها از صبح تا شب باز هستند و برای صبحانه، ناهار، میان وعده‌ها، شام و شام دیروقت از مهمانان خود پذیرایی می‌کنند. همچنین بین غذاهای منو شما می‌توانید غذاهای گیاهی و وگان هم پیدا کنید. بیرون در فضای آزاد بنشینید و از هوای خنک و بهاری لذت ببرید و از غذاهای خوشمزه نوش جان کنید.

 

بهترین رستوران‌ها در سیقناقی، گرجستان

آدرس: 8/10 King Erekle St, Tbilisi Georgia

 

Nikolozi

این رستوران کاملا سبک و سیاقی وینتیج دارد و با میز و صندلی‌های چوبی پر شده است. سالن پذیرایی رستوران بیشتر شبیه نشیمن خانه‌ مادربزرگ‌ها می‌ماند، پر از لوازم قدیمی و قفسه چوبی قدیمی که با ده‌ها کتاب دست دوم پر شده است. منوی آن‌ها مختص به غذاهای گرجستانی است برخی ز غذاهای گیاهی را هم شامل می‌شود. شما می‌توانید برای ناهار و شام به ین رستوران بروید و از غعذاهای گرجی خانگی نوش جان کنید.

آدرس: Anton Katalikosi St.,34, Tbilisi 0105 Georgia

 

Pastorali

اگر می‌خواهید شبی صمیمی و دوستانه را تجربه کنید پس به پاسترالی بروید و دور میز و صندلی‌های چوبی فضای بازش بنشینید. منوی این رستوران شامل غذاهای اروپای شرقی می‌شود و گزینه‌های محدودی هم برای گیاه خواران ارائه می‌دهد. شما می‌توانید برای صبحانه، ناهار، شام و میان وعده به این رستوران بروید و غذاهای اروپایی که قبلا هرگز نخورده‌اید را امتحان کنید.

 

رستوران‌های مقرون به صرفه در تفلیس

آدرس: 6 Erekle II street, Tbilisi Georgia

 

Luca Polare

در روزهای گرم پیش رو که آفتاب با شدت می‌تابد هیچ چیز به اندازه انواع بستنی و ژلاتو آدم را سر حال نمی‌آورد. اگر روی پل صلح پیاده‌روی کرده‌اید و بعد از قدم زنی در پارک حسابی تشنه و خسته شده‌اید توصیه می‌کنیم به یکی از بهترین بستنی فروشی‌های تفلیس یعنی لوکا پولار بروید که دارای دو بخش بستنی فروشی و کافه است. شما در اینجا می‌توانید طیف گسترده‌ای از بستنی‌ها را در ظرف‌های لیوانی بخرید و به پیاده روی‌تان ادامه دهید و یا در قسمت کافه بنشینید و از دسرهای خوشمزه نوش جان کنید. این کافه منویی جذاب برای صبحانه، ناهار و شام آخرشبی ارائه می‌دهد که شامل گزینه‌های ساده کافه‌ای و برخی غذاهای گیاه خواری می‌شود.

آدرس: Leselidze st 34 Old city, Tbilisi 0105 Georgia

۲۴ خرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران