بهترین هتل‌های اطراف پل صلح تفلیس

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
بهترین هتل‌های اطراف پل صلح تفلیس

پل صلح تفلیس یکی از جدیدترین جاذبه‌های شهر است که بر روی رود کورا ساخته شده است. این پل که در ۱۰ می ۲۰۱۰ به بهره برداری رسید توسط دو معمار گرجی و تایلندی و تیمی ۲۰۰ نفره ساخته شد. پل صلح سازه‌ای از شیشه و فلز به شکل صدف است که به طول ۱۵۶ متر بر روی رود کورا گسترده شده است. این پل زیبا که شب‌ها نورپردازی رنگی زیبایی را به نمایش می‌گذارد تبدیل به یکی از جاذبه‌های شهر شده که گردشگران تور گرجستان برای بازدید و پیاده‌روی از روی آن، به این بخش از شهر سر می‌زنند. در اینجا ما بهترین هتل‌های اطراف پل صلح تفلیس را معرفی می‌کنیم.

 

Old Tbilisi Apartments1

این اقامتگاه مستقل در فاصله ۲۵۰ متری از مرکز شهر واقع شده و دسترسی راحتی به ایستگاه مترو دارد. شما می‌توانید در این آپارتمان‌ها اقامتی راحت داشته باشید و حس کنید در خانه خودتان هستید. تمام اقامتگاه به اینترنت رایگان بی‌سیم دسترسی دارد و همچنین پارکینگ رایگان برای ساکنین در نظر گرفته شده است. واحدها همچون خانه‌ای کامل و خانوادگی دارای اتاق خواب با تخت و آشپزخانه‌ای مجهز به یخچال و اجاق گاز هستند. همچنین در این آپارتمان حوله و ملافه تخت ارائه می‌شود. از امکانات آپارتمان‌های قدیمی تفلیس می‌توان به کباب‌پز هم اشاره کرد. از آنجایی که این آپارتمان در فاصله چند دقیقه پیاده‌روی از مرکز شهر قرار دارد شما به طیف گسترده‌ای از رستوران‌ها، کافه‌ها و یک مرکز خرید در همان نزدیکی دسترسی خواهید داشت.

 

گردش یک روزه از تفلیس به گوری و اوپلیستیخه

آدرس: leonidze street, tbilisi, georgia, 0105 Tbilisi City, Georgia

 

Brooch of the old Tbilisi, Boutique Hotel "BROOCH"

این هتل که در شهر قدیمی واقع شده و در فاصله ۱.۴ کیلومتری از میدان آزادی و پل صلح واقع شده است. اتاق‌های این هتل همگی مدرن و زیبا و جذاب هستند و امکاناتی مثل سیستم تهویه هوا و تلوزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای دارند. این اتاق‌ها نه تنها به کمد و تخت‌های راحت مجهز هستند بلکه حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی هم در دسترس قرار می‌دهند. این هتلی ۴ ستاره با دربان و پذیرش ۲۴ ساعته است و هر  روز صبح صبحانه قاره‌ای در بوفه غذاخوری‌اش سرو می‌کند. یکی از نکات جذاب برای خانواده‌های دارای حیوان خانگی این است که امکان ورود اعضای پشمالو به هتل مجاز است.

آدرس: Iakob Tsurtaveli Street 6, 0105 Tbilisi City, Georgia

 

IOTA Hotel Tbilisi

این هتل یکی دیگر از اقامتگاه‌های نزدیک به پل صلح است که می‌توانید با اقامت در آن به راحتی از نقاط اصلی همچون مرکز شهر، شهر قدیمی و پارک و فضای سبز دسترسی داشته باشید. این هتلی ۵ ستاره و سرسبز است که رستوران و باغی دل‌انگیز ارائه می‌دهد. همه اتاق‌ها مجهز به تلویزیون صفحه تخت، گاوصندوق، مینی بار و حمام اختصاصی با حوله، روپوش و دمپایی هستند. همچنین در بعضی از اتاق‌ها تراس یا بالکن تعبیه شده است. در اینجا اینترنت رایگان بی‌سیم، پارکینگ رایگان و اتاق‌های خانوادگی در دسترس وجود دارند. شما می‌توانید در رستوران بسیار جذاب و روح‌نواز هتل غذاهای بسیار خوشمزه‌ای نوش جان کنید و برای آخر شب در بار آن وقت بگذرانید.

 

۵ اپلیکیشن کاربردی در سفر به تفلیس

آدرس: 10 Lermontov Street, 0105 Tbilisi City, Georgia

 

Boutique Hotel Villa Mtiebi

این هتل ۴ ستاره زیبا و باصفا در فاصله ۵ دقیقه پیاده‌روی تا مرکز شهر و خیابان روستاولی قرار گرفته و با یک پیاده‌روی کوتاه به پل صلح می‌رسد. اتاق‌های زیبا و مطبوع دارای فضای داخلی گرم رنگ و دکوراسیون ایتالیایی هستند و همگی آن‌ها به تلویزیون صفحه تخت، گاوصندوق، مینی بار و حمام اختصاصی با لوزم بهداشتی ضروری تجهیز شده‌اند. فضای مشترک هتل همگی با گل و گیاهان سبز و زیبایی تزئین شده با باعث می‌شود روحیه با نشاطی در میهمانان به وجود بیاید. با این که در ناهارخوری هتل صبحانه سرو می‌شود اما شما می‌توانید در فاصله ۵ دقیقه‌ای از این هتل طیف گسترده‌ای از رستوران‌ها را با منوهای مفصل و مختلفی پیدا کنید. با کمی شارژ اضافه می‌توانید از خدماتی مثل لباسشویی، اتوبخار و خشکشویی استفاده کنید و به تورهای فرهنگی و پیاده‌روی در شهر ملحق شوید.

آدرس: Chakhrukhadze Street 10, 0105 Tbilisi City, Georgia

 

Amante Narikala by Tbilisi Luxury Boutique Hotels

این هتل جذاب در فاصله بسیار کوتاهی از مرکز شهر و نقاط دیدنی آن واقع شده و اتاق‌هایی ضدآلرژی، رستوران و بار، وای‌فای رایگان و باغی زیبا در دسترس قرار داده است. همه اتاق‌ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، کتری، دوش، سشوار و میز هستند و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان ارائه می‌دهند. شما می‌توانید با پرداخت هزینه اضافی از لباسشویی و اتوبخار هم استفاده کنید.

 

باغ گیاه شناسی ملی گرجستان در تفلیس

آدرس:1 Gomi Street, 500 metres uphill from Sulfur Baths, 0105 Tbilisi City, Georgia

۱۷ خرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران