معرفی بهترین بوتیک‌ هتل‌های تفلیس

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
معرفی بهترین بوتیک‌ هتل‌های تفلیس

از نظر هتل‌های لوکس، تفلیس انتخاب‌های بسیار زیادی پیش پای شما می‌گذارد. اما بوتیک هتل‌ها برای سلیقه‌های خاص مسافران تور تفلیس یک انتخاب ویژه‌ هستند. اما از میان این همه بوتیک هتل مختلف در تفلیس، کدام را باید انتخاب کنید؟ این سوالی است که در پست امروز به دنبال جوابش هستیم.

 

IOTA Hotel Tbilisi

این هتل در ۳۰۰ متری میدان آزادی تفلیس واقع شده است و از نظر ساختار، هتلی خاص، زیبا، لوکس و فوق‌العاده عالی به حساب می‌آید. این هتل در کنار انواع امکانات از جمله گاوصندوق، تلویزیون بزرگ و خیلی چیزهای دیگر، اینترنت رایگان را نیز برای کاربرانش به همراه دارد.

 

معرفی ۶ رستوران حلال در تفلیس

طراحی ظاهری این هتل در عین مینیمالیستی بودن، شیک و لوکس است و تا جای ممکن سعی شده اتاق‌ها مملو از نور طبیعی باشند. هتل دارای رستوران اختصاصی و همچنین بخش‌هایی برای نشستن و استراحت است و در تمامی بخش‌های آن گل‌ها و گیاهان زیبا به چشم می‌خورند.

 

No12 Boutique Hotel

در نوشته‌ی امروز، ما به دنبال هتل‌های بزرگ نیستیم، بلکه دنبال بوتیک‌ هتل‌هایی خاص هستیم که هم نمرات بالایی دارند و هم ویژگی‌هایی متفاوت که ما را جذب خود کند. یکی از این هتل‌ها No12 Boutique Hotel که این مکان نیز فاصله‌ی چندانی تا میدان آزادی ندارد. از بیرون فضای کلاسیک و جذاب No12 Boutique Hotel شما را به خود جذب می‌کند، با این حال وقتی پا به اتاق‌هایش می‌گذارید، با جایی شیک و زیبا مواجه خواهید شد.

 

۶ تفریح خاطره‌انگیز در غروب زیبای تفلیس

از نظر امکانات نیز همه چیز در این هتل زیبا و خاص مهیا است. همچنین شما این امکان را دارید تا در حیاط دلنشینش نشسته و چای سفارش دهید یا در رستوران اختصاصی غذاهای محلی گرجی را میل کنید.

 

Citrus Hotel in Tbilisi

این بوتیک هتل همچون دیگر انتخاب‌های ما تا این جا، خیلی گران‌قیمت نیست، اما جایی دنج و زیبا در ۷۰۰ متری میدان روستاولی است که اینترنت رایگان و امکانات بسیار خوبی را در اختیار مسافرانش می‌گذارد.

 

بهترین هتل‌های ارزان برای اقامت در تفلیس

نکته جذاب این هتل طراحی زیبای محیط داخلی و همچنین اتاق‌هایش است. همچنین بوتیک هتل Citrus یک رستوران، مرکز نوشیدنی و کافه‌ی اختصاصی دارد که می‌توانید در هنگام غذا خوردن یا نوشیدن قهوه، محیط خیابان را مشاهده کرده و از فضای زیبای این بخش از تفلیس، لذت ببرید.

 

Mercure Tbilisi Old Town

همانطور که از اسم این هتل پیداست، در محله‌ی قدیمی شهر واقع شده است و فضایی شاد و دلپذیر در داخلش دارد. از بیرون Mercure  ساده به نظر می‌آید، اما در داخل رنگارنگ و زیباست و تا جای ممکن از گل و گیاه در آن استفاده شده.

 

پل صلح تفلیس و ۱۰ جاذبه گردشگری برتر اطراف آن

یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های این هتل در کنار دکور زیبا و امکانات خوبی که اتاق‌ها دارند، رستوران روی سقف آن است که نه تنها برای خوردن غذا، بلکه برای دور هم نشستن، سفارش انواع نوشیدنی سرد و تماشای منظره‌ای زیبا از تفلیس، فوق‌العاده است.

 

Vinotel Boutique Hotel

این هتل با باغی که در اطرافش دارد و نمای زیبای شیشه‌ای، در یک ساختمان قدیمی متعلق به قرن ۱۹ ساخته شده است. همه چیز در این محل حال و هوای آنتیک و لوکس دارد و اقامت در آن‌جا یک حس خوب و مجلل را در شما زنده می‌کند.

 

موزه ملی گرجستان گنجینه‌ای گرانبها برای مسافران تور تفلیس

البته نگذارید این فضای آنتیک شما را گول بزند، از نظر امکانات همه چیز در این Vinotel  مهیا است. از اینترنت رایگان گرفته تا گاو صندوق، تلوزیون کابلی و هر چیزی که در یک هتل لوکس می‌بینید. از میدان آزادی تا این هتل حدودا ۱۵ دقیقه پیاده راه است و تا متروی آولاباری نیز باید حدودا ۷ دقیقه پیاده روی کنید.

 

Coral Boutique Hotel

Coral Boutique Hotel از بیرون بسیار زیباست، مخصوصا اگر شب به دیدنش بروید که با نورپردازی زیباتر هم شده است. این مکان نیز از نظر امکانات کامل است و از اینترنت رایگان تا تلویزیون ماهواره‌ای و همه‌ی امکانات رفاهی را برای مسافرانش تدارک دیده.

 

تجربه خریدی لذت‌بخش در مرکز خرید ایست پوینت تفلیس

فضای کلی آن نیز آرامش بخش بوده و اتاق‌ها از طراحی زیبایی برخوردارند. تقریبا تمامی اتاق‌ها دارای تراس بوده و شما می‌توانید زمانی را روی این تراس صرف کرده و به تماشای تفلیس بپردازید. متاسفانه از نظر محل قرار گیری Coral  کمی دور است و تا نقاط دیدنی فاصله دارد، با این حال قیمت معقولش نسبت به امکاناتی که به شما ارائه می‌دهد، از هر نظر می‌ارزد.

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ (به‌روز رسانی شده در: 23 تیر 1400)

نظرات کاربران