خریدی جذاب در مرکز خرید Boxpark، دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
خریدی جذاب در مرکز خرید Boxpark، دبی

در دنیایی که دبی در گوشه‌ای خلیج فارس درست کرده، شما با مجموعه‌ای از مراکز خرید بزرگ مواجه هستید که بسیاری از آن‌ها اگر چه در ظاهر بسیار متفاوت به نظر می‌آیند اما در باطن همه یک شکل هستند. Boxpark اما سعی داشته تا این چرخه‌ی تکرار را از بین برده و یکی از متفاوت‌ترین مراکز خرید در دبی باشد. شاید Boxpark از بعضی جهات نتوانسته باشد آنقدرها که باید متفاوت عمل کند، اما با این حال هنوز یکی از خاص‌ترین و البته جوان‌پسندترین مراکز خرید در این شهر به شمار می‌رود که پیشنهاد می‌کنیم حتما در تور دبی، سری به آن‌جا بزنید.

 

معرفی کوتاهی از Boxpark

Boxpark در واقع یک برند بریتانیایی است که چند سال قبل کار خود را با ساخت این مرکز خرید خاص آغاز کرد. این مرکز خرید شماری از برندهای مطرح را در کنار برندهای محلی قرار داده و اجناس متفاوتی را رو کرده که بسیاری از آن‌ها را در مراکز خرید دیگر نمی‌بینید. عمده تمرکز این مرکز خرید بر روی جوانان بوده و البته با طراحی داخلی زیبا و ایجاد امکاناتی مناسب برای این قشر، توانسته آن‌ها را به سمت خود جلب کند.

این مرکز خرید از چندین و چند کانتینر به وجود آماده و همین طراحی خاص اولین چیزی خواهد بود که چشم شما را به خود معطوف خواهد کرد. Boxpark در مجموع۴۴ فروشگاه داشته و در کنار آن‌ها رستوران، کافه و چند بخش تفریحی دارد. همچنین برنامه‌های فرهنگی و هنری متعددی در طول سال در این مکان برپا می‌شود که شرکت در آن‌ها نیز لذت بخش خواهد بود. مثل جشنواری نقاشی‌های خیابانی که چندی پیش در Boxpark برپا شد و گردشگران زیادی برای دیدن آن به این مرکز خرید رفتند.

 

مرکز خرید امارات، جذابیت خرید و تفریح در دبی

خرید در Boxpark

همانطور که گفتیم فروشگاه‌های خیلی زیادی در Boxpark نبوده و در مجموع تنها ۴۴ فروشگاه در آن‌جا به فروش می‌پردازند. در میان این فروشگاه‌ها برندهای مطرحی همچون آدیداس به چشم می‌خورند و در کنار آن‌ها هم می‌توانید به سراغ برندهای خاص عربی همچون Urbanist بروید. حتی برندهای شرقی همچون برند ژاپنی QKO نیز در Boxpark وجود دارند که همه در کنار هم یک مجموعه متفاوت و عالی را می‌سازند.

از دیگر نکات خیلی خوب در مورد Boxpark این است که در این جا تنها با مجموعه‌ای از فروشگاه‌های لباس مواجه نیستید و در همین تعداد کم نیز تنوع به خوبی حفظ شده است. به این ترتیب که در کنار فروشگاه‌های لباس، شما می‌توانید به خرید لوازم خانه، لوازم الکترونیک، کتاب، لوازم شخصی و ... بپردازد.

Boxpark مرکز خریدی با رستوران‌ها و کافه‌های عالی

Boxpark یک پاتوق جوانانه نیز محسوب می‌شود. به همین دلیل است که چندین رستوران و کافه‌ی عالی نیز در ان تعبیه شده که طرفداران زیادی دارند. البت اغلب رستوران‌ها و کافه‌های Boxpark‌ در بخش فضای سبز این مرکز خرید واقع شده‌اند که دور تا دور آن بوده و تعداد آن‌ها نیز نزدیک به ۳۰ عدد است.

Logma احتمالا پرطرفدارترین رستوران در Boxpark است. یک رستوران عربی با غذاهای محلی که با قیمت‌های مناسب غذاهایی بسیار خوشمزه سرو می‌کند. Studio Masr هم یک رستوران عربی دیگر در Boxpark است که بیشتر غذاهای مصری، لبنانی و اردنی را سرو می‌کند. غذاهای کلاسیک این رستوران بعضا با دستورهای غذایی کاملا قدیمی پخته شده و به شکلی زیبا سرو می‌شوند.

 

راهنمای خرید تجهیزات الکترونیک در دبی

البته در یک مکان جون پسند، هیچ وقت جای فست فودها و برگرها خالی نیست. پیشنهاد می‌کنیم در سفر به دبی، اگر به Boxpark رفتید، حتما برای خوردن یک برگر خوشمزه سری به Big Smoke Burger بزنید که همیشه از مواد آماده استفاده می‌کند و هیچ گاه چیزی را از فریزر برای پخت بیرون نمی‌آورد. Bianca Mozzarella و The Jag Restaurant نیز از دیگر رستوران‌های جذاب در این مکان به شمار می‌روند.

اگر هم به دنبال یک کافه‌ی خوب می‌گردید، سری به Ahwak و Gossip Desserts بزنید که انتخاب‌های خیلی خوبی به شمار می‌روند و حتما هم منوی نوشیدنی‌ها و هم منوی دسرهایشان در کنار فضای فوق‌العاده‌ای که ارائه خواهند کرد، شما را راضی خواهد نمود.

 

بهترین مکان‌های خرید سوغات در دبی

سینما Roxy

Roxy یک شرکت پخش فیلم بسیار معروف امارات و یکی از مشهورترین سینماهای دبی است که مجموعه‌ی سینمایی فوق‌العاده جذاب در Boxpark را نیز ساخته است. سالن‌های مجموعه سینمایی Boxpark‌ شامل سالن‌های کلاسیک تا سالن‌های لاکچری و خاص می‌شود که در آن‌ها می‌توانید غذا و نوشیدنی سفارش داده، بر روی صندلی‌های بسیار راحت نشسته و البته از بهترین کیفیت صدا و تصویر لذت ببرید.

۰۸ خرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران