درمان‌های حرفه‌ای در بهترین اسپاهای بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
درمان‌های حرفه‌ای در بهترین اسپاهای بانکوک

وقتی اسم تایلند و مخصوصا بانکوک به میان می‌آید ناخودآگاه ذهن‌ها به سمت ماساژهای حرفه‌ای و درمانگر می‌رود. بی‌راه هم نیست که اسم بانکوک را مترادف با ماساژ بدانیم. بی‌شک این ماساژها خصیصه اصلی بانکوک هستند و نقاط درمانی و ماساژ فراوانی در این شهر یافت می‌شود. از سالن‌های ماساژ آنچنانی تا مغازه‌های محلی و کوچک تنوع و انتخاب در این شهر بسیار است. شما می‌توانید در تور بانکوک به یکی از این نقاط بروید و یا در ادامه مقاله با بهترین اسپاهای بانکوک آشنا شوید.

 

Myth Massage

این اسپا و ماساژ برجسته و فوق‌العاده با نرخی واقعا مناسب، امکانات مدرن امروزی را با دکوراسیون سنتی تایلندی تلفیق کرده و جایی عالی و همه چیز تمام را ارائه داده است. شما در این اسپا در حالی که راحتی کامل دارید می‌توانید تجربه ای سنتی و معتبر از تایلند کسب نمایید. همچنین آن‌ها پیرو روش‌های سنتی تایلندی صدها ساله هستند که از همان نزدیکی و از معبد وات فو آمده است. در اینجا چندین نوع ماساژ وجود دارد که برای درمان دردهای مختلف استفاده می‌شوند. از ماساژ عمیق بافت‌ها تا ماساژ کف پا، سر و آروماتراپی، و ترکیب چندین مورد در یک جلسه امکان پذیر است. به علاوه می‌توانید بعد از این که به آرامش رسیدید و احساس سبکی کردید بخواهید تا فالگیر حرفه‌ای‌شان فال شما را بگیرد. فارغ از اینکه تا چه اندازه اعتقاد دارید این تجربه‌ای جالب و سرگرم کننده در تور تایلند است.

 

معرفی اماکن پر زرق و برق بانکوک

آدرس: 28/3 Soi Ruam Ruedi, Khwaeng Lumphini, Khet Pathum Wan Bangkok, 10330, Thailand

 

Siam Kempinski Spa

در داخل هتل مجلل سیام کامپینسکی در یکی از بهترین منطقه‌های خرید شهر، اسپای مشهوری قرار دارد که دردها و امراض را بهبود می‌بخشد. در اینجا آب گرم ۴ فصل در دسترس است وهر درمان و ماساژی که درخواست کنید با توجه به شرایط بدنی شما ارائه داده می‌شود. با توجه به این که تمرکز این اسپا بر درمان‌های طبیعی و عناطر طبیعت است، با وجود انواع گیاهان و گل‌ها در ماساژهای مختلف مثل صورت، اسکراب بدن و سایر روش‌های درمانی به شما امکان فرار از شهری بزرگ و پرهمهمه به دامان طبیعت را می‌دهد. به علاوه شما می‌توانید درخواست درمان‌های خصوصی و حمام آبگرم شخصی هم کنید. با اقامت در هتل سیام کامپینسکی جدا از اسپای بی‌نظیر آن به سالن بدن سازی و استخر شنا هم دسترسی خواهید داشت.

آدرس: 991/ 9 Rama 1 Road, 10330, Bangkok, Thailand

 

The Oriental Spa

همان‌طور که از نام این اسپا پیداست، در هتل لوکس ماندارین شرقی بانکوک واقع شده که خدماتی عالی و بین‌المللی را با قیمتی متناسب با خدماتش (گران) ارائه می‌دهد و از مراکز ماساژ فوق‌العاده در بانکوک می‌باشد. درمانگرانی که در این اسپا فعالیت می‌کنند سال‌ها تجربه کاری دارند و بهترین درمان‌های باستانی و مدرن سراسر دنیا را آموخته و با تلفیقی بی‌نظیر به کار می‌گیرند. شما می‌توانید این درمان‌ها را انفرادی درخواست کنید و یا با بهترین دوست، خانواده نزدیک و یا همسرتان از آن بهره ببرید. فراتر از تجربه ماساژ، شما در اینجا می‌توانید از خدمات جانبی دیگری مثل پدیکور، درمان‌های مناسب صورت، روش‌های تمیز کردن و سم زدایی، اپیلاسیون، لایه برداری پوست و تجربیات دیگری شامل یوگا ، درمان‌های مراکشی را هم درخواست دهید و استفاده کنید.

 

بهترین غذاکده‌های خیابانی بانکوک

آدرس: 48 Oriental Ave , Khwaeng Bang Rak, Khet Bang Rak Bangkok, 10500, Thailand

 

Yunomori Onsen and Spa

این اولین اسپای به سبک ژاپنی در بانکوک است که دو شعبه فعال در تایلند دارد یکی در پاتایا و دیگری در بانکوک. در این اسپا فنون ژاپنی و دانش تایلندی با هم ترکیب شده و شیوه‌ای به شدت استثنایی به وجود آمده است. سعی کنید صبح خیلی زود خودتان را برای درمان‌های معجزه‌گر برسانید و قبل از شلوغی شهر بدن‌تان را ریلکس کنید.

آدرس: 120/5 Sukhumvit 26 Alley, Khwaeng Khlong Tan, Khet Khlong Toei Bangkok, 10110, Thailand

 

Luxsa Spa

لوکسا اسپا، اسپایی آرام و مرکز تناسب اندام در طبقه ۱۰ هتل هانسار بانکوک است که نزدیک پارک لومفینی واقع شده است. درمان‌های این اسپا آنقدر شگفت انگیز و موثر است که وقتی از آن خارج می‌شوید احساس می‌کنید جواهری با ارزش و گرانقیمت هستید. معنی اسم این اسپا در زبان سانسکریت "بهبود سلامتی از طریق آب" است و به شما کمک می‌شود قبل از فرو رفتن در آب استخر و درست حین کار درمانگران به احساس آرامش برسید. هدف آن‌ها ایجاد تعادل در عناصر خاک، آب، آتش و هوا (هنر شفابخشی تایلندی) است.

 

۸ مکان در بانکوک که نباید به آن‌ها بروید

آدرس: 3/250 Soi Mahadlekluang 2 Rajdamri Road, Khwaeng Lumphini, Khet Pathum Wan Bangkok, 10330, Thailand

۲۰ خرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران