معرفی هتل الماس نوین مشهد

جاذبه‌های گردشگری مشهد
معرفی هتل الماس نوین مشهد

مشهد مقدس محبوب‌ترین مقصد گردشگری ایران بوده که سالانه صدها هزار نفر از ایران و نقاط مختلف جهان برای زیارت با تور مشهد به آن‌جا سفر می‌کنند. با توجه به این حجم از گردشگر، هتل‌های متنوعی نیز در آن‌جا ساخته شده تا شما بتوانید بهترین انتخاب را بر طبق سلیقه خود داشته باشید. در میان هتل‌های ۴ ستاره مشهد، ما امروز قصد داریم هتل الماس نوین را به شما معرفی کنیم که از جمله هتل‌های نوساز شهر محسوب شده و امکانات بسیار خوبی دارد. پس همراه ما باشید تا به جزییات این هتل نگاهی بیاندازیم.

 

کوتاه درباره هتل الماس نوین مشهد

هتل ۴ ستاره الماس نوین مشهد، در سال ۱۳۹۶ به بهره برداری رسید و به همین دلیل، از جمله هتل‌های نوساز در این شهر به حساب می‌آید که ۱۶ طبقه داشته و امکانات خیلی خوبی برایش در نظر گرفته شده است. این هتل در خیابان امام رضا (ع) قرار گرفته که منتهی می‌شود به حرم و مهمانان آن‌جا به راحتی می‌توانند به این مکان مقدس رفته و به عبادت بپردازند و همچنین دسترسی راحتی به بازار رضا مشهد، منطقه ۱۷ شهریور و همچنین ایستگاه مترو داشته باشند.

ساختمان ۱۶ طبقه هتل الماس نوین مشهد در مجموع ۱۲۳ اتاق و سوییت دارد که امکانات رفاهی خوبی برای آن‌ها در نظر گرفته شده که شامل صندوق امانات داخل اتاق، تلویزیون بزرگ با شبکه‌های اینترنتی IPTV، اینترنت رایگان، مبلمان، کولر و تهویه هوای مطبوع، مینی‌بار و ... را شامل می‌شود. یک سری امکانات عمومی نیز برای هتل در نظر گرفته شده که می‌توانید از آن‌ها نیز بهره ببرید. امکاناتی همچون لباسشویی، روم سرویس ۲۴ ساعته، اتاق چمدان، رستوران، کافی‌شاپ و ... .

 

معرفی مجموعه پارک ساحلی آفتاب مشهد

اتاق‌ها و سوییت‌ها

اتاق‌های این هتل در مجموع به ۵ دسته تقسیم می‌شوند. ارزان‌ترین آن‌ها اتاق سینگل است که فضای ۱۹ متر مربعی داشته و جایی دنج برای زوج‌ها محسوب می‌شود. اتاق‌های ۲۵ متری نیز در این هتل در نظر گرفته شده که به صورت تک تخت کینگ دو تخته ارائه خواهد شد. اگر هم از دو نفر بیشتر هستید، می‌تواند سراغ اتاق‌های ۳ و ۴ نفره بروید که به ترتیب مساحتی به اندازه ۳۳ و ۳۵ متر مربع دارند. در نهایت اتاق کانکت که در واقع دو اتاق مجزا به حساب می‌آید نیز آخرین گزینه‌ی شماست.

در زمینه سوییت کمی اوضاع فرق می‌کند و سوییت‌ها خیلی با هم متفاوت هستند. سوییت گاردن ۴ نفره ۳۵ متر مساحت داشته و ظاهری بسیار شکیل دارد و در عین حال یک حیاط اختصاصی ۳۰ متری نیز جلوی خود دارد که باغچه، آفتابگیر و امکانات مناسب برای نشستن در آن تعبیه شده است. سوییت امپریال دو نفره اقامتگاهی VIP محسوب می‌شود که ۴۵ متر مربع مساحت داشته، چشم انداز حرم مطهر را در پیش رو دارد و امکانات لوکسی همچون وان و جکوزی در آن تعبیه شده است. سوییت رویال نیز تقریبا به همین منوال بوده اما ۴۰ متر مربع است، ۴ نفر گنجایش داشته و البته مشرف به حرم نیست.

یک نکته هم ضروری است که اینترنت رایگان در این هتل محدودیت حجمی داشته و شما نمی‌توانید بیش از آن حجم را استفاده کنید.

 

آشنایی با مشهورترین آرامگاه‌های مشهد

دیگر بخش‌های هتل الماس مشهد

مجموعه آبی: این مجموعه شامل بخش‌هایی همچون سونای خشک، سونای بخار، جکوزی، حمام ترکی و البته یک استخر سرپوشیده است و در آن خدمات اسپا و ماساژ نیز ارائه می‌شود. مجموعه‌ی آبی هتل الماس مشهد شیک و تمیز است و البته برای مهمانان رایگان نبوده و برای استفاه از آن باید هزینه کنید.

رستوران و کافی‌شاپ: رستوران سنتی بام سبز با گل‌ها و گیاهان متنوع تزین شده و غذای آن در ظرف‌های شیک دست ساز سرو می‌شود. دیگر رستوران این مجموعه، رستوران الماس است که رستوران اصلی هتل به حساب آمده و در کنار صبحانه سلف سرویس، می‌توانید برای نهار و شام انواع غذاهای ایرانی و خارجی را سفارش دهید. یک کافی‌شاپ در لابی و یک کافی‌شاپ نیز در اسپا واقع شده تا برای سفارش نوشیدنی و دسر نیز به آن‌ها مراجعه نمایید.

 

۶ مکان برای خوردن صبحانه عالی در مشهد

این هتل دارای پارکینگ رایگان، سالن اجتماعات و البته غرفه‌ای برای تهیه تورهای گردشگری و اجاره‌ی ماشین نیز هست که می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده نمایید.

نکات پایانی درباره هتل الماس مشهد

  • استفاده از استخر و گردش‌های شهری در این هتل رایگان نیست
  • ظرفیت پارکینگ محدود است و ممکن است در زمان حضور شما جای خالی نداشته باشد
  • مجموعه دارای آلاچیق بوده که می‌توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید
  • یک کافی‌نت برای هتل الماس در نظر گرفته شده
  • ویلچر و امکانات مناسب برای افراد دارای معلولیت‌ در هتل وجود دارد
  • طبق نظرات کاربران شبکه‌های اجتماعی، کیفیت غذای رستوران‌ها در حد یک هتل ۴ ستاره نیست

 

۰۶ خرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران