معرفی لوکس‌ترین هتل‌های مشهد

جاذبه‌های گردشگری مشهد
معرفی لوکس‌ترین هتل‌های مشهد

شهر مقدس مشهد همیشه به دلیل وجود حرم نورانی امام رضا (ع) یکی از پرطرفدارترین مقصدهای گردشگری داخلی می‌باشد. اگر قصد سفر با تور مشهد را در سر داشته و دوست دارید در یکی از لوکس‌ترین هتل‌های مشهد را رزرو کنید در این مقاله همراه ما باشید. چرا که این بار تصمیم قصد داریم با معرفی شیک‌ترین هتل‌ها شما را در داشتن یک سفر لوکس راهنمایی کنیم.

  

هتل ۵ ستاره درویشی مشهد

اولین نامی که در بین لوکس‌ترین هتل‌های مشهد به ذهن می‌رسد هتل درویشی می‌باشد. رزرو این هتل پنج ستاره اولین قدم برای داشتن یک سفر لاکچری در شهر مشهد می‌باشد. هتل درویشی مشهد تاسیس سال ۱۳۹۰ بوده و با بنای لوکس و خدمات رفاهی کاملی که دارد موفق شده تا رضایت تمامی مسافرانی که تجربه اقامت در آن داشته‌اند را به خود جلب کند. در کنار تمامی مزایا مهم‌ترین جنبه مثبت اقامت در این هتل فاصله بسیار نزدیک آن به حرم امام رضا (ع) است. به طوری که شما با انتخاب این هتل می‌توانید با پیاده‌روی ۱۰ دقیقه‌ای خود را به حرم برسانید. علاوه بر آن هتل درویشی با داشتن بنای ۲۵ طبقه بلندترین هتل ایران بوده و نمایی مشرف به کل شهر مشهد دارد. این هتل موفق شده عنوان بزرگ‌ترین هتل آتریوم کشور را به خود اختصاص داده و اقامتی لذت‌بخش و به یاد ماندنی را برای مسافران خود رقم بزند.

همچنین مسافران این هتل دغدغه پیدا کردن رستوران خوب را نداشته و می‌توانند از رستوران‌های متنوع آن استفاده بکنند. از جمله رستوران‌های هتل درویشی می‌توان به رستوران مراکشی، رستوران روف‌گاردن و فست فود آن اشاره کرد. در کنار موارد گفته شده شما می‌توانید از محوطه زیبا و سرسبز، استخر، حمام ترکی، سالن بدن‌سازی، اسپا و انواع ماساژها لذت ببرید. اگر کودک زیر سه سال دارید نیازی به پرداخت هزینه اقامت بابت آن نبوده و کودکان بین سه تا شش سال نیم بها می‌باشند.

 

آشنایی با مشهورترین آرامگاه‌های مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد

از دیگر هتل‌هایی که نام آن در بین لوکس‌ترین هتل‌های مشهد قرار گرفته هتل مدینه الرضا می‌باشد. این هتل پنج ستاره نیز در فاصله بسیار نزدیک به حرم واقع شده و زیارت‌ را بر عاشقان امام رضا راحت‌تر کرده است. معماری این هتل به سبک معماری با شکوه اسلامی بوده و زیبایی آن قبل از هر چیزی توجه مسافران را به خود جلب می‌کند. هتل مدینه الرضای مشهد در سال ۱۳۹۲ تاسیس شده و دارای ۱۷ طبقه می‌باشد. در کنار امکانات رفاهی کامل مسافران می‌توانند به راحتی به بازار مرکزی شهر مشهد دسترسی داشته و خریدهای خود را انجام دهند.

این هتل نیز دارای چندین رستوران شیک و مجلل بوده و مسافران می‌توانند از غذاهای لذیذ آن لذت ببرند. از جمله این رستوران‌ها می‌توان به رستوران گردان آفتاب هتل مدینه الرضا، رستوران‌های گل نرگس و رستوران سنتی هتل اشاره کرد. تمامی پرسنل این هتل افرادی آموزش دیده بوده و نهایت سعی خود را می‌کنند تا سفری به یادماندنی را برای شما عزیزان رقم بزنند.

هتل قصر طلایی مشهد

یکی دیگر از گزینه‌های اقامتی در بین لوکس‌ترین هتل‌های مشهد هتل قصر طلایی می‌باشد. این هتل ۲۰ طبقه از جمله هتل‌های پنج ستاره مشهد بوده و سعی کرده تمامی انتظارات مسافران را از نظر امکانات رفاهی فراهم کند. هتل قصر طلایی در سال ۱۳۸۹ در فاصله چند دقیقه‌ای حرم تاسیس شد. در نتیجه از همان ابتدا موفق شد به یکی از مناسب‌ترین گزینه‌های اقامتی شهر تبدیل شود. البته در این میان نمی‌توان رعایت شدن تمامی استانداردهای بین‌المللی را در مسیر کسب رضایت مشتریان نادیده گرفت.

با اینکه سعی شده تمامی اتاق‌های هتل قصر طلایی مشهد به صورت شیک و لوکس طراحی شود اما برخی از آن‌ها لوکس‌تر بوده و برای اقامت زوج‌هایی که برای ماه‌ عسل خود شهر مشهد را انتخاب کرده‌اند توصیه می‌شود. همانند هتل‌های قبلی این هتل نیز دارای چندین رستوران بسیار مجلل بوده و مسافران نیازی به خوردن غذا در بیرون هتل نخواهند داشت. زیرا هر آنچه که از یک وعده غذایی انتظار دارید را در این رستوران‌ها پیدا خواهید کرد. استخر، سونا و جکوزی، حمام ترکی، انواع ماساژ، سالن بیلیارد، سالن بدن‌سازی، ترانسفر رایگان فرودگاهی و ... از دیگر امکاناتی هستند که در این هتل می‌توان از آن‌ها بهره برد.

 

در مشهد چه سوغاتی را از کجا بخریم؟

هتل پردیسان مشهد

اگر به دنبال هتلی لوکس در یک منطقه خلوت و خوش آب و هوای شهر مشهد هستید هتل پردیسان را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این هتل پنج ستاره از جمله هتل‌های بزرگ شهر محسوب شده و تمامی امکانات رفاهی بین‌المللی را دارا می‌باشد. با اینکه حدود ۲۰ سال از افتتاح هتل پردیسان می‌گذرد اما همچنان موفق شده بافت مدرن و تمیز خود را حفظ کند. از جمله نکات مثبت اقامت در این هتل فاصله نزدیک آن به برخی از جاذبه‌های گردشگری نظیر پارک کوه سنگی مشهد، دانشگاه فردوسی و پارک ملت است.

هتل الماس ۲

هتل الماس ۲ در سال ۱۳۹۵ تاسیس شد و از همان ابتدا موفق شد نام خود را در لیست لوکس‌ترین هتل‌های مشهد بگنجاند. همچنین از جمله هتل‌های نزدیک حرم امام رضا بوده و مسافران مشکلی بابت زیارت نخواهند داشت. مسافران این هتل شیفته سبک معماری منحصر به فرد آن که تلفیقی از معماری‌های ایران باستان، روسی، ترکی، رومی، آفریقایی، عربی، ایرانی، اتاق آیینه و ... است خواهند شد. همچنین می‌توانند از رستوران‌های مجلل آن با چشم‌انداز فوق‌العاده زیبا لذت برده و سفری فراموش نشدنی را تجربه کنند. اگر هنوز هتل خود را انتخاب نکرده‌اید حتما هتل الماس ۲ را نیز در بین گزینه‌های خود قرار دهید.

 

آشنایی با معروف‌ترین غارهای مشهد

۲۳ مهر ۱۳۹۹ (به‌روز رسانی شده در: 11 اردیبهشت 1400)

نظرات کاربران