معرفی هتل‌های هما ۱ و ۲ در مشهد

جاذبه‌های گردشگری مشهد
معرفی هتل‌های هما ۱ و ۲ در مشهد

هتل‌های زیادی در مشهد هستند که می‌توانید سفر خود به این شهر را در آن‌ها برنامه‌ریزی کنید، اما مسلما بهترین هتل‌های مشهد جایگاه ویژه‌ای در این انتخاب خواهند داشت. اما در میان همین هتل‌های ۵ ستاره نیز، شما با چندین مکان مختلف مواجه هستید که هر کدام ویژگی‌های خاص به خود را دارند.

هتل‌های هما، یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌ هتل‌های ایران هستند که همگی در مکان‌های خاص بنا گشته‌اند و در مشهد نیز دو شعبه از این مجموعه وجود دارد که هر کدامشان، میزبانی عالی برای مسافران تور مشهد خواهند بود. در نوشته‌ی امروزمان، ما به سراغ معرفی هتل‌های هما ۱ و ۲ در مشهد رفته‌ایم.

 

معرفی هتل هما ۱ (هتل هما احمدآباد)

هتل هما ۱ که در گذشته با نام هایت فعالیت می‌کرد، با بیش از ۴ دهه سابقه، یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های مجلل مشهد به حساب می‌آید و بخشی از نمادهای فرهنگی شهر است. این هتل پنج ستاره‌ی بسیار زیبا دارای بیش از ۵۰ هزار متر مربع باغ بوده که انواع پرندگان در آن زندگی می‌کنند و صدایشان همواره به گوشتان خواهد رسید. بر همین اساس است که هتل هما، نه یک هتل ۵ ستاره‌ی معمولی، بلکه جایی مجلل و فوق‌العاده زیبا برای اقامتتان در مشهد خواهد بود.

 

در مشهد چه سوغاتی را از کجا بخریم؟

اتاق‌های این هتل طراحی بسیار خوبی داشته و کاملا برازنده چنین هتلی هستند. نکته بسیار خوب این که تنوع زیادی در میان انتخاب‌های شما نیز وجود خواهد داشت و شما می‌توانید از اتاق‌های تک نفره و دو نفره، تا انواع سوییت‌ها و آپارتمان‌های چند نفره را برای خود اجاره کنید. سوییت‌ آپارتمان‌های ۴ نفره و همچنین ویلای ۶ نفره برای جمع‌های بزرگ، انتخابی عالی هستند که با طراحی عالی و امکانات کامل، میزبانی عالی برای این چنین جمع‌هایی خواهند بود.

امکانات موجود در هتل هما ۱ واقعا در ایران کم‌نظیر است. این هتل  دارای یک تالار با نام آینه است که از زیباترین‌ها در مشهد به حساب آمده و دیگر تالار آن که همراه با آمفی‌تئاتر بوده نیز نیلوفر نام دارد. در کنار این‌ها چند سالن اجتماعات نیز تهیه دیده شده تا همه چیز برای مشتریان هتل آماده باشد. در بخش‌هایی دیگر شما سه رستوران خواهید داشت که یکی ایتالیایی و دو تای دیگر رستوران گل سرخ و رستوران تابستانی هستند که یک کافه نیز آن‌ها را همراهی می‌کنند. در مجموع هتل همای احمدآباد، بزرگ، مجلل و زیباست که اقامتی عالی را برایتان به همراه خواهد داشت، مخصوصا این که به حرم و بسیاری از مراکز تفریحی و خرید نیز نزدیک است و از این نظر نیز برایتان راحتی را به همراه خواهد داشت.

 

بازدید از کوهسنگی در شهر مشهد

معرفی هتل هما ۲ (هما خیام)

هتل هما خیام کاملا متفاوت است برادر بزرگ‌ترش است. این هتل اولین مکان از مجموعه هتل‌های هماست که بنای آن بعد از انقلاب اسلامی ساخته شده و دارای فضایی مدرن، بزرگ و با طراحی زیباست و برای مهمانانش پارکینگ اختصاصی، اتاق‌ کنفرانس، صندوق امانات، روم سرویس ۲۴ ساعته، خدمات لباسشویی و بسیاری امکانات عالی دیگر به همراه خواهد داشت. همچنین اگر قصد رفتن به حرم را داشته باشید، سرویس رایگان هتل در روزهای هفته شما را به این عبادتگاه خواهد برد.

هتل هما خیام همان طور که گفتیم با دیگر هتل هما مشهد متفاوت بوده و به جای یک باغ بزرگ، دارای استخری بزرگ و سرپوشیده است و در کنار آن مجموعه ماساژ درمانی، سونا و جکوزی و همچنین حمام ترکی دارد. این محل دارای اینترنت رایگان برای مهمانانش بوده و همه می‌توانند از زمین تنیس اختصاصی نیز استفاده کنند. کودکان و نوجوانان در هتل هما مشهد پارک تفریحی مخصوص به خود را دارند و می‌توانند از این امکانات تفریحی نیز استفاده کنند.

 

معرفی بزرگ بازار اطلس مشهد

در این هتل نیز امکانات رفاهی به بهترین شکل برای مسافران تدارک دیده شده و اتاق‌ها نیز طراحی بسیار خوبی دارند. حرف از اتاق‌ها شد، باید بگوییم که هتل هما خیام نیز دارای تنوعی عالی در اتاق‌هاست و هر جمعی با هر تعداد نفرات و سلیقه‌ای، می‌تواند انتخابی مطابق با میل خود داشته باشد. خوشبختانه با این که هتل بزرگ و با اتاق‌های فراوان است، اما آرامش محیط آن حفظ شده و همه چیز ایده‌آل به نظر می‌آید. این هتل هم دارای رستوران و کافه‌ی اختصاصی بوده و صبحانه بوفه باز آن به بهترین شکل برای مهمانان هتل سرو می‌شود. در مجموع این مکان اگر چه به بزرگی هتل هما ۱ نبوده، اما اختلاف‌های آن نسبت به دیگر هتل هما دلیل بر بد بودن آن نیست، بلکه شما به کلی با جایی متفاوت مواجه خواهید بود.

۰۹ مهر ۱۳۹۹

نظرات کاربران