معرفی هتل ۵ ستاره پارسیس در مشهد

جاذبه‌های گردشگری مشهد
معرفی هتل ۵ ستاره پارسیس در مشهد

در سفر با تور مشهد فاکتورهای فراوانی وجود دارد که مسافران سعی می‌کنند به آن‌ها توجه کنند. مثلا زمان بندی مناسب برای خرید، دسترسی راحت به مرکز شهر، اقامتی در آرامش و داشتن امکانات مناسب و بهداشت قابل قبول در محل اقامت و همچنین دسترسی راحت به حرم مطهر آقا امام رضا (ع) همگی از اصلی‌ترین فاکتورهایی هستند که هر زائری آن‌ها را در نظر می‌گیرد. یکی از هتل‌هایی که تمامی این ویژگی‌ها را یک جا ارائه داده و شرایط بسیار مطلوبی را برای اقامت در مشهد و تجربه روزهایی جذاب و خاطره‌انگیز فراهم آورده هتل پارسیس مشهد است.

 

درباره هتل پارسیس مشهد

اسم هتل پارسیس از واژه یونانی به معنی مرد پارسی آمده است. این هتل ۵ ستاره جذاب و مدرن با معماری کاملا امروزی و شیک در سال ۱۳۹۵ با ۱۲ طبقه مثبت و ۴ طبقه منفی در بلوار وحدت مشهد و در منطقه‌ای دور از شلوغی و ترافیک افتتاح شد. به طور کلی زیربنای هتل ۲۰ هزار متر مربع است و با ۱۱۲ واحد اقامتی در متراژهای مختلف از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. البته این ۱۱۲ اتاق و سوییت تنها در ۸ طبقه ساختمان هتل گسترده شده‌‌اند. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این هتل در فاصله ۲ کیلومتری حرم واقع شده که با یک پیاده روی کوتاه در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین با اقامت در اینجا به راحتی به مرکز شهر نیز دسترسی خواهید داشت.

 

تجربه پرواز در تونل باد صبا مشهد

اتاق‌ها و امکانات

اتاق‌ها در این هتل شامل طیف گسترده‌ای از انتخاب‌ها شامل اتاق یک تخته، اتاق‌های دو تخته دبل و یا تویین، اتاق سه تخته، سوئیت یک خوابه برای سه نفر، آپارتمان رویال برای دو نفر به علاوه دو کاناپه تخت شو، اتاق ۶ نفره، سوییت پرنسس برای دو نفر و اتاق امپریال ۳ نفره می‌شود. این اتاق‌های با دکوراسیون مدرن و رنگ‌های شیری و زرشکی و روتختی‌های مخملی تزئین شده‌اند. شما در این اتاق‌ها به امکانات درخور هتل همچون تلوزیون صفحه تخت، سیستم تهویه هوا، تخت‌های راحت، کمد لباس، اینترنت رایگان، یخچال، تلفن در اتاق دسترسی خواهید داشت. به علاوه سرویس بهداشتی مدرن با حمام اختصاصی و لوازم بهداشتی رایگان و دمپایی نیز در دسترس هستند. این در حالی است که اتاق‌های بزرگ‌تر دارای فضای نشیمن و مبله هستند.

اقامت کودکان زیر ۲ سال در اتاق‌ها رایگان و کودکان ۲ تا ۶ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافی نیم بها محاسبه می‌شود. سرویس اضافی هم شامل کاناپه تخت‌شو می‌شود. به علاوه اگر نفر اضافی در اتاق اقامت کند به ازای هر شب مبلغی مازاد دریافت می‌شود.

کافه و رستوران

به عقیده ما هیچ موهبتی به اندازه وجود رستوران و کافه‌ای با غذاهای فوق‌العاده لذیذ در هتل باعث آرامش نخواهد بود. صبح‌تان را با بوفه مفصل صبحانه آغاز کنید و برای ناهار و شام به سالن غذاخوری بروید و از غذاهای لذیذ و فوق‌العاده آن نوش جان کنید. در حالی که این رستوران تا ۲۰۰ نفر ظرفیت هم زمان مهمان را دارد کافی شاپی کوچک با ۸۰ نفر گنجایش مهمان در طبقه لول طیفی از غذاها و دسرهای لذیذ را سرو می‌کند که برای اوقات فراغت و استراحت می‌توانید به آن بروید.

 

هتل‌هایی برای اقامت در طرقبه مشهد

استخر و اسپا

وقتی حرف از هتل‌های ۵ ستاره به میان می‌آید به طور پیشفرض همه انتظار دارند استخر و اسپا جزو امکانات مجموعه باشد. در هتل پارسیس نیز این انتظار برآورده شده و استخر مدرن و مجهزی برای گذراندن اوقات فراغت و تفریح در تور مشهد در نظر گرفته شده است. به علاوه اگر احساس خستگی و یا گرفتگی در ناحیه دارید می‌توانید با دریافت ماساژهای تخصصی گره‌های بدن‌تان را باز کنید و به آرامش برسید. اگر اهل ماساژ نیستید و ترجیح می‌دهید به حال خودتان باشید می‌توانید به سونای خشک، سونای بخار و جکوزی بروید و غرق در انزوا و آرامش شوید.

دیگر امکانات

از امکانات عمومی و رایج در هتل می‌توان به فروشگاه و غرفه، داشتن پارکینگ رایگان، نمازخانه، آتلیه عکاسی، آرایشگاه مردانه، صندوق امانات و تاکسی شبانه روزی اشاره کرد. به علاوه این هتل آنقدر بزرگ و آینده نگر است که پا فراتر گذاشته و با ارائه سالن آمفی تئاتر، سالن تشریفات و سالن کنفرانس میزبانی رویدادها و مجالس رسمی و مهم را هم بر عهده گرفته است. بسیاری از مراسم‌های مهم اداری، و یا خانوادگی در این سالن‌ها برگزار می‌شوند.

 

معرفی لوکس‌ترین مراکز خرید مشهد

خدمات

از خدمات هتل می‌توان به لاندری، خدمات بیدار باش، دستگاه واکس کفش، فکس، اتاق چمدان، فتوکپی، سرویس به حرم رایگان، خدمات ترانسفر رفت فرودگاهی رایگان، روم سرویس ۲۴ ساعته و خدمات اینترنتی اشاره کرد که برخی از آن‌ها رایگان و برخی نیاز به هزینه اضافی دارند.

آدرس: مشهد-بلوار شهید شوشتری(شارستان)بلوار امیرالمومنین

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

نظرات کاربران