معرفی هتل ۵ ستاره مدینه‌الرضا در مشهد

جاذبه‌های گردشگری مشهد
معرفی هتل ۵ ستاره مدینه‌الرضا در مشهد

یکی از موهبت‌هایی که تور مشهد دارد این است که می‌توانید طیفی از بهترین‌های ایران را در دسترس داشته باشید. از فعالیت‌های تفریحی متنوع، فیلم دیدن در بهترین سالن‌های سینمای ایران، بزرگ‌ترین سالن‌های سرپوشیده تفریحی تا بهترین و مجلل‌ترین هتل‌های کشور در مشهد در دسترس هستند. هتل مدینه‌الرضا واقع در ورودی خیابان شیرازی نزدیک‌ترین هتل ۵ ستاره مجلل به حرم است که نمایی عالی ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با اقامت در این هتل با چند دقیقه پیاده‌روی به حرم برسید و از امکانات رفاهی آن نیز بهره‌مند شوید.

 

معرفی هتل مدینه‌الرضا

هتل باشکوه و زیبای مدینه‌الرضا که در سال ۱۳۹۲ افتتاح شده در ۱۸ طبقه گسترده شده و ۴۰۰ اتاق و سوییت را در سبک‌های مختلف در دسترس مهمانان قرار می‌دهد. این هتل دارای نمایی زیبا با طراحی اصیل ایرانی است. طراحی داخلی اتاق‌ها بسیار شیک و زیبا هستند و امکانات رفاهی درجه یک و مطابق با استانداردهای روز دنیا را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند. به علاوه پرسنل نیز کاملا مودب، مجرب و باحوصله هستند و رفاه و آسایش شما را الویت خود قرار می‌دهند. یکی از ویژگی‌های برجسته دیگر در مورد این هتل این است که به دلیل فاصله کم تا حرم به راحتی و با پیاده‌روی چند دقیقه‌ای می‌توانید خودتان را به آن برسانید.

 

۵ شهر زیبای نزدیک به مشهد

اتاق‌ها و امکانات آن‌ها

اتاق‌ها دارای سبک‌های مختلفی مثل اتاق کانکت، اتاق عروس، سوییت، آپارتمان، اتاق‌های عمومی و انواع دیگر هستند. گرچه هر کدام از این اتاق‌ها بنا به دلیلی نام‌گذاری شده اما در همه آن‌ها رفاه، لوکس‌گرایی و امکانات عالی درجه یک در سطح استانداردها گنجانده شده است. اتاق‌ها شیک و کامل هستند اما طراحی داخلی آن‌ها کاملا با المان‌های سنتی و رگه‌هایی از سلیقه عربی تلفیق شده است. در واقع این اتاق‌ها هم راحت هستند و هم شما را همسو با فضای زیارتی اطراف حرم نگه می‌دارند. اتاق‌ها مجهز به اینترنت رایگان، سرویس چوب اعلا، تخت‌های راحت و بزرگ و دکوراسیونی کلاسیک هستند. سیستم تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت، امکان اضافه کردن تخت مهمان، مینی بار و برای سوییت‌ها و اتاق‌های بزرگ منطقه نشیمن در نظر گرفته شده است.

رستوران و کافی شاپ

تنوع غذاها در مدینه‌الرضا بسیار متنوع و بالاست به طوری که ممکن است هر کدام از اعضای گروه‌تان سمت چیزی برود. رستوران‌های گل نرگس ۱ و ۲ طیفی از غذاهای سنتی ایرانی و خارجی را با توجه به سلیقه غالب ایرانی‌ها سرو می‌کند. هر دوی این رستوران‌ها در طبقه اول قرار گرفته‌اند. یکی از بخش‌های برجسته هتل رستوران گردان آفتاب است که در بالاترین قسمت برج یعنی طبقه ۱۲ام همچون آفتابی پرنور می‌درخشد. شما با رفتن به طبقه ۱۲ ام می‌توانید با درسترسی به افق تماشایی شهر و حرم مطهر امام هشتم از خوردن غذاهایی به شدت با کیفیت و خوشمزه لذت ببرید. رستوران سنتی هتل برعکس، در طبقه منفی ۱ و در کنار مجموعه تفریحی آبی واقع شده و در فضایی بی‌نظیر و زیبا بهترین غذاهای سنتی ایرانی را برای مهمانان سرو می‌کنند. در نهایت یکی از جذاب‌ترین بخش‌های هر هتل و مجموعه تفریحی قسمت کافی شاپ آن است. جایی که می‌توان در محیطی دنج و آرامشبخش از نوشیدن انواع نوشیدنی‌ها مثل چای، قهوه و آبمیوه‌ها و همچنین خوردن انواع کیک و دسرها و غذاهای سبک لذت برد. کافی شاپ این هتل در قسمت شرقی لابی با نمایی به خیابان شارستان رضوی کنجی دنج را برای مهمانان پدید آورده که به صورت شبانه روزی در دسترس قرار دارد.

 

بازدید از کوهسنگی در شهر مشهد

مجموعه آبی

در این هتل امکانات و تفریحات مختلفی در نظر گرفته شده است. در طبقه منفی ۱ دو سالن مجزا با استخرهای مدرن و زیبا قرار دارند که به صورت اختصاصی برای آقایان و خانم‌ها در دسترس هستند. محیط این سالن‌ها در عین زیبایی و شیکی، حس و حال سنتی داشته و کاشی‌های کرم و آبی تزئین شده‌اند. به علاوه امکان دریافت ماساژ در سالن ماساژ هم وجود دارد. ماساژورهای مجرب و دوره دیده متناسب با نیازهای درمانی شما استرس و فشار را از روی عضلات بدن‌تان برمی‌دارند. حتی اگر اهل شنا و ماساژ هم نباشید در نهایت می‌توانید با رفتن به سالن بدن‌سازی مجموعه از وسیله‌های الکترونیکی روز و لوازم مختلف ورزشی استفاده کنید.

سایر امکانات

هتل مدینه‌الرضا دارای سالن آمفی تئاتر با گنجایش ۲۶۰ نفر مهمان، سالن کنفرانس اصلی و سالن کنفرانس شماره ۲ امکانات زیادی برای برگزاری همایش‌ها و جلسات کاری و رسمی ارائه می‌دهد. در سالن کنفرانس اصلی که ظرفیت ۵۰ مهمان را دارد می‌توان با به روزترین امکانات جلسات داخلی و بین‌المللی برگزار کرد.

 

۹ غذای اصیل که در سفر به مشهد باید نوش جان کنید

آدرس: مشهد،ابتدای خیابان شیرازی،هتل مدینة الرضا

تلفن: ۳۲۲۱۲۱۲۱-۰۵۱

۲۱ شهریور ۱۳۹۹

نظرات کاربران