بهترین غذاخوری‌ها در کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
بهترین غذاخوری‌ها در کوش آداسی

حتی اگر چند بار هم به جایی سفر کنید، باز هم همیشه برای خوردن غذا دنبال یک رستوران جدید یا جایی خاص می‌گردید. در تور کوش آداسی، این سوال شکل دیگری به خود می‌گیرد، زیرا فرهنگ غذایی مردم این بخش از ترکیه آن قدر متنوع است که همیشه این سوال پیش می‌آید که مثلا برای خوردن غذاهای مدیترانه‌ای یا غذاهای محلی ترکیه، باید کجا را انتخاب کرد؟ به همین دلیل ما سعی کرده‌ایم تا در پنج بخش به شکلی مناسب جواب این سوال را بدهیم.

 

بهترین رستوران‌های کوش آداسی برای خوردن غذاهای ترکی

 یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای خوردن یک غذای سنتی بسیار خوب ترکی در سفر به کوش آداسی، رستوران آنتپلی (Antepli) در این شهر است. محلی که از سال ۱۹۷۲ کار خود را آغاز کرده و فضایی بسیار دوستانه و متفاوت از رستوران‌های معمول دارد. این رستوران در مرکز شهر واقع شده و دسترسی به آن خیلی ساده است، همچنین یک منوی پر و پیمان دارد که در آن می‌توانید از غذاهای مختلف نقاط متفاوت ترکیه، چیزهای متفاوتی ببینید. غذاهایی مثل کباب و کوفته و ... نیز که پای ثابت آن هستند. همچنین فراموش نکنید که این محل، یکی از بهترین جاها در کوش آداسی برای خوردن صبحانه کلاسیک این کشور نیز هست.

 

عکاسی در زیباترین نقاط کوش آداسی

یکی دیگر از جاهای بسیار خوبی که برای خوردن غذاهای محلی ترکی می‌توانید به آن مراجعه کنید، رستوران Erzincan است. این مکان نیز محبوبیت زیادی بین مردم محلی و گردشگران دارد و از نظر قیمتی نیز می‌توان آن را به صرفه‌تر از دیگر انتخاب‌هایمان به شمار آورد.

بهترین رستوران‌ها در کوش آداسی برای خوردن غذاهای مدیترانه‌ای

با توجه به موقعیت جغرافیایی کوش آداسی، خیلی از غذاهای مدیترانه‌ای که در کشورهایی همچون یونان می‌بینید، در کوش آداسی نیز به وفور پخت می‌شوند. این غذاهای دریایی عموما با ماهی‌های تازه پخت شده و طعمی عالی دارند. بدون هیچ شکی یکی از بهترین جاها برای چشیدن طعم این چنین غذاها، رستوران Blue Fish در مرکز شهر است. غذاهای بسیار خوشمزه، موسیقی سنتی و فضایی عالی، چیز است که با رفتن به این رستوران، گیرتان خواهد آمد.

 

جشنواره کشتی شترها در کوش آداسی

اگر به دنبال یک انتخاب عالی دیگر هستید، رستوران کیوی (Kiwi) را حتما امتحان کنید. این مکان به طور کلی جزو بهترین رستوران‌های کوش آداسی بوده و در کنار غذاهای خوب، یک منظره‌ی عالی از دریا را نیز برایتان به نمایش می‌گذارد.

بهترین رستوران‌های کوش آداسی برای داشتن ساعاتی خوش و شاد

ترکیب یک غذای خوب و داشتن ساعاتی شاد و مفرح، یک ترکیب عالی در سفر به مقصدی ساحلی همچون کوش آداسی محسوب می‌شود. به همین دلیل خوردن شام در یک کلاب عالی همچون BeBop که در تفرجگاه ساحلی کوش آداسی واقع شده، یک انتخاب معرکه محسوب می‌شود. این کلاب جاز یک کافه و رستوران در خود دارد که هم صبحانه و هم نهار و هم شام سرو می‌کند و اگر شام به این جا بروید، می‌توانید در برنامه‌های تفریحی آن شرکت کرده، با صدای موسیقی برقصید و دور استخر بزرگ و دکور جذابش، ساعاتی عالی را داشته باشید.

 

زندگی شبانه کوش آداسی و سرگرمی‌هایی برای گردشگران

تمام مواردی که در مورد BeBop گفتیم در مورد Tranche نیز صدق می‌کند. البته این مکان به استیک‌های عالی که پخت می‌کند، معروف بوده و حتما وقتی به این محل می‌رود، قبل از این که در جشن‌های شبانه‌ی آن‌جا شرکت کنید، باید یک استیک خوشمزه برای خود سفارش دهید. این محل در کنار دریا واقع شده و شما در طول روز نیز می‌توانید برای صرف نهار به آن‌جا مراجعه نمایید.

بهترین رستوران‌ها در کوش آداسی برای خوردن غذاهای بین‌المللی

غذاهای دریایی و غذاهای ترکی، در نهایت مورد سلیقه همه نیستند و همیشه باید انتخاب‌هایی برای غذاهای بین‌المللی نیز کف ذهن خود داشته باشید. به این منظور ما رستوران بسیار خوب Big Bens را به شما پیشنهاد می‌کنیم که بر خلاف اسمش، به غذاهای انگلیسی اختصاص نداشته و غذاهای مختلفی از جمله پیتزا نیز در آن سرو می‌شود. همچنین اگر موقع یکی از فوتبال‌های مهم در تور کوش آداسی بودید، می‌توانید برای تماشای آن به این محل بروید. رستوران چینی Marina Chinese Restaurant نیز انتخاب خاص و متفاوتی در کوش آداسی است و برای آن‌ها که اهل غذاهای شرقی هستند، می‌تواند جایی عالی به حساب بیاید.

 

معرفی بازار بزرگ کوش آداسی

یک انتخاب لاکچری برای صرف غذا در کوش آداسی

Oksa Marina از خیلی جهات انتخابی عالی برای صرف نهار یا شام در فضایی لاکچری و جذاب در سفر با تور ترکیه به کوش آداسی است. این محل تمامی نکات مهم در رابطه با یک رستوران عالی را دارد. غذاهای فوق‌العاده سرو می‌کند، منظره‌ی آن بندرگاه کوش آداسی و جزیره‌ی کبوتر است و فضای لوکس با خدمات عالی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این رستوران غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای و ترکی سرو کرده و همچنین برای گیاه‌خواران نیز، غذاهای اختصاصی ارائه می‌کند.

۰۶ خرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران