۷ هتل جذاب روی آب در فیلیپین

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
۷ هتل جذاب روی آب در فیلیپین

برای خیلی‌ها، تور فیلپین یعنی رفتن به جزایر رویایی و بازدید از طبیعت شگفت‌انگیز این کشور. برای چنین گردشگرانی، ما امروز اقامتگاه‌هایی را پیشنهاد خواهیم داد که در آن‌ها می‌توانند روی آب اقامت داشته باشند. این هتل‌های جذاب متشکل از ویلاهایی هستند که متصل به اسکله، در دل آب واقع شده و یک محیط فوق‌العاده را برایتان پدید خواهند آورد. البته اقامت در آن‌ها اصلا ارزان نیست و باید آن‌ها را ویلاهای لاکچری محسوب کرد.

 

Cauayan Island Resort & Spa

برای آن‌هایی که به دنبال یک تجربه‌ خاص و لاکچری از سفر به النیدو هستند، هیچ جایی بهتر از جزیره خصوصی Cauayan و ویلاهای روی آب آن‌جا نیست. این جزیره یکی از زیباترین نقاط منطقه است که تپه‌ای سبز و بزرگ داشته و ساحل آن همچون خلیجی کوچک، آبی شفاف و عالی را برای شنا و آبتنی برایتان به همراه خواهد داشت. تعداد ویلاهای روی آب این مجموعه زیاد نیست و به همین دلیل باید خیلی زودتر آن‌ها را رزرو کنید، اما این ویلاها با ساختاری عالی، فضایی بزرگ و البته زیبایی منحصر به فردشان، به واقع یک تجربه خاص و یکتا در سفر با تور فیلیپین برایتان خواهند ساخت.

 

اینستاگرامی‌ترین نقاط ال نیدو، فیلیپین

Pearl Farm Beach Resort

این ریزورت ساحلی فوق‌العاده را با نام "نگین جزیره سامال" می‌شناسند. Pearl Farm  نه نتها برای زوج‌ها، بلکه برای خانواده‌ها نیز یک اقامتگاه لاکچری و فوق‌العاده جذاب است. چرا؟ چون در کنار ویلاهای روی آب بزرگ و زیبا، چند ساحل کوچک خصوصی و محیط جنگلی زیبا، زمین بازی و امکانات خیلی خوب برای فعالیت‌های آبی نیز در آن‌جا تهیه دیده شده است. طراحی داخلی ویلاها بسیار شیک است و کاملا انتظارات شما را از یک اقامتگاه مجلل برآورده کرده و منظره‌ای شگفت‌انگیز را نیز برایتان به تصویر می‌کشد.

El Nido Resorts Apulit Island

ویلاهای آبی متعددی در النیدو وجود دارند و مسلما نمی‌شد تنها به ذکر یک نمونه از آن‌ها بسنده کرد. ویلاهای آبی متعددی در این جزیره‌ی خصوصی واقع شده‌اند که همگی لاکچری با امکانات کامل هستند. جذاب‌ترین این ویلاها آن‌هایی هستند که منظره‌ی طلوع آفتاب را پیش رو دارند و صخره‌های آهکی پشت آن‌ها واقع شده است. این مجموعه در زیباترین ریزورت‌ ساحلی فیلیپین، امکانات فوق‌العاده خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد که شامل رستوران ساحلی، قایق‌های بادبانی و پارویی برای گردش در آب، تجهیزات رفاهی کامل و خیلی چیزهای دیگر می‌شود.

 

معرفی ۱۰ ساحل زیبای پالاوان در فیلیپین

El Nido Resorts, Lagen Island

جزیره خصوصی Lagen یکی دیگر از اقامتگاه‌های جذاب در النیدو است که برای زوج‌های جوان، یک انتخاب عالی محسوب می‌شود. ۵۱ ویلای بزرگ روی آبی در این مجموعه در نظر گرفته شده که همگی امکانات کامل را در خود داشته و با کف شیشه‌ای، می‌توانید زیر پای خود آبی شفاف را تماشا کنید که کاملا ماهی‌های زیر آب پیدا هستند. امکانات کامل برای تفریحات آبی از جمله قایق سواری و غواصی در این محل گنجانده شده و همچنین با ساخت موج‌شکن‌های کوچک، یک محیط خلیج مانند پدید آمده که همیشه آبی آرام دارد و شما بدون مشکل می‌توانید در آن‌جا به آبتنی مشغول شوید.

Miniloc Island Resort

از نظر مکانی،این جزیره خصوصی یکی از زیباترین جاهایی است که می‌توانید در تور فیلیپین برای اقامت انتخاب کنید. این جزیره‌ی صخره‌ای نسبتا بزرگ، تنها یک گوشه برای ساخت و ساز داشته است که این اقامتگاه ساحلی و ویلاهای روی آبش، در همان جا واقع شده‌اند. جدا از این واحدهای لاکچری و قایق سواری در آب و کاوش در آب‌های اطراف جزیره، شما می‌توانید در محیط‌های طبیعی خود Miniloc نیز گردش کنید. قایق‌های پدالی و پارویی و امکانات مختلف برای غواصی، زمین‌های ورزشی و بازی از جمله زمین تیراندازی با کمان و صخره نوردی ، کلاس‌های یوگا و امکانات تفریحی دیگر باعث شده تا Miniloc Island Resort نه تنها برای سنین بالا بلکه برای بچه‌ها نیز جایی عالی برای اقامت در فیلیپین باشد.

 

لوکس‌ترین هتل‌های فیلیپین را بشناسید

Grace Island Resort

این ریزورت از بسیاری جهات با دیگر اقامتگاه‌های لیستمان متفاوت است. شما برای رفتن به ویلاهای زیبا و البته بزرگ روی آبی، باید روی یک پل چوبی شناور رفته و به ویلای مورد نظر خود برسید. خود جزیره بسیار کوچک و پوشیده از درختان پرپشت است و ساحل آن ‌جا نیز خیلی بزرگ نیست، اما منطقه محافظت شده آبی برای شنا و آبتنی و انجام تفریحات آبی برای مهمانان ریزورت فراهم شده است. این جزیره اصلی بسیار نزدیک است و خیلی راحت می‌توانید نقاط مختلف فیلیپین را ببینید. همچنین محیط آبی زیبا و تنوع جانوران آبی این مکان آنقدر جذاب است که خود می‌تواند، دلیلی برای رفتن به این مکان باشد.

Sunlight Eco Tourism Island Resort

ویلاهای این مجموعه نیز به خوبی در قلب آب واقع شده‌اند و درست بالای مرجان‌های دریایی و ماهی‌های رنگارنگی هستند که در آن‌جا زندگی می‌کنند. اما چه چیز Sunlight Eco Tourism Island Resort را به مکانی عالی و ایده‌آل برای اقامت بدل می‌کند؟ امکانت بسیار خوب، کف شیشه‌ای بزرگ در ویلاها و البته جزیره‌ای اختصاصی و بسیار زیبا که خود همچون یک مکان تفریحی بزرگ در تور فیلیپین همیشه در دسترس شما خواهد بود.

۰۹ تیر ۱۴۰۰

نظرات کاربران