سفر به سرزمین شکوفه‌های گیلاس تایلند

جاذبه‌های گردشگری تایلند
سفر به سرزمین شکوفه‌های گیلاس تایلند

زمین‌های گل جایی هستند که طیف وسیعی از گل‌های رنگی و زیبا در انوار درخشان خورشید خودنمایی می‌کنند و نمایی به شدت دیدنی و باور نکردنی پدید می‌آورند. به طوری که خیلی از محلی‌ها معتقدند در این زمین‌ها جن و پری زندگی می‌کنند. شمال تایلند شرایط بسیار ایده آلی از لحاظ آب و هوایی برای مسافران تور تایلند دارد. کمی خنک‌تر از بقیه نقاط تایلند است و گل‌های رنگی و شادابی در آن پرورش می‌یابند. با شکوفا شدن گل‌ها و شکوفه‌های گیلاس هزاران نفر به شمال تایلند سراسر می‌شوند تا شاهد رویایی‌ترین مناظر تایلند باشند.

 

Surachai Farm، مزرعه گل‌های رنگین کمانی

مطمئن باشید یکی از نفسگیرترین مناظری که در طول عمرتان خواهید دید زمی رنگین کمانی اینجا است. این مزرعه کاملا خاص است و جدا از ارائه باغ‌های مختلف پر از گل، یکی از این باغ‌ها شامل ردیف‌های گل چند رنگی است که در ردیف‌های زیبا و جذاب قرار دارند. اگر توسط کوید ۱۹ طی یک سال گذشته تمام فعالیت‌های شما کسل کننده و تکراری شده این زمین‌های فضای باز فرصت خوبی فراهم می‌آورند تا از فضای پراسترس کوید ۱۹ دور شوید و تنوعی ایجاد کنید. تا می‌توانید عکس‌های اینستاگرامی بگیرید و حس و حال صفحه‌تان را دگرگون کنید.

 

معرفی ۶ شهر دیده نشده تایلند

Mae Rim، I Love Flower Farm

بی‌شک اگر بدون این که راجب این مزرعه بدانید عکس‌های آن را ببینید باور نمی‌کنید که واقعی و بدون هنرهای دیجیتالی باشد. با این همه نمی‌توان این مزرعه فوق‌العاده را انقدر ساده توصیف کرد در واقع آن‌ها ردیف‌های بی‌نظیری از گران‌ترین، باشکوه‌ترین و نایاب‌ترین گل‌ها را در ردیف‌های منظم کاشته‌اند و بعد از خلق اثری به حق هنری، تا برپایی مجالس چای پیش رفته‌اند. در اینجا می‌توانید از دسرها و میان وعده‌های ظریف تایلندی که توسط مردم محلی در این روستا درست می‌شوند لذت ببرید بنابراین می‌دانید که این‌ها غذاهای واقعا معتبری هستند. مخصوصا این که دسرها و شیرینی‌ها با مواد فصلی تهیه می‌شوند و اگر دو بار در زمان‌های مختلف برگردید با منوی متفاوتی روبرو خواهید شد.

آدرس: 33 Mueang Kaeo, Mae Rim District, Chiang Mai 50180, Thailand

 

Baan Om Long

این مزرعه گل فوق العاده زیبا که در چیانگ مای واقع شده چشم هر بیننده‌ای را به خود معطوف می‌دارد. وقتی در این زمینه‌های گل داودی سفید و زرد می‌چرخید، احساس می‌کنید روی ابر شناور هستید و مانند پس زمینه نرم و زیبا به نظر می‌رسند. معمولا زوج‌های جوان این زمین را برای برنامه نامزدی و یا درخواست ازدواج انتخاب می‌کنند. شما می‌توانید در سفر با تور تایلند از چیانگ مای زیبا دیدن کنید و زمانی را برای رفتن به این زمین زیبا اختصاص دهید. جالب این که آن‌ها از این گل‌ها برای درست کردن چای و دمنوش برداشت می‌کنند. به علاوه می‌توانید از گل‌ها بخرید و سوغات دمنوش ببرید.

 

Khun Chang Khian Highland Agriculture Research Centre

این یکی دیگر از زمین‌های فوق‌العاده چیانگ مای است که حوالی بهار حال و هوای منطقه را شبیه به توکیو می‌کند. شاید مجبور شوید خودتان را نیشگون بگیرید تا باور کنید که واقعا در چیانگ مای هستید زیرا توده‌هایی از شکوفه‌های گیلاس خیره کننده و روشن به معنای واقعی کلمه منطقه را پر می‌کنند. از مسیرها گرفته تا طاق‌های شکوفه‌های طبیعی که در کنار جاده رشد می‌کنند، حتی خانه‌ای کاملا‌ محصور و پوشیده از آن‌ها وجود دارد که دیدن آن به طور جدی یک منظره شگفت انگیز است. شبیه به این زمین در فاصله ۱ ساعتی از چیانگ مای باز هم وجود دارد که گشت و گذاری روستایی و فرهنگی برایتان رقم می‌زنند.

 

غروب آفتاب در دماغه پرومتپ پوکت

آدرس: Huai Kaeo Road, Suthep Subdistrict, Chiang Mai, Thailand

 

Rai Dok Lom Nao در مائه ریم

اگرچه گل‌های بنفش این زمین از نوع گران و کمیاب نیستند، اما ازدیاد آن که دامنه تپه را پوشانده پس زمینه‌ای به شدت دیدنی و جالب درست می‌کند که تمام بازدید کنندگان را وادار به عکاسی می‌کند. اطراف با نمایی از شالیزارها و گل‌های رنگی در حال رشد نیز دیدنی‌تر می‌شوند. این مزرعه گل در واقع بخشی از یک مزرعه محلی و مرکز توسعه پروژه سلطنتی نونگ هوی است. همچنین در اینجا چند مغازه وجود دارد که به فروش مواد غذایی، سوغاتی و صنایع دستی ساخته شده از روستاییان محلی مایه ریم می‌پردازند.

آدرس: Nong Hoi Kao Village, Mae Raem, Mae Rim District, Chiang Mai 50180, Thailand

 

پارک جنگلی Doi Hua Mae Kham در چیانگ رای

آیا ترکیبی زیباتر از گل‌های وحشی و آبشارها وجود دارد؟ پارک جنگلی Doi Hua Mae Kham در شمال غربی چیانگ رای، نزدیک به مرز تایلند و میانمار و تقریباً سه ساعت رانندگی از مرکز شهر چیانگ رای واقع شده است. برای رسیدن به اینجا باید از خودرو یا موتورسیکلت شخصی استفاده کنید زیرا هیچ سیستم حمل و نقل عمومی وجود ندارد.

 

عکاسی جذاب در تاب ساحل صخره پوکت

آدرس: Mae Salong Nai, Mae Fa Luang District, Chiang Rai 57110, Thailand

۰۳ خرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران