سفر دریایی شگفت‌انگیز در تایلند

جاذبه‌های گردشگری تایلند
سفر دریایی شگفت‌انگیز در تایلند

یکی از زیباترین کشورهای جنوب شرقی آسیا، گردشگری تایلند در طول سالیان دراز به دلیل چیزهای زیادی که این کشور ارائه می‌دهد، توسع یافته است. تایلند به خاطر سواحل شنی سفید، استراحتگاه‌های زیبا، معابد تاریخی، جنگل‌های بارانی و شبگردی‌های شگفت‌انگیزش معروف است. سفرهای دریایی در تایلند یکی از بهترین سفرهایی است که به شما این فرصت را می‌دهد تا شهر پرجنب‌وجوش را به شکلی بهتر مشاهده کنید. سفر دریایی از تایلند به شما این امکان را می‌دهد که اوقاتی فوق‌العاده را در رودخانه چائو فرایا سپری کنید و سواحل تایلند، معابد تایلند، مکان‌های تاریخی، آبشار و بازار شناور رنگارنگ را کشف کنید. اگر می‌خواهید سفر خود با تور تایلند را به خاطره‌انگیزترین سفر خود تبدیل کنید، تجربه سفرهای دریایی خیره‌کننده را از دست ندهید.

 

بهترین سفرهای دریایی در تایلند

بدون شک تایلند با فرهنگ متمایز و دست نخورده یا سواحل بکر و غذاهای محلی خود گردشگران تور تایلند را شگفت‌زده می‌کند. به لیست شگفت‌انگیزهای تایلند، سفرهای دریایی را هم اضافه و مسیرها و مدت زمان رزرو را بررسی کنید.

کروز با قایق رودخانه وان فاه چائو فرایا، Wan Fah Chao Phraya Riverboat Cruise

سفرهای دریایی در امتداد رودخانه چائو فرایای تایلند به شما این امکان را می‌دهد که در محیطی آرام استراحت کنید. در حین گشت و گذار در شهر، بتوانید اسکله پر زرق و برق بانکوک را ببینید و از یک وعده غذایی دلپذیر در رودخانه چائو فرایا و یا برترین رستوران‌های کناره‌ی رودخانه‌ی چائو پرایا بانکوک لذت ببرید. همچنین می‌توانید رقص و آواز مجریان سنتی تایلندی را تماشا کنید. یک قایق کوچک، فضای فوق العاده‌ای را برای شما ایجاد می‌کند تا لحظات خود را در کنار عزیزانتان بگذرانید.

  • مدت سفر: ۲ ساعت
  • زمان: ۷ تا ۹ شب

 

معرفی و آدرس بهترین مراکز خرید در پوکت

کروز منوهرا در رودخانه چائو فرایا، Manohra Cruise, Chao Phraya River

مسیر کروز منوهرا تقریباً تمام جاذبه‌های اصلی به جز رودخانه چائو فرایا را پوشش می‌دهد. کلیسای سانتا کروز، پل تاکسین، وات کانلایانامیت ووراماهاویهان، قصر بزرگ، اسکله ماهاراج و قلعه فراسومن برخی از آنها هستند. کشتی‌های کروز منوهرا نسخه‌های بازسازی‌شده کشتی‌های برنج عتیقه هستند. آنها با چوب ساج جلا داده شده و به سبک سنتی  rua-krachaeng، به معنای "قایق با سایبان" ساخته شده‌اند. این کشتی‌های چوبی با بدنه عمیق در زمان‌های گذشته به ‌ویژه در دوره Thonburi تایلند در اواسط قرن هجدهم به ‌عنوان یک وسیله حمل‌ونقل استفاده می‌شدند. امروزه، به جای حمل و نقل، این بارج‌ها به ارائه سفرهای شناور مجلل تبدیل شده‌اند. همراه با راحتی مدرن و قدیمی، کروز منوهرا، یکی از بهترین سفرهای میراثی را در امتداد رودخانه چائو فرایا را به گردشگران ارائه می‌دهد.

  • مدت سفر: نیم روز
  • زمان: روزانه

کروز رودخانه کوای، River Kwai Cruise

کروز رودخانه کوای RV  اولین کشتی تفریحی پنج ستاره داخلی در تایلند است. یکی از بهترین سفرهای دریایی در رودخانه تایلند را هر روز صبح و بعد از ظهر می‌توانید توسط این کشتی تجربه کنید که امکانات زیادی را به بازدیدکنندگان ارایه می‌کند. جاذبه‌هایی شامل مکان‌های تاریخی، معابد، آبشارها، خرابه‌ها، چشمه‌های آب گرم، گورستان‌های جنگی و جاذبه‌های محلی همگی برای شما بسیار دیدنی خواهند بود.

  • مدت سفر: ۴ یا ۷ روز بسته به گردشگران
  • زمان: دوشنبه و پنجشنبه صبح و کشتی گلف چهار روزه

 

بهترین مکان‌های تایلند برای سال نو میلادی

 

قایق بادبانی بوتیک سانست تایلندی، Thai Yachts Sunset Boutique Cruise

در این قایق تفریحی کلاسیک تایلندی، بوتیک سانست، با قایقرانی آرام به جزیره پارک دریایی Ang Thong می‌توانید استراحت کنید و در امتداد ساحل و از طریق تونل‌ها کایاک‌سواری کنید. از منظره خیره‌کننده غروب خورشید در منظره Blue Lagoon لذت ببرید. در دریاچه زمرد قدم بزنید و ناهار محلی خوشمزه‌ای نوش جان کنید. کروز بوتیک سانست تجربیات متعددی از سفرهای دریایی قایقرانی در تایلند ارائه می‌دهد که تعطیلات به یاد ماندنی را برای گردشگران تور تایلند به همراه دارد. مسیر این کروز از سامویی Koh Samui شروع می‌شود و از پارک ملی Ang Thong، دریاچه Emerald می‌گذرد و به Koh Samui برمی‌گردد.

  • مدت سفر: ۸ ساعت
  • زمان: روزانه

بازار شناور کروز دامنوین سادواک ، Floating Market Of Damnoen Saduak Cruise

در سفری متفاوت به تایلند از یک تور روزانه خصوصی در بازارهای شناور Damnoen Saduak لذت ببرید. تور One in a kind نگاهی دقیق از زندگی روزمره روستایی در آب‌های تایلند به شما ارائه می‌دهد. راهنمای شخصی شما را در امتداد آب‌های پس‌آب کانال‌های بانکوک می‌برد، جایی که می‌توانید فروشندگان محلی را که سوغاتی، محصولات تازه و شیرینی‌های دست‌ساز را از قایق‌های سنتی خود می‌فروشند، بررسی کنید. اگر به دنبال تجربه فرهنگ شهر هستید، این سفر دریایی برای شما عالی است.

  • مدت سفر: ۷ ساعت
  • زمان: روزانه

 

کشف بهشت گرمسیری جزیره مرجانی تایلند

تور آیوتایا از جمله کروز رودخانه، Ayutthaya Tour Including River Cruise

پس از یک گشت و گذار جامع در معابد در Ayutthaya و  Bang Pa و یادگیری در مورد ساختمان‌های روی یک قایق رودخانه‌ای پادشاهان، این سفر دریایی برای استراحت شما پس از یک تور خسته کننده در معابد باستانی عالی و جذاب است. یک ناهار بوفه تازه و خوشمزه میل کرده و مدتی را در آرامش با عزیزانتان سپری کنید. مسیر تور این کروز از رودخانه پادشاهان شروع می‌شود و به همان جا برمی‌گردد.

  • مدت سفر: ۹ ساعت
  • زمان: روزانه

 

 

 

کروز جزیره سامویی، Koh Samui Island Cruise

خود را در این جزیره دریایی و سواحل زیبای سامویی در آغوش بگیرید. می‌توانید از قایق خود در اطراف کوه تان که به جزیره صلح سبز نیز معروف است، پیاده شوید و به فعالیت‌های ورزشی آبی مانند غواصی یا شنا بپردازید یا مدتی را صرف آفتاب گرفتن کنید. از یک ناهار با غذا سنتی تایلندی لذت ببرید و قبل از بازگشت به هتل، وقت آزاد خود را سپری کنید. همان طور که می‌دانید سامویی یکی از زیباترین و محبوب‌ترین جزایر تایلند به شمار می‌رود. بیشتر گردشگران عاشق این هستند که از سواحل ماسه‌ای سفید، صخره‌های مرجانی و درختان نارگیل آن دیدن کنند و مدتی از زمان سفر خود را در اینجا بگذرانند. مسیر کروز جزیره سامویی از ساحل باگ بودا شروع می‌شود و از طریق تانگ سای، چئونگ مون، ساحل چاونگ، جزیره صلح سبز حرکت می‌کند و به کوه سامویی باز می‌گردد. در طول این لحظات خاطره‌انگیز هم شما از تماشای مناظر و فعالیت‌های آبی لذت می‌برید.

  • مدت سفر: ۷ ساعت
  • زمان: یکشنبه، سه شنبه و جمعه

کروز بعد از ظهر بارج برنج، Rice Barge Afternoon Cruise

در این سفر دریایی بعد از ظهر در بارج برنج یا همان بارج رایس در بانکوک، از مناظر خیره‌کننده تایلند لذت ببرید. هنگام عبور از کانال‌های بانکوک در یک سفر با قایق طولانی، آرام بنشینید و استراحت کنید. می‌توانید کارهای روزمره مردم محلی را تماشا کنید و از میوه‌ها و نوشیدنی‌های تازه محلی لذت ببرید. فراموش نکنید که دوربین خود را به همراه ببرید زیرا فرصت‌های زیادی برای عکس در راه وجود دارد. ثبت لحظات خود را در چنین مناظر بکری از دست ندهید. مسیر کروز بعد از ظهر بارج رایس از کانال‌های بانکوک شروع می‌شود و از طریق بارج برنج در امتداد رودخانه چائو فرایا عبور می‌کند و به نقطه شروع باز می‌گردد.

  • مدت سفر: ۳ ساعت
  • زمان: روزانه

 

راهنمای سفری خانوادگی با کودکان به کرابی

 

سووان ماچا جانک در دریای آندامان، Suwan Macha Junk, Andaman Sea

سووان ماچا یک اسکونر مجلل است که با بادبان‌های سنتی ساخته شده و در دریای آندامان از پوکت به فی‌فی می‌رود. این سفر دریایی شما را در امتداد خلیج فانگ نگا Phang Nga می‌برد که دارای آب آرام و جزایر زیبا است. برنامه چهار روزه قایقرانی در دریا راهی ایده‌آل برای تجربه خلیج زیبای فانگ نگا با چشم‌اندازی تازه است. در طول سفر دریایی، از جزیره جیمز باند، فی‌فی و غار خلیج مایا دیدن خواهید کرد. با توجه به اینکه برنامه سفر به چهار روز کشیده شده است، زمان زیادی برای استراحت، گشت و گذار و تماشای غروب زیبا از عرشه خواهید داشت. همچنین، تجهیزات غواصی برای هرکسی که مایل به کشف حیات دریایی در امتداد این مسیر دریایی است وجود دارد.

  • مدت سفر: ۴ روزه
  • زمان: روزانه

کروز آپسارا، Apsara Cruise

کشتی کروز رودخانه آپسارا توسط The Banyan Tree یکی از معتبرترین هتل‌های پنج ستاره بانکوک اداره می‌شود. این سفر دریایی به دلیل داشتن غذاهای لذیذ و خدمات درجه یک در لیست برخی گردشگران رتبه یک را دارد. آپسارا که از یک بارج برنج قدیمی ۱۲۰ ساله تغییر شکل داده، یک رستوران مجلل است. ظرفیت آن ۶۴ نفر است و دارای میزهای صمیمی، وسایل چوبی تیره و تزیینات نارنجی است. در حالی که فضای داخلی نسبتاً ساده دارد، سهولت و آرامش Chao Phraya در شب یک لحن رمانتیک ایجاد می‌کند. آپسارا یک منوی ثابت با یک وعده غذایی چهار وعده‌ای از غذاهای تایلندی را به شما ارائه می‌دهد. از پیش غذا گرفته تا دسر، کارکنان با لباس‌های سنتی طیف وسیعی از غذاها از جمله غذاهای دریایی، کاری و سوپ را برای شما سرو می‌کنند. تمام وعده‌های غذایی به تازگی در کشتی تهیه می‌شوند، بنابراین تنها بهترین و تازه‌ترین کیفیت را تضمین می‌کنند. در نهایت، برای تکمیل شام شما، این کروز دارای یک بار مجهز است که با مجموعه‌ای از نوشیدنی‌ها همراه است.

همانطور که پیش می روید، آپسارا شما را از مکان‌های دیدنی مانند معبد سپیده دم و کاخ بزرگ عبور می‌دهد. این مکان‌ها که در شب روشن می‌شوند، مناظر خیره‌کننده را امکان‌پذیر می‌کنند که همراه با خدمات بی‌عیب و نقص و غذاهای خوشمزه، آپسارا آن را به عنوان یک تجربه فوق‌العاده در ذهن شما ماندگار می‌کند.

  • مدت سفر: ۲ ساعت
  • زمان: از ساعت ۸ تا ۱۰ شب

 

راهنمای کامل سفر به تایلند برای اولین بار

جای تعجب نیست که تایلند یکی از پربازدیدترین کشورهای آسیای جنوبی است. زیبایی زنده این کشور گردشگران را مسحور نگه می‌دارد. سفرهای دریایی در تایلند مطمئنا تعطیلات شما را خاطره‌انگیز خواهد کرد. اکنون که تمام جزئیات را دارید، دیگر منتظر نمانید و بلافاصله سفری ماجراجویانه و خاص را به تایلند برنامه‌ریزی کنید. شما همچنین می‌توانید برنامه‌های سفر خود را مطابق با نیاز خود سفارشی کنید.

شما همچنین می‌توانید در مقاله بازدید از جزایر تایلند با کشتی‌های کروز کوچک، درباره کروزهای کوچک تایلندی و زمان این سفرها بیشتر بخوانید. خط ساحلی زیبای تایلند برای سفرهای دریایی به جزیره‌ای فوق‌العاده‌اش بسیار مناسب است. اما دریا تنها منطقه‌ای نیست که می‌توانید از سفر دریایی لذت ببرید و کشور را از منظری متفاوت ببینید. با سه رودخانه زیبای چائو فرایا، مکونگ و کوای، سفر دریایی با رودخانه نیز گزینه‌ای عالی برای استراحت، لذت بردن و کشف بینش‌های تاریخی تایلند است.

منبع ۱

منبع ۲

منبع ۳ 

 

۱۰ دی ۱۴۰۱

نظرات کاربران