مرکز خرید Dubai Festival City Mall

جاذبه‌های گردشگری دبی
مرکز خرید Dubai Festival City Mall

قبلا از مراکز خرید زیادی در مقتدر سیر تابان برایتان گفته‌ایم. مراکز خریدی همچون وافی، بورجمان، مرکز خرید دبی، مرکاتو  و ... . امروز هم به سراغ یکی از بهترین مراکز خرید شهر، یعنی Dubai Festival City Mall رفته‌ایم که از جمله بهترین انتخاب‌های برای خرید و تفریح در تور دبی محسوب می‌شود. پس اگر می‌خواهید بیشتر در مورد این مکان عالی بدانید، در ادامه‌ی این نوشته همراه ما شوید.

 

کوتاه درباره مرکز خرید Dubai Festival City Mall

همانطور که گفتیم، Dubai Festival City Mall یکی از جذاب‌ترین مراکز خرید دبی است که نه تنها جایی برای خرید محسوب می‌شود، بلکه فرصت‌های تفریحی متعددی را نیز برایتان به همراه خواهد داشت. این مرکز خرید بزرگ‌ترین فروشگاه‌ IKEA در منطقه را دارد، بیش از ۵۰ رستوران و کافه در آن تعبیه شده و جدا از یک مجموعه سینمایی ۱۸ سالنه، نمایش نور و آب را نیز هر شب در محیط بیرونی‌اش برگزار می‌کند.

این مکان با مساحتی بسیار زیاد، بزرگترین مجموعه چند منظوره در خاور میانه محسوب می‌شود که در آن حدود ۶۰۰ واحد تجاری تعبیه شده و ساعت‌ها زمان می‌برد تا بخواهید تمامی این فروشگاه‌ها را مرور کنید.

خرید در Dubai Festival City Mall

کافی است تصمیم بگیرید که به چه چیزی احتیاج دارید و حتما آن را در Dubai Festival City Mall پیدا خواهید کرد. تنوع محصولات و فروشگاه‌ها بسیار بالاست اما باید در نظر بگیرید که این مرکز خرید، جایی ارزان نخواهد بود و شما اجناسی از قیمت متوسط به بالا را در آن پیدا خواهید کرد. برای طرفداران اجناس لاکچری نیز انتخاب‌ها بسیار خواهد بود.

در زمینه‌ی لباس و لوازم شخصی، فروشگاه‌های خیلی زیادی در این مکان حاضرند. برندهایی از سراسر جهان که بهترین‌هایشان را در Dubai Festival City Mall به نمایش گذاشته‌اند. در کنار اجناس اروپایی و آسیایی، برندهای عربی نیز به چشم می‌خورند که در نوع خود جالبند.

انواع فروشگاه‌های جواهرآلات، لباس و اسباب بازی بچه، دکور خانه، لوازم بهداشتی و آرایشی، تجهیزات بازی‌های کامپیوتری و الکترنیک و ...  در این مکان وجود دارد و همانطور که گفتیم، بزرگترین فروشگاه‌ IKEA در منطقه نیز اینجاست تا بتوانید چیزهایی که می‌خواهید را از آن‌جا تهیه کنید.

 

راهنمای خرید تجهیزات الکترونیک در دبی

بخش‌های مختلف مرکز خرید Dubai Festival City Mall

بی‌دلیل نیست که Dubai Festival City Mall دومین مرکز خرید بزرگ در دبی محسوب می‌شود. از بیرون تا گوشه گوشه‌ی ساختمان اصلی، مملو از بخش‌های تفریحی و فروشگاه‌های متعدد است که سعی می‌کنیم به شکل گذرا به آن‌ها بپردازیم.

IMAGINE: این بخش در واقع بیرون از مرکز خرید واقع شده و شامل دو قسمت می‌شود. یکی فضای آبی جلوی مرکز خرید است که با چندین فواره‌ی آبی بزرگ و سیستم‌های نور پردازی و صوتی عالی، نمایشی فوق‌العاده را برایتان به اجرا می‌گذارند. همچنین ساختمان اصلی با چراغ‌های LED زیاد، خود همچون یک نمایشگربزرگ به بهتر شدن این نمایش کمک کرده و حس و حالی فوق‌العاده به شما می‌دهد. IMAGINE چندین جایزه‌ی بین‌امللی را از آن خود کرده و بازدید از آن کاملا رایگان است، پس حتما شبی در تور دبی، به دیدنش بروید.

BOUNCE-X: این پارک تراممپولین جذاب، برای تمامی اعضای خانواده مناسب بوده و همه می‌توانند بازی پرشی مخصوص خود را پیدا کنند. در این مجموعه بزرگ، سالن‌های مخصوص کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده و بزرگسالان نیز می‌توانند در سالن اصلی به بازی مشغول شوند.

 

مرکز خرید امارات، جذابیت خرید و تفریح در دبی

مجموعه سینمایی NOVO: یکی از بهترین مجموعه‌های سینمایی در دبی که شامل ۱۸ سالن مختلف می‌شود. مهم‌ترین سالن NOVO سالن IMAD چهار بعدی است، اما غیر از آن شما چندین سالن پخش فیلم با کیفیت و در بالاترین سطح کیفیت جهانی در اختیار دارید و همچنین می‌توانید در سالن‌های خاص  VIP نیز فیلم‌های روز دنیا را به تماشا بنشینید.

Fabyland: پارک بازی سرپوشیده با سواری‌ها و بازی‌های متنوع که بیشتر به درد کودکان و نوجوانان می‌خورد. این پارک بازی با فضایی باز و دکور رنگارنگش، خاطره‌ای عالی برای بچه‌ها در سفر به دبی خواهد ساخت.

Dream Aero: اگر علاقه به شبیه‌سازهای هواپیما دارید، بدون هیچ شکی باید به Dream Aero بروید. در این مکان می‌توانید یک شبیه ساز کامل از هواپیمای B737 را هدایت کنید. کیفیت تجهیزات این شبیه ساز فوق‌العاده بوده و افراد بالای ۶ سال می‌توانند از آن استفاده کنند.

 

معرفی مرکز خرید دبی مارینا مال

Stay & Play: دیگر پارک سرپوشیده Dubai Festival City Mall که بازی‌های مخصوص کم سن و سال‌ها را دارد و با مربیان مجرب، لحظاتی شاد را برای آن‌ها خواهد ساخت.

رستوران‌ها و کافه‌ها

همانطور که گفتیم، در کنار تمامی این مراکز، بیش از ۵۰ رستوران و کافه در این مجموعه در نظر گرفته شده که نمی‌توان یک به یک آن‌ها را برشمرد. تنها به همین بسنده کنیم که خیلی از برندهای نام آشنا در زمینه فست فود و کافه در این مکان حضور دارند و در کنار فود کورت بزرگ Dubai Festival City Mall، رستوران‌های مجلل و فوق‌العاده‌ای هم هستند که غذایی بسیار با کیفیت و گران‌قیمت را روی میز می‌برند. اوضاع درباره غذا و نوشیدنی در این مکان بسیار عالی بوده به شکلی که احساس می‌کنید سفره‌‌ای در این جا پهن شده که سرآشپزهایی از سراسر دنیا آن را آماده کرده‌اند.

 

راهنمای مختصر برای خرید عطر عربی در دبی

آدرس: دبی، جاده شیخ زاید

ساعات بازدید: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰

نظرات کاربران