اقامت ارزان در بهترین هاستل‌های کاپادوکیا

جاذبه‌های گردشگری کاپادوکیا
اقامت ارزان در بهترین هاستل‌های کاپادوکیا

کاپادوکیا شاید منحصر به فردترین و عجیب‌ترین قسمت ترکیه باشد که در قسمت آناتولی واقع شده و شباهت عجیبی به داستان‌های اجنه و پریان دارد. داستان‌هایی که درباره اینجا وجود دارد مسافران و عکاسان و ماجراجویان تور ترکیه را به سمت خود می‌کشاند. با رشد صنعت توریستی کاپادوکیا مورد توجه زیادی قرار گرفته و میزبان سرمایه‌های کلانی شده است. این منطقه نه برای تشکیلات سنگی عجیبش بلکه به خاطر فرهنگ و تاریخ کهنش نیز مورد توجه قرار دارد. خوشبختانه بخش خصوصی با در دسترس قرار دادن انواع اقامتگاه‌ها شما را در انتخاب محل اقامت‌تان از هتل‌های آنچنانی تا هاستل‌های مقرون به صرفه باز گذاشته است.

 

ShoeString Cave House

این هاستل جذاب که در منطقه گورمه واقع شده در سنگ‌های آتشفشانی تراشیده شده قرار دارد که اتاق‌هایی ساده و مجهز را در دسترس مهمانان خود قرار داده است. این اتاق‌ها دارای تلویزیون ماهواره‌ای، سیستم گرمایش و سرمایش هستند، به آب گرم دسترسی ۲۴ ساعته دارد و امکان به اتصال اینترنت بی‌سیم را فراهم می‌کنند. خوشبختانه این هاستل با ایستگاه اتوبوس چند دقیقه بیشتر فاصله ندارد. برای صبحانه به بوفه این غار هتل بروید و از خوردن صبحانه غاره‌ای لذت ببرید. از امکانات ویژه اینجا می‌توانید به استخر فضای باز و تخت‌های آفتابی، سرویس شاتل و پارکینگ رایگان اشاره کرد.

 

بهترین رستوران‌های کاپادوکیا

آدرس: 50180 Göreme/Nevşehir Merkez/Nevşehir, Turkey

 

Peace Stone House

این اقامتگاه جذاب سنگی از دیگر هاستل‌های واقع در گورمه است که جای خواب با تراس ارائه می‌دهد. شما در اینجا می‌توانید صبح‌تان را با خوردن صبحانه شروع کنید و بعد به گشت و گذارتان برسید. اتاق‌ها ابعاد مختلفی داشته و برخی از آن‌ها مجهز به فضای نشیمن هم هستند و تمامی آن‌ها به اینترنت وای فای رایگان، چای / قهوه‌ساز و تلویزیون دسترسی دارند. به علاوه در اینجا امکان کرایه دوچرخه و ماشین نیز فراهم شده که می‌توانید برای گشت و گذار راحت‌تر از این ویژگی بهره ببرید. در غیر این صورت شاتل پیس استون همیشه آماده خدمت‌رسانی به شما خواهد بود.

آدرس: Avcilar Mah. Ragip Uner Cad. No. 12, Goreme 50180 Turkey

 

Goreme Art Stone

این یکی از بهترین هاستل‌های گورمه برای سفر با تور کاپادوکیا است که در کنار اتاق‌های راحت امکانات ویژه‌ای مثل کافه و رستوران، سالن مشترک و همچنین باغ را برای رفاه بیشتر مهمانان خود فراهم آورده است. در این هتل همه اتاق‌ها دارای پاسیو با منظره باغ بوده و به میز و حمام اختصاصی مجهز شده‌اند و تمامی این اتاق‌ها شامل سرویس اتاق می‌شوند. اگر مشکل نقدینگی داشتید اینجا یک صرافی کوچک هم در اختیارتان قرار می‌دهد که بتوانید پول مبادله کنید. صبح‌تان را با خوردن صبحانه حلال در اینجا شروع کنید و بعد از استراحت در فضای باغ لذت ببرید. شما می‌توانید به دوچرخه سواری بروید و یا با کرایه اتومبیل کل منطقه را بگردید. آرت استون در کنار این امکانات، ویژگی‌های برتر دیگری مثل خدمات اتوکشی و همچنین امکانات تجاری مانند نمابر و کپی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

۱۰ فعالیت برتری که باید در کاپادوکیا تجربه کنید

آدرس: Aydinli Mahallesi, Asker Cikmazi Sokak No: 8, Goreme 50180 Turkey

 

Cappa Cave Hotel

اگر به دنبال جایی مقرون به صرفه ولی با امکاناتی خوب هستید این جا مناسب شماست. تمامی اتاق‌های این هاستل ۳ ستاره مجهز به سیستم گرمایشی هستند این در حالی است که تعدادی از آن‌ها حمام اختصاصی دارند و برخی دیگر حمام مشترک. در سراسر این ملک دسترسی به اینترنت رایگان نیز وجود دارد. صبح را با خوردن صبحانه در این هتل شروع کنید و برای ناهار و شام به یکی از چندین رستوران و کافه‌ای بروید در فاصله نزدیکی از هتل گسترده شده‌اند. همچنین برای اوقات فراغت‌تان می‌توانید در استخر فضای باز واقع در حیاط بروید و شنا کنید و یا در اطراف آن به استراحت بپردازید. تراس، شاتل و پارکینگ رایگان از دیگر ویژگی‌های این هتل است.

آدرس: Avcilar Mah. Ilkokul Sok. No:2, Goreme 50180 Turkey

 

Diadem Cappadocia Guest House & Hostel

شرایط اقامت در اینجا کمی متفاوت است زیرا فقط بزرگسالان را پذیرش می‌کند. بنابراین اگر خانواده‌ای همراه با کودکان هستید این هاستل اصلا به درد شما نمی‌خورد. اتاق‌هایی جذاب با دکوراسیونی کاملا فرهنگی و بومی دارد. با ماندن در این اتاق‌ها تجربه اقامتی غاری را کسب خواهید کرد. با این حال امکانات این مهمانسرا ابتدایی نبوده و ویژگی‌هایی مثل پارکینگ رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات دربان و صرافی اشاره کرد. در ابتدای روز از خوردن صبحانه حلال در اینجا لذت ببرید و برای ادامه فعالیت‌تان دوچرخه یا ماشین کرایه کنید. همچنین هتل خدمات حمل و نقل رایگان فرودگاه نیز ارائه می‌دهد.

 

سفری عاشقانه به کاپادوکیا

آدرس: AydInlI Orta Mahalle Gullu Sokak No:11, Goreme 50180 Turkey

۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

نظرات کاربران