معرفی ۱۰ رستوران پرطرفدار استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
معرفی ۱۰ رستوران پرطرفدار استانبول

بهترین مکان‌ها برای صرف غذا در استانبول، از تنوع مطلوبی نیز برخوردارند و خاطرات خوشی را در سفر با تور استانبول برایتان رقم خواهند زد. گفتنی است در تابستان بسیاری از رستوران‌ها در فضای باز و یا در تراس و پشت بام از مهمانان پذیرایی می‌کنند و اغلب چشم انداز جالب توجهی به زیبایی‌های اطراف از جمله بناهای تاریخی، تنگه بسفور، دریای مرمره و یا جزایر پرنس دارند. مقاله برترین رستوران‌های روف‌تاپ استانبول، گواهی بر این مدعاست.

جالب است بدانید که موقعیت این شهر در بین کشورهای برجسته اروپایی و آسیایی، امکان پذیرایی و خورد و خوراک را با الهام از سبک‌ها و مواد بین‌المللی فراهم می‌کند و در عین حال غذاهای دریایی باکیفیت، طرفداران بسیاری را در این شهر به سوی خود فرا می‌خوانند. اما این همه ماجرا نیست! بیایید با هم گریزی بزنیم به پرطرفدارترین رستوران‌های استانبول برای تجربه لذیذترین غذاهای مدیترانه‌ای!

 

Mesopotamian 

غذای خوشمزه، سرویس عالی و محیطی که به طرزی باورنکردنی زیباست! در این رستوران می‌توانید از وعده‌های ترکی، مدیترانه‌ای و خاورمیانه برای صبحانه و نهار و شام برخوردار شوید. از تراس این رستوران که در قلب سلطان احمد استانبول واقع شده است، چشم اندازی زیبا به ایاصوفیه، مسجد آبی و جزایر پرنسس دریای مرمره، تنگه بسفر، مناطق آسیایی و سایر جاذبه اطراف خواهید داشت. بعلاوه وای فای رایگان برای مشتریان موجود است.

آدرس: Akbiyik Cd, Kutlugun Sk. No.23 Sultanahmet, Istanbul 34400 Turkey

 

By kinyas

پرسنلی صمیمی، پذیرایی عالی، تراس و مناظری بی‌نظیر، غذاهایی باکیفیت و لذیذ و قیمت‌هایی منصفانه همه آن چیزی است که در این رستوران خواهید یافت. در این جا طیف گسترده‌ای از انواع غذاهای غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای، ترکی، کاتالان و گیاهی سرو می‌شوند اما غذای اصلی و پرطرفدار در این رستوران غذای دریایی است و ماهی‌های تازه به صورت روزانه از دریای مرمره صید می‌شوند. بعلاوه، در اینجا چای ترکی نیز به مشتریان ارائه می‌شود.

در این رستوران می‌توانید در فضای آرامش بخش داخل رستوران غذا صرف کنید و یا از میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز استفاده نمایید. گفتنی است که پارکینگ و وای فای رایگان نیز در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

 

رستوران‌های ایرانی در قلب استانبول

آدرس: Kutlugun Sokak No:4 Cankurtaran Mah., Istanbul 34122 Turkey

 

Novas hagiasophia

اگر به دنبال غذاهای باکیفیت و لذیذ دریایی، مدیترانه‌ای، ترکی، گریل و یا گیاهی در استانبول می‌گردید، این رستوران نیز گزینه مناسبی است و از صبح تا شب پذیرای مشتریان مشتاق است. انواع نوشیدنی‌های گوارا، صندلی‌های چیده شده در فضای باز، غذاخوری‌های خصوصی در فضای داخلی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان، سرویس میز و پذیرش انواع کارت‌های اعتباری از امکانات و ویژگی‌های بارز این رستوران دنج و صمیمی به شمار می‌آیند. جالب است بدانید که این رستوران مسحور کننده، در نزدیکی ایاصوفیه واقع شده است.

آدرس: Kucuk Ayasofya Mahallesi Kucuk Ayasofya Medresesi Sok. Huseyin Medresesi ishani No:21, Istanbul 34123 Turkey

 

Saltanat 

رستوران Saltanat  در طی سالیان متمادی با انواع غذاهای کبابی، ترکی، استیک، مدیترانه‌ای، دریایی و خاورمیانه‌ای با قیمت‌هایی عالی و مقرون به صرفه، مشتریان محلی و گردشگران گرسنه و مشتاق بسیاری را راضی نگه داشته است. به نحوی که اگر یکبار به اینجا بیایید، باز هم آرزوی بازگشت و بهره‌مندی از طعم‌های شگفت انگیز این رستوران را در دل خواهید داشت. این رستوران خانوادگی در عین حال مشتریان را به امکاناتی نظیر تلویزیون، پارکینگ رایگان، یک بار کامل و انواع نوشیدنی‌ها مهمان می‌کند.

 

بهترین رستوران‌های بین‌المللی استانبول

آدرس: Alemdar Mh. Catalcesme Sk. No: 19 Sultanahmet fatih, Istanbul 34410 Turkey

 

Lotiz Lounge & Hookah

این بار رستوران نیز، گزینه‌ای عالی برای استراحت و تماشای منظره دریای مرمره و شهر قدیمی در طول شبانه روز است. هنگام وقت گذرانی در پشت بام، از منظره باشکوه شهر لذت خواهید برد. بعلاوه اگر به دنبال غذاهای لذیذ و بی‌نظیر مدیترانه‌ای، ترکی و اروپایی هستید، درست آمده‌اید. در اینجا علاوه بر خوراکی‌های عالی می‌توانید از پارکینگ رایگان، وای فای رایگان، تلویزیون و یک بار نیز بهره‌مند شوید.

آدرس: Vidinli Tevfik Pasa Cad. No:14 BalabanaÄa Mahallesi, Istanbul 34134 Turkey

 

La Romantica

این رستوران ۲۲ سال پیش افتتاح شد و سالیان سال است که با غذاهای لذیذ دریایی، ترکی، مدیترانه‌ای و بین‌المللی، مشتریان را در تراس و باغ خود پذیرایی می‌کند. در این محیط دوست داشتنی، غذاها جلوی دیدگان مشتری طبخ شده و همچنین در کنار غذا، باقلوای تازه و چای دبش سرو می‌شوند. قیمتها بسیار عالی هستند و یک وعده غذایی دونفره، فقط ۳۰ یورو هزینه دارد.

بعلاوه در اینجا می‌توانید نهایت مهمان نوازی مردم ترکیه را تجربه کنید. برای کودکان نیز زمین بازی در محوطه رستوران درنظر گرفته شده و همچنین اگر سگ دارید، پرسنل این رستوران به خوبی از آنها استقبال و نگهداری خواهند کرد تا با خیال راحت، به استراحت و خورد و خوراک مشغول شوید.

 

بهترین رستوران‌های محله اسکودار

آدرس: Kucuk Ayasofya mahallesi Mustafapasa sk no 18 Sultanahmet, Istanbul 34122 Turkey

 

Istanbul Anatolian Cuisine

مهمترین ویژگی این رستوران، سرویس دهی سریع و باکیفیت و باورنکردنی است. این فضای کوچک که ظرفیت پذیرش ۴۰ مشتری را دارد انواع غذاهای کبابی، دریایی، مدیترانه‌ای، اروپایی، ترکی و خاورمیانه را همراه نوشیدنی‌های متنوع ارائه می‌دهد و از صبح تا اواخر شب باز است. بعلاوه مشتریان می‌توانند از تلویزیون، میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز، پارکینگ و وای فای رایگان نیز برخوردار شوند.

آدرس: Kucuk Ayasofya Mah Kadirga Liman Cad Camii Sk 7 Sultanahmet Fatih, Istanbul Turkiye, Istanbul Turkey

 

Three Partners

این کافه رستوران عالی نیز در نزدیکی مسجد آبی استانبول واقع شده و ظرفیت پذیرش ۷۵ نفر را داراست. طعم لذیذ غذاهای مدیترانه‌ای، کبابی، ترکی و آسیای میانه این رستوران را هرگز فراموش نخواهید کرد و در عین حال بوفه، پارکینگ، امکان پرداخت دیجیتال، صندلی‌های فضای باز و یک بار کامل با انواع نوشیدنی‌های باکیفیت نیز در اختیارتان خواهد بود.

آدرس: Kucukayasofya Mahhalesi Kaleci Sokak No 5 Fatih, Istanbul Turkey

 

Kucukoglu 

اگر در حین گشت و گذار در حوالی مسجد آبی و ایاصوفیه گرسنه شدید، می‌توانید این رستوران را بعنوان بهترین گزینه مدنظر داشته باشید. این رستوران از ۱۰:۰۰ تا ۲۳:۳۰ باز است و ۴۳ میهمان را می‌تواند در خود جای دهد. پرسنل مودب و مهربان در بدو امر به استقبالتان می‌آیند و غذاهای خوشمزه کبابی، ترکی، مدیترانه‌ای، دریایی و بین‌المللی شما را شگفت زده خواهند کرد. بعلاوه در حین صرف غذا، می‌توانید از شنیدن موسیقی زنده نیز لذت ببرید.

آدرس: Prof. Kazim Ismail Gurkan cd. no:2 kat:2 Alemdar Mh, Istanbul 34110 Turkey

 

Istanbul Kebab

این رستوران، در مرکز گردشگری استانبول واقع شده و از سال ۱۹۹۸ تا کنون به سرو انواع غذاهای غذاهای دریایی، کبابی، ترکی، خاورمیانه و مدیترانه‌ای مشغول است. فضای داخلی این رستوران چندان بزرگ نیست، اما می‌توانید از فضای بیرون نیز برای صرف غذایتان استفاده کنید. گفتنی است سالاد بادمجان، بشقاب ماهی و میگوهای تند از محبوب‌ترین غذاهای این رستوران به شمار می‌آیند. بعلاوه، در اینجا باقلوا و چای و قهوه نیز ارائه می‌شود.

 

بهترین رستوران‌های ایتالیایی استانبول

آدرس: Divanyolu Caddesi Bickiyurdu sk. Divan center No:5, Istanbul 34122 Turkey

۳۰ فروردین ۱۴۰۰ (به‌روز رسانی شده در: 23 بهمن 1400)

نظرات کاربران