۷ ریزورت خانوادگی استخردار در کرابی

جاذبه‌های گردشگری کرابی
۷ ریزورت خانوادگی استخردار در کرابی

ریزورت‌های خانوادگی استخردار، همیشه جزو بهترین انتخاب‌ها در تور تایلند هستند. در کرابی نیز با توجه به تنوع بالای هتل‌های اینچنینی، وجود جایی که اتاق‌های بزرگ و همچنین محیط خانوادگی داشته باشد، برای خود نعمت به حساب می‌آید. البته در نوشته‌ی امروز ما به دنبال هتل‌هایی رفته‌ایم که قیمتی مناسب داشته و همگی زیر ۷۰ دلار هستند.

 

Ananta Burin Resort

با قیمتی که Ananta Burin Resort دارد، این امکانات کاملا باور نکردنی بوده و آن را به یکی از بهترین انتخاب‌ها در تور کرابی تبدیل می‌کند. طراحی داخلی بنا اگر چه نشانه‌هایی از فرهنگ تایلندی دارد، اما مدرن و بسیار زیبا انجام شده و همه چیز به نظر عالی می‌‌رسد.

 

تجربه‌‌ آشپزی خوشمزه در سفر به کرابی

این مجموعه دارای استخر و یک پارک آبی کوچک اما بسیار جذاب است، اسپای اختصاصی دارد، محل بازی کودکان، بار، رستوران و بخش‌های مختلف بوده و تا ساحل نیز تنها 12 دقیقه پیاده راه است. محیط این هتل خانوادگی بوده و یک فضای بسیار خوب برای تعطیلات شما می‌سازد.

Diamond Cave Resort & Spa

اگر تا به حال اسم ساحل رایلی را نشنیده‌اید، حتما اسم این ساحل را گوگل کنید، چون یکی از جذاب‌ترین سواحل کرابی است و این هتل نیز درست در کنار این ساحل واقع شده است. فضای این هتل فوق‌العاده زیباست و بخشی از آن در نزدیکی یک غار واقع شده است. این ریزورت از چند ویلای چوبی بسیار جذاب ساخته شده  و جدا از استخر و امکانات تفریحی، دسترسی به ساحل نیز باعث می‌شود مجموعه‌ای از تفریحات به روی شما باز شود. از هتل تا فرودگاه بین‌المللی پوکت کمتر از ۲ ساعت با ماشین فاصله داشته و قیمت هتل نیز در برابر خدمات و امکاناتی که ارائه می‌کند مناسب است.

 

تور تایلند و ماجراجویی در سواحل کرابی

Centara Anda Dhevi Resort & Spa

ویلاهای این ریزورت نیز طراحی بسیار شیکی دارند و فضای کلی این ریزورت کوچک نیز، صمیمی و خانوادگی است. واحدها در ساختمان‌های دو طبقه واقع شده‌اند و همگی بالکن‌هایی رو به استخر دارند. استفاده از درختان گرمسیری در فضای حیاط و به دور استخر، چند سرسره آبی و دکورهای مختلف، به جذابیت فضای کلی هتل کمک می‌کند.  این هتل به مغازه‌ها، رستوران‌ها، کافه‌ها و مراکز سرگرمی منطقه اونانگ سبب شده تا مورد توجه گردشگران قرار گیرد و تا شهر کرابی ۲۰ کیلومتر و تا غار Phra Nang که از جاذبه‌های گردشگری کرابی محسوب می شود ۴٫۶ کیلومتر فاصله دارد.

این هتل یک رستوران خیلی خوب دارد و همچنین یک فضای کوچک بازی برای خردسالان نیز دارد که می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید.

 

گردشی یک روزه و خانوادگی در پارک‌های ملی کرابی

The Pelican Residence

این گونه ریزورت‌هایی که با یک استخر مرکزی و فضای سبز ساخته می‌شوند، در کرابی کم نیستند و The Pelican Residence  نیز یکی از بهترین‌ها در میان ریزورت‌های مقرون به صرفه اینچنینی محسوب می‌شود و یک مکان فوق‌العاده برای مسافران تور کرابی فراهم آورده است. ویلاها و اتاق‌های این هتل واقعا شیک و زیبا هستند و همگی بالکن‌هایی رو به استخر دارند که در بعضی‌هایشان می‌توانید دریا را نیز تماشا کنید. تمامی ویلاها دارای آشپزخانه کامل بوده، یک رستوران بسیار خوب برای هتل در نظر گرفته شده و همچنین فضای بازی کودکان نیز در The Pelican Residence  وجود دارد.

8Icon Ao Nang Krabi

شاید در ظاهر این ریزورت شباهت زیادی به نمونه‌هایی که قبلا از آن یاد کردیم داشته باشد، اما جدا از دکور زیبای حیاط و استخری که برای این هتل در نظر گرفته شده، این اتاق‌های جالب 8Icon Ao Nang Krabi است که خیلی جلب توجه می‌کند و مورد استقبال گردشگران تور تایلند قرار می گیرند. تمامی اتاق‌های دارای نقاشی زیبای کارتنی هستند و در ویلاهای خانوادگی، تخت‌های دوطبقه مخصوص کودکان و نوجوانان قرار داده شده است. فضای این ریزورت نیز خانوادگی، رنگارنگ و جذاب است و امکانات مختلفی از جمله رستوران نیز برای آن در نظر گرفته شده.

 

دنج‌ترین کافه‌های کرابی ؛ جزیره‌ی خوشگذرانی‌های تایلند

Purin Resort & Restaurant

این ریزورت ساحلی یک مکان بسیار جذاب و شیک است که فضای سبز بزرگی دارد. اگر چه Purin  از باقی گزینه‌های لیست ما ارزان‌تر است، اما فضای آن خیلی شبیه به ریزورت‌های لاکرچری می‌ماند. چسبیده به ساحلی با شن‌های رنگ روشن، یک تراس بزرگ چوبی و استخر بدون لبه رو به دریا، تنها بخشی از جذابیت این هتل محسوب می‌شود. در داخل نیز واحد‌ها شیک و بسیار زیباست و از سمتی به باغ پشت ریزورت مشرف است و در سمت دیگر پنجره‌هایی بزرگ رو به دریا دارد. تقریبا تمامی واحدها یک باغ اختصاصی و خصوصی دارند که سرویس حمام در محیط این حیاط‌های کوچک در نظر گرفته شده که خود به جذابیت آن اضافه می‌کند.

Marina Express – Fisherman Hotel

و در آخر اشاره‌ای داشته باشیم به یکی دیگر از ریروزت‌های نسبتا ارزان در کرابی که که یک تم ماهیگیری دارد و طراحی آن کلاسیک بوده یک حس و حال خوبی دارد. این روزروت تمامی امکاناتی که در مورد موارد قبلی گفتیم را در خود دارد، همچنین منظره‌ی صخره‌های بلند و سبز و جنگل‌های بارانی را نیز در حول و حوش خود داشته که فضایی بسیار جذاب را به وجود می‌آورد. اگر چه فضای کلی این هتل نیز مناسب خانواده‌هاست، اما بیشتر برای جمع‌ها جوانانه پیشنهاد می‌شود.

 

هتل‌های ارزان قیمت کرابی به همراه استخر و در جوار ساحل

۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۰

نظرات کاربران