رمانتیک‌ترین رستوران‌های بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
رمانتیک‌ترین رستوران‌های بانکوک

بانکوک شهری زیبا با زندگی خیابانی پر جنب و جوش است که برخی از خیره کننده‌ترین معماری‌های دنیا را در خود جای داده است. بانکوک نه تنها دارای غذاهای خیابانی ارزان و خوشمزه است بلکه عاشقانه‌ترین رستوران‌های کل کشور را در خود جای داده که تجارب فراموش نشدنی برای مسافران تور بانکوک رقم می‌زنند.در اینجا شما را به شبی عاشقانه در رمانتیک‌ترین رستوران‌های بانکوک دعوت می‌کنیم.

 

The Gardens at Dinsor Palace

این رستوران بهشتی مجسم است که با طاقی‌های بلند و طاووس‌های سفید چر شده و سراسر آن را پیچک‌های سبز و بلند پوشانده‌اند. شما با رزرو میز در اینجا خودتان را مهمان یک شب عاشقانه افسانه‌ای خواهید کرد. به محض ورود به این رستوران حس می‌کنید به مهمانی پریان جنگل دعوت شده‌اید. ساختمان مجلل این رستوران در واقع عمارتی سلطنتی است که در خیابان ۶۳ سوخومویت واقع شده و طیفی از غذاهای اروپایی را سرو می‌کند. این خانه در ابتدا در سال ۱۹۳۰ توسط یکی از شاهزاده‌ها ساخته شد که حالا شامل بالکنی زیبا، یک کافی شاپ، اتاق‌های خصوصی و سالن پذیرایی می‌شود. اگرچه این رستوران ساعت ۸ صبح برای سرو صبحانه باز می‌شود و تمامی وعده‌ها را سرو می‌کند اما توصیه می‌کنیم برای تماشای زیباترین منظره بعد تاریکی هوا به آن بروید.

 

برترین رستوران‌های محله سوخومویت در بانکوک

آدرس: Khlong Tan Nuea, Watthana, Bangkok 10110, Thailand

 

Celadon

اگر به دنبال یافتن غذاهای اصیل تایلندی فوق‌العاده در فضایی رمانتیک و عاشقانه هستید بیشتر نگردید و به کلادون بروید. شما در اینجا می‌توانید در محیطی آرام درست در قلب پر همهمه بانکوک از مهمانوازی و غذاهای بی‌نظیر تایلندی لذت ببرید. این رستوران توسط تعدادی از بهترین معماران جهان طراحی شده و آن‌ها تاکید داشتند که اینجا همچون پناهگاهی برای دوری از شلوغی و قرار گرفتن در محیطی آرام باشد. اطراف کلادون را حوض آرام گرفته که با بوته‌های  سوسن و گیاهان سرسبز احاطه و زینت داده شده است. جدا از محیط جادویی و خیره کننده، این رستوران منویی گسترده سرو می‌کند که شامل گزینه‌های گیاهی، تا غذاهای دریایی می‌شود. بعید از کسی به این رستوران برود و ناراضی بازگردد.

آدرس: 13/3 South Sathorn Road, Khwaeng Thung Maha Mek, Khet Sathon Krung Thep Maha Nakhon, 10120, Thailand

 

The Verandah

صرف نظر از اینکه می‌خواهید در جایی مجلل و باشکوه غذا بخورید یا نه حتما باید یک بار برای خوردن غذا به این رستوران بروید. شما می‌توانید این رستوران را در هتل مجلل و شناخته شده ماندارین اورینتال پیدا کنید. این رستوران یکی از برترین رستوران‌های کناره‌ی رودخانه‌ی چائو پرایا بانکوک است. رستورن وراندا طیف گسترده‌ای از غذاها را سرو می‌کند که از محبوب‌ترین‌های آن‌ها می‌توان به سالاد انبه و پوملو، و دنده گوشت گاو ترشی که با نوعی کوکوی سیب زمینی و سبزیجات کبابی سرو می‌شود نام برد. این رستوران برای افرادی که قصد فرار از گرمای بانکوک را دارند، صندلی‌های فضای باز و فضای داخلی را ارائه می‌دهد که می‌توانید هر کدام را دوست داشتید انتخاب کنید. مهم‌ترین و پر زرق و برق‌ترین لباس‌تان را بپوشید و سری به تراس این رستوران بزنید.

آدرس: 48 Soi Oriental Avenue, Khwaeng Bang Rak, Khet Bang Rak Krung Thep Maha Nakhon, 10500, Thailand

 

The Speakeasy Rooftop

این یکی از زیباترین و رمانتیک‌ترین رستورن‌های بانکوک است که با نمای بی‌نظیری از بانکوک فضای عاشقانه‌ای را برای شبی دو نفره تدارک می‌بیند. این رستوران در طبقه ۲۴ و ۲۵ هتل موزه بانکوک واقع شده و به زوج‌ها و علاقه‌مندان، منظره‌ای بی نقص از یکی از متنوع‌ترین و جالب ترین شهرهای جهان را ارائه می‌دهد. در حالی غذاهای این رستوران همگی خوشمزه و باکیفیت هستند، منو با تلفیق غذاهای تایلندی و غربی بیشتر سلیقه‌ها به خود جذب می‌کند. سرآشپز این رستوران یعنی ژان باتیست ناتالی، سرآشپز ستاره میشلین با الهام از دستورالعمل‌های منتقل شده از مادربزرگ‌ها و غذاهای فرانسوی فراموش شده تجربه‌ای بی‌نظیر از گشت و گذار در بانکوک برایتان رقم می‌زند.

 

معرفی بهترین رستوران‌های هندی در بانکوک

آدرس: Khwaeng Lumphini, Khet Pathum Wan Krung Thep Maha Nakhon, 10330, Thailand

 

Penthouse Bar + Grill

پنت هاوس بار + گریل بدون شک یکی از رمانتیک ترین رستوران های بانکوک است که در مجتمعی تفریحی شامل کافه و رستوران و اقامتگاه می‌شود. از نوشیدنی‌های قبل شام لذت ببرید و سپس برای صرف شام به میز سرآشپز بروید. برای عصرانه با نوشیدن نوشیدنی‌های با کیفیت در اتاق نوشیدنی در کنار دوستان و یا همسرتان اوقات صمیمی و خصوصی خاطره انگیزی را سپری کنید.

آدرس: 34th - 36th Floor, Park Hyatt Bangkok, 88 Witthayu Rd, Lumphini, Pathum Wan District, Bangkok 10330, Thailand

۲۱ فروردین ۱۴۰۰

نظرات کاربران